Oke TS, jij krijgt nu een nacht extra van OAD, maar hoe zit het dan met je vlucht ? Verzetten hun die ook op hun kosten ? Of heb je die via iemand anders geboekt ?
Ik zou de geen bellen die jou verteld heeft dat je geen 2 dagen kan boeken. En ze de website onder hun neus schuiven.. Gaan ze moeilijk doen zou ik lekker vaak de naam Alberto noemen Misschien schrikken ze er van! Nee zonder gekheid ik zou ze zeer zeker attenderen op het feit dat ze het aanbieden op de site en het dus mogelijk moet zijn. Desnoods doen ze je in een ander hotel/appartement. Als het idd gaat om een vlucht die overboekt is dan is het hun fout en vind ik wel dat ze je wat meer tegemoet mogen komen.
Nou ja alberto is wat overdreven haha! Maar ik ga wel vragen waar dan dat verschil in zit, dat het eerst wel kan, toen niet en volgens de site wel.. Ik ga ze maandag maar weer even bellen geloof ik..
Nou dan is het toch helemaal netjes dat wat ze vergoeden ? Een nieuw ticket inboeken kost ook aardig geld, zijn gewoon de kosten voor een nieuw ticket, en ik weet dat jij daar niets aan kan doen maar hun draaien wel voor die kosten op. Zij zullen in jullie geval dus niets verdienen op jullie boeking. Ik vind het alternatief dus erg netjes. Maar zeiden ze niet tegen je waarom het niet kon ?
Ze zeiden dat klm het niet toestond. Dat vind ik vaag want waarom zou je niet ene dag heen, volgende dag terug mogen vliegen?
Netjes?? Is toch niet meer dan logisch dat zij opdraaien voor de nieuwe ticket. TS heeft netjes haar terugreis geboekt, de fout ligt niet bij haar maar bij OAD. Zou wat zijn als zij zou opdraaien voor de nieuwe ticket, naast haar huidige retourtje. Ze draaien voor de kosten op omdat het HUN fout is.
Ze hadden ook niet het alternatief aan kunnen bieden en kunnen zeggen sorry mevrouw maar we kunnen u helaas niet op een andere vlucht zetten dus we kunnen beter naar een andere reis kijken.
Dan moeten ze het niet aanbieden! Neem aan dat jullie niet de enige zijn die geboekt hebben dus dan zou die "fout" al eerder gemaakt moeten zijn. Blijf het raar vinden dat ze het nog steeds aanbieden op hun site..
Ik denk dat de fout dan tussen het reisbureau en oad ligt. Twee dagen boeken kan wel, maar dus alleen bepaalde dagen dan, de dagen die ze mogen vliegen. Blijkbaar hebben wij de verkeerde dagen geboekt. Lekker ingewikkeld. En nu ga ik mijn zoon terug op bed leggen, kom morgen (of misschien straks) weer terug
@saja: de dingen die je op die link ziet staan is voor het volgend seizoen, die zijn dus pas geldig vanaf maart, ieder seizoen heeft andere regels
Als je nu bijvoorbeeld kijkt naar de maand september, kun je dus alleen kiezen voor auto of bus volgens mij..
Wij zijn vannacht net teruggekomen uit disneyland. 5minuten van disneyland heb je een grote overdekte shopping mall met daar aangrenzend een outlet centrum. Wellicht is daar lekker rondstruinen een idee voor de derde dag? Je kan een bus bespreken daar naar toe, is 5euro dacht ik, 5minuten rijden. Je kan ook lopen, ben je denk ik een half uurtje onderweg. Je kan t daar zo duur maken als je zelf wilt. Ik vind t erg coulant als ze een extra nacht betalen en dus ook een ontbijt. Dat je verder die dag zelf in moet vullen vind ik best vanzelfsprekend ook ak hebben hun de fout gemaakt. Je hoeft disneyland niet in, zijn ook andere goedkopere alternatieven. Ik heb niet alle pagina's gelezen, dus reageer echt ff op de beginpost. Ik ken verder de situatie van je vriendin niet en het is echt ieder zb eigen keuze, maar ik zou persoonlijk niet met zo'n strakke.begroting heen willen, het is erg verleidelijk om er iets leuks te kopen oid. Dan liever een jaartje doorsparen. Maar dat is ieder zn eigen. Ik hoop dat jullie eruit komen met oad en een leuke tijd hebben, en is Disneyland kan dat al gauw
Omdat Oad de tickets voor een bepaald touroperator tarief heeft ingekocht en hier bepaalde voorwaarden aanzitten. De tickets die reserveringssysteem van Oad heeft gepakt en deze heeft geboekt heeft dan enkel een minimale reisduur mogelijkheid van 3 dagen, dit is wel vaker het geval bij KLM. Tuurlijk blijft het fout van Oad dat het reserveringssysteem van Oad dit heeft toegelaten en dat ze hier nu pas achterkomen. Bij Oad worden honderden, misschien wel duizenden boekingen per dag gemaakt en helaas maar waar gebeurd het dan wel eens dat dit soort fouten niet eerder worden opgemerkt. Oplossen dus, en dat doet Oad wel degelijk. Marieke krijgt een 3 daagse reis ipv 2 dagen waardoor ze toch wel minimaal 2 dagen van haar Disney reis kan genieten (want dat was orgineel ook de bedoeling) Ik heb Marieke zojuist ook voorgesteld dat ze Oad kan voorstellen dat wanneer het budget op dag 3 een probleem is dan ze misschien Oad kan voorstellen om haar de 3e dag s'ochtend / begin van de middag te laten terugvliegen ipv s'avonds laat. Zo hoeft ze niet perse de hele dag in het park te hangen en dus entree te betalen, en hoeft ze ook geen kosten te betalen om naar Parijs oid te gaan.
ben erg benieuwd hoe dit afloopt. ik zou zeggen; je hebt 8 maanden geleden geboekt, en dan nu komen ze aan met het feit dat ze een fout hebben gemaakt. heel apart... aan de ene kant is dit een tegemoedkoming, aan de andere kant vind ik dat ze erg makkelijk onder hun fout uitkomen...