Ik heb net even gebeld. Heb de gegevens + uitleg gekregen om te betalen en te retourneren. Prima service verder. Ze vond het wat slordig dat de acceptgiro er niet bij zat maar goed, waar mensen werken.... Ik vind het prima opgelost zo. Het is vast ook maar net wie je aan de lijn krijgt. Ik twijfel nog over de jurk, het rokje hou ik..de jas moet terug. Zit zo krap op mijn rug. Verder zit ie goed. Een maat groter heeft dus geen zin...jammer!
Dat had ik dus ook met een andere parka die ik had gekocht vorige week in de winkel, maat m was veel te groot en s die zat wel goed alleen bij de rug/schouders te krap dus die heb ik weer helaas terug gebracht maar ik vond het een erg mooie jas
Zowaar staat er bij mij plots ook dat hij vandaag geleverd wordt. Had er een hard hoofd in nadat ik vorige keer ruim 4 weken moest wachten (terwijl alles op voorraad was), maar de korting was toch wel erg aantrekkelijk
die korting is heerlijk ging hier 15,- vanaf totaal. heb t idee dat ze 1x per maand alles eruit gooien naar postnl ofzo. want we krijgen allemaal opeens vandaag ons pakketje na weken en weken wachten
Stomme H&M. Had al bedacht dat ik er nooit meer ging bestellen. Maar toen zag ik een mooi shortje voor mijn dochter en besloot een uitzondering te maken. 29-09 mail gehad dat de bestelling verzonden was en binnen 4 dagen bezorgd zou worden. Op de T&T pagina staat dat de zending word voorbereid. Gaat nergens over. Eerder ook al erg lang moeten wachten, en ook eens gehad dat een wonen artikel niet meer geleverd werd. Maar daar moet je dan zelf achter komen na weken wachten, je krijgt geen mail of niks. Dus ik boos gemaild, zou kortingsbon toegezonden krijgen, na 2 weken niks, na weer mailen en 2 weken wachten nog niks, toen zou ik een mail krijgen weer niks. Toen wilde ik dus eigenlijk nooooooit meer daar bestellen. Maarja, stupid me.
Jeetje ik ben zelf in de maling genomen door een bezorger.. ik accepteer altijd geen pakjes voor de buren en dat weten ze nu wel. Ik verwacht zelf meerdere pakjes VAN H&M en ik deed dus open ze zei niks alleen handtekening aub ..ikke handtekening zetten , had al een mes gepakt om de doos open te krijgen ik zou het net openen zie ik opeens de sticker dat het voor de buren is ... WAAROM VRAAGT ZE MIJ DAN NIET ZEKER OMDAT IK ALTIJD NEE ZEG! STOMME BEZORGER %&^&%$##$
Ik heb nog nooit iets bij de webshop van H&M gekocht. Als ik iets van de H&M wil, ga ik het altijd in de winkel halen. De reden is dat ik hier al zo vaak topics voorbij heb zien komen over de eindeloze bezorgtermijn, foute bestellingen, fouten met facturen, enz. Ik begin er niet aan. Succes! Ik hoop dat ie vandaag bezorgd wordt!
Sila: denk niet dat elke bezorger vlekkeloos kan onthouden welke klant wat wil bedenk dat ze elke dag tientalle verschillende mensen zien. Maar ik snap je frustratie hoor, had dat bij ons vorig adres. **TRINGGGG** daar ging de deurbel H&M!!!!! Ok terug naar waar ik gebleven was... Bij ons vorig adres kregen we ook continu dus pakketjes voor de buren. Ik was enige in het rijtje die elke dag thuis was (tja huis mama) en de rest zat allemaal op school of werkte(jongeren woningen) Dus ik kreeg altijd hele stapels voor anderen. Zei na een jaar dat t wel klaar was, ben geen postadres voor die mensen. Werd helemaal gek. had op een gegeven moment 5 verschillende pakjes liggen. En als de buren t niet komen ophalen dan moet ik er zelf weer achteraan want heb geen zin om dozen en tassen in mn hal te hebben liggen dagen lang. Maargoed mijn pakketje is er ff open maken!!
Ik vind het op zich heel fijn om op HM.com te bestellen, vooral voor de kinderen en het is stukken beter en meer keuze dan op zatermiddag tussen 2000 andere dames door bergen kleding te graaien. Maar, inderdaad, het duurt soms echt weeeeken voor iets binnen is, ook als het gewoon op voorraad is. Het is wel iets beter geworden volgens mij, maar vergeleken met andere webwinkels is het wel een blamage. Helaas hier een grote H&M fan, dus ik blijf wel bestellen.
grappig het zijn soort van tasjes. zie de postnl gozer(kolere lekkerding) met 10 van die tasjes lopen hier. gok dat H&M ze echt 1x in de maand naar postnl stuurt en ze dan massaal door nederland bezorgd worden
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met de webshop van h&m. Meestal moet ik ongeveer een week wachten, maar dat heb ik er wel voor over. De bezorger kent mij inmiddels wel hoor haha, dat is namelijk iedere keer dezelfde. Ik zie hem denken....
je besteld gewoon om die bezorger te zien phoe nou vind t niet erg om deze bezorger te zien hebben normaal een andere, deze is nieuw
nou een nieuwe bezorger, die mag hier ook wel eens komen. deze zegt hier ook altijd: mevrouw, alwéér een pakketje voor u hij komt ook wel erg regelmatig met pakketjes , maar dan nog hoeft ie dat toch niet zo overdreven te zeggen
Nou ben ik toch wel erg benieuwd hoe de bezorger eruit ziet, zou bijna zeggen ga eens bij t raam staan wachten en maak een foto
potverdorie waarom laat je me die nou zien moet ik wéér 3weken op mn pakketje gaan wachten hahaha. die hebben ze hier niet in de winkel... hmz... dilemma!