Wij hebben hier 3 Toverland abonnementen, ikzelf en mijn 2 kinderen, beide boven de 1.20 meter en hebben dus een 'volwassen' abonnement. Nu gaat Toverland vanaf deze winter andere openingstijden hanteren, en gedeeltes van het park dichtlaten in de winter. Nu kregen we een brief dat je per huishouden als compensatie 2 parkeermunten krijgt. En dat vind ik dus niet eerlijk!:x Ik vind dat alle abonnementen een compensatie dienen te krijgen, en niet alleen per huishouden, mijn kinderen lopen zo dus een compensatie mis, terwijl hun abonnement net zo duur was als de mijne. Vraag ik teveel of heb ik wel gelijk?
Ik neem aan dat je er als gezin naar toe gaat? Of gaat een van de kinderen er wel eens alleen heen met de auto?
Ik vind 2 parkeermunten gewoon een belachelijke compensatie?! het abonnement kan nooit goedkoop zijn en als het dan deels dicht is....
Ik vind wel dat je een punt hebt. Ze zouden op z'n minst ook met tegoed bonnen voor drinken ofzo kunnen komen.
Zou allang blij zijn dat je een compensatie krijg! Vaak is dit nog niet eens verplicht volgens mij. En jullie gaan toch met 1 auto neem ik aan? Dan is 2 munten helemaal netjes van ze.
Ik vind ook 2 parkeermunten echt te weinig als ze een gedeelte dicht doen en andere tijden hanteren. Zou daar wel een mailtje aan wagen. Wat is de reden dat een deel dichtgaat? Of is dat seizoensgbonden?
het is idd seizoensgebonden, je houdt wel dezelfde openingstijden, maar in de winter kun je slechts in 1 hal en een klein gedeelte buiten. Je kunt dan in slechts een paar attracties, de grote attracties waar wij altijd voor gaan (troy, boosterbike, woudracer en een grote binnenklimtoren) daar kun je dan niet in. mijn kinderen hebben idd niks aan parkeermunten, maar er zijn toch genoeg andere compensaties te bedenken voor kinderen?
Wist je dit niet toen je het abbonenment afsloot? Als je weet dat t meeste buiten is, kan je op je vingers uittellen dat dit in de winter dicht gaat..... En je kinderen hebben dan wel niks aan de parkeermunten, maar de compensatie is voor diegene die betaald, en dat ben jij....
ik heb toch 3 volledige abonnementen betaald? dan verwacht ik ook 3 volwaardige compensaties. En nee, dit was niet bekend toen wij onze abonnementen verlengden! Andere winters was dit gewoon open. Ik snap wel dat het dicht gaat in de winter, maar doe dat dan nu bekend maken en volgende winter pas uitvoeren, dan weet je het voordat je een abonnement koopt!
Ik las idd in je bericht al dat dit nieuw was en dat jullie dit niet konden weten. Ik denk ook als de mensen dit wisten ze geen compensatie hadden gegeven. Ik vind ook dat je voor elk een compensatie moet krijgen alleen al omdat je 3 volwassen abbo's hebt en ze dan dus ook voor 3 volwassenen konden zijn.
ik heb nu van Toverland een emailadres gekregen waar ik met mijn klacht heen kan. Heb op een ander forum ook al gelezen van mensen die er niet tevreden mee waren. Ben benieuwd of ze nog iets met al die klachten gaan doen.
Dat is mooi dat er meerdere mensen met klachten zijn. als jullie allemaal mailen wordt er hopelijk wat mee gedaan.
Als ze niet voordat de abbo's verkocht werden, hebben aangekondigd dat het grootste deel van het park dicht gaat in de winter vind ik 2 parkeermunten ook echt veel te weinig! zeker voor 3 volwaardige abbonementen! Hier bij de julianatoren weet iedereen van te voren dat het park van november tot ik geloof maart dicht is en dit wordt nog eens benadrukt als je een abbonement aanschaft..
Helemaal mee eens. Dit is echt halverwege het spel de regels veranderen. Vind de compensatie dan ook niet redelijk voor 3 volledig betalende abonnementen.
vind het een gekke compensatie, per huishouden 2 munten...in 1 huishouden gaan mensen toch met 1 auto?? Ze hadden beter een parkeermunt en consumptiebonnen per huishouden kunnen doen ofzo.