Beste mede forumgangers, 27 augustus heb ik bij decoforkids, behangvelletjes en een schilderijtje besteld! Dit heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Na 2 weken vroeg ik haar wanneer het zou komen. Haar antwoord was dat zij nog wachtte op spullen, maar verwachte dat die week binnen te krijgen. Na 3 weken gevraagd of ze het al had en wanneer het kwam. Antwoord was toen wegens familiaire omstandigheden lag het werk die week stil. In week 4 heeft zij het dan op 25 sept op de post gedaan, maar nog steeds niks ontvangen! Toen ik het een week later nog niet had, weer gemaild. Ik moest wachten tot zaterdag, want de post heeft een termijn van 10 dagen? Op zaterdag gemaild dat ik weer niks heb ontvangen en ik het wachten, 6 weken later, nu wel flink zat ben!! Op maandag kreeg ik reactie dat zij had gebeld met post nl en deze het had liggen bij retouren, omdat ik niet thuis zou zijn en de bezorger was vergeten een briefje in mijn bus te doen? Ze zouden het opnieuw verzenden. Op woensdag was het nog niet gekomen. Toen geirriteerd gemaild dat ik een track en trace nummer wil, zodat ik er zelf achteraan kan. Dat had zij niet, dit vond ik raar, waarop mevrouw zei het pakketje naar haar te laten sturen. En als zij het pakketje heeft mij mijn geld terug betaald, omdat zij het zat was en er nu inmiddels alles aan had gedaan. Nu vandaag de dag nog steeds geen pakketje en nog steeds geen geld! Ik ben er benieuwd naar jullie ervaringen? Ook ontvang ik graag info, want mevrouw reageert niet meer op mijn mails waarin ik mijn geld terug eis! Natuurlijk heb ik mijn ontevredenheid laten blijken, want nu 7 weken later heeft zij mijn geld en heb ik nog niks! Wat mij betreft is decoforkids, niks anders dan een dief!!!! Dus bestellen bij deze webshop en vrouw is niet te adviseren! Heel jammer, want ze pronkt met leuke kinderspul!!!!
Hmm, hier was het allemaal vrij snel in huis, heb voor de nieuwe kamer van onze dochter veel besteld daar.
Raar dat ze zo doet...want zo hoort het niet. Ze zou er veel meer achteraan moeten Moet eerlijk zeggen dat ik de site er niet zo heel betrouwbaar uit vind zien ( misschien is ze dat doorgaans wel...) niet professioneel... Geen KVK nummer...dat is verplicht.... Heeft ze ook een telefoonnummer? Dan zou ik dat denk ik proberen. Of misschien een berichtje in het gastenboek?
Ik had in een ander forum gelezen van haar website, en als die spullen binnen krijgen, ga je er wel vanuit dat het bij mij ook gebeurd. Het gaat weliswaar maar om een bedrag van 26.50, maar ik wacht nu al weken om mijn muurversieringen af te maken. En dat is mij sinds vorige week zaterdag behoorlijk gaan irriteren, waardoor ik eerlijk heb gezegd dat ik steeds meer twijfel aan haar excusen! Maar binnen hoeveel tijd kreeg jij het dan tullip? En gaatenboek gaat eerst langs haar mail, en geen telefoonnummer!
Ze verkoopt in elk geval niet volgens de regels....strafbaar dus Goed, heb jij nu niks aan Ik had daar dus nooit besteld. Geen voorwaarden, geen KVK nummer Ik hoop voor je dat het allemaal nog komt...dat zal wel...maar wat heeft het je gekost ( aan energie) Ze had gewoon alles nieuw op moeten sturen...en als dat niet kon jou eerst geld terug moeten geven. Hier heb jij niks aan... Zou je er ooit nog een keer bestellen?
Ik had het met een weekje, misschien 1,5 week binnen en ik,had van die letters waarop ik per letter zelf uitgekozen welk behang ik erop wilde, dus vond het vrij snel.
Ja dat is zeker heel snel! Ik heb knutselvellen en nog wat kleine kant en klare prut besteld! Toch raar als ze normaal aflevert bij mensen? Wellicht krijg ik het nog bosi, althans mijn geld! Maar nee daar bestel ik nooit meer! Ik moet over 2 weken bevallen en had graag eerder klaar geweest met mijn babykamer. Tis geen service zo en dan al die excuusjes. Heel vaag!
Vind echt heel vervelend voor je. Vooral als je bijna al moet bevallen en nu idd alles klaar wilt. Hoop echt dat je het nog snel krijgt. Met iets extra's
Thx! Maar ik denk niet dat ik die spullen ooit nog krijg! Maar waarom zou je van iemand 26.50 willen stelen? Gaat mij niet om het bedrag, maar om het moraal. Ik heb haar 3 weken geleden gezegd dat die spullen nu echt dringend worden ivm mijn naderende bevalling, maar totaal geen emotie. Anders had ik het bij een ander kunnen bestellen, nu krijg ik het niet af voor die tijd en dat vind ik ontzettend jammer! Dus decoforkids is wat mij betreft internetoplichting en ik hoop dat mensen op zp bij deze dit mee nemen, eer zij iets bestellen bij haar!
hallo, Ik heb ook letters besteld 4 weken geleden en heb inderdaad ook nog niks ontvangen. ze had het over familieomstandigheden en ziekte? heb jij intussen al wat binnen gekregen? ik hoop dat ik het nog binnen krijg!! Groetjes
Ik had bij haar de houten letters besteld en binnen 2 weken had ik ze netjes binnen. En nadat ik haar gemaild had reageerde ze vrijwel direct. Vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met haar.
Hi Sabrina, Ik heb het niet meer ontvangen, maar mijn geld retour ge-eist. Dit heb ik gelukkig na veel gesteggel, maandag ontvangen! 7 weken na besteldatum. Dat van jou wordt natuurlijk wel speciaal gemaakt. Ik had 16 behangvelletjes en een schilderijtje, dat al kant en klaar was. Ik geloof wel dat het louter pech was, maar vond het niet netjes hoe ze het heeft gedaan en mij ook geen track en trace code kon overhandigen. Ik heb maandagavond bij een ander behang besteld en dat heb ik vandaag al binnen!!!! Ik hoop dat jij meer geluk heb met het jouwe! groetjes
hoi hoi wat heb je tegen haar gezegt dan dat je je geld terug hebt gekregen? mijn letters zou ik 4 weken geleden al krijgen. eerst was er een zieke en familieomstandigheden daarna steeds gemailt en ze zei dat ze het vorige week op de post had gedaan. tot nu toe nog niks ontvangen en dacht ga maar even op google kijken. ik raak er een beetje radeloos van want ik vind die letters zo mooi!! heb net een mail gestuurd dat ik heb gelezen dat ze mensen oplicht en dat ik anders mijn geld terug wil hebben!! heb jij nog een idee? hoe had jij dat aangepakt? want het liefste wil ik gewoon mijn letters. groetjes
Oh dat is idd niet zo fraai. Dus je hebt al veel langer geleden de letters besteld? Nou vorige week woensdag was voor mij de druppel. Want de excuses die jij hoort, kreeg ik ook en ook waren spullen niet voorradig enz. Ze beweerde, dat zij 25 september mijn pakketje had gepost. Ik heb toen de week erop gemaild, dat ik het nog niet binnen heb. Toen adviseerde zij mij te wachten tot zaterdag. Dit gedaan, maar einde van de dag nog niks. Ik heb haar toen gemaild, dat ik een oplossing van haar wil, omdat mijn geduld nu op raakt. Zij heeft maandag post nl gebeld, aldus zij. Zij zei dat de post het had geleverd, maar ik niet thuis was en zij geen briefje hebben achter gelaten, dus het pakje nog bij retouren lag. (bijzonder, want ik ben 6 van de 7 dagen thuis en er is altijd wel een buur thuis) Ik vroeg toen een code, maar die had zij niet, aldus zij. Ik post NL gemaild, deze beweerd dat bij een pakketje een 3SL code hoort en zij moet dat hebben. Toen was voor mij de maat vol. Ik heb eerlijk gezegd, dat ik me opgelicht voelde en ik het raar vind dat er zoveel toevalligheden zijn en ik nog steeds niks heb ontvangen, op woensdag! Toen mailde zij dat het voor haar nu ook op houdt, en zij POST NL zou bellen om het pakketje naar haar te sturen, want zij vond het nu ook vervelend worden. Serieus hoe dan??? Maandag zou de post het weer op route doen? En ik had het woensdag nog niet? Uiteindelijk haar donderdagavond gemaild, dat ik eis dat zij mijn geld terug stort. En dit iedere dag weer gedaan. En ik ben dit topic gestart en in nog een topic geklaagd en ineens had ik het op mijn rekening. En ik wilde ook liever de spulletjes, maar zoals je aan mijn banner ziet heb ik ook andere zorgen en zit er nog al druk achter. Ik voelde me echt belazerd. ...Ik heb maandag een pakketje gepost, een iphone retour naar t-mobile. Ik kreeg een 3SL bonnetje, en ik keek vandaag bij track en trace. Het pakketje was gisterochtend al geleverd!!!!
maar er zijn ook andere mensen op het forum die wel hun bestelling hebben ontvangen? ik zou niet weten waarom ze zo iets zou doen? bij mij gaat het om 31 euro en waarom zou iemand voor 31 euro je willen bestelen? ik hoop echt dat ik het nog binnen krijg en anders net als jou gewoon mijn geld terug en dan zou ik opzoek moeten naar iemand anders... maar je vertrouwen gaat er ook aan zo je durft zo niet snel wat te bestellen via internet echt jammer!! ik heb haar net een mail gestuurd ik de hoop dat ze het nog opstuurd en afwachten maar. heb jij nog een tip voor mij? alvast bedankt voor je reactie het doet mij wel goed dat ik niet de enige ben!
ja daarom bij mij maar 26,50. En ik denk ook dat het louter pech is, maar het is wel erg toevallig en zeker heel vervelend als je al zo lang wacht. Gaat mij echt niet om het geld, maar na 7 weken vond ik het wel welletjes. Ik moet over 11 dagen naar het ZKH, had het kamertje graag eerder af gehad. En er zijn mensen, die wel spullen bij haar hebben ontvangen! Dus wellicht hebben wij pech? Tip: Ik zou echt dat 3SL nummer vragen. Van joh jij zegt ik heb het gepost, geef mij dat nummer dan kan ik zelf zien waar het zich bevind of contact zoeken met POST NL. POST NL beweerd dat zij echt die codes aan iedere verzender geven. -> Tjah anders uhm...ik heb ook praktisch gebedeld om die spulletjes, omdat ik ze zo graag wilde hebben, maar het kwam maar niet. Dus ja ben toen echt gaan stalken voor mijn geld terug. Ben er niet trots op, maar ik was zo pissed
ja dat is jammer. ik moet over 2 maanden bevallen en hoop dat het kamertje optijd af is. ik zal je op de hoogten houden en blijven mailen... bedankt voor je reatie!! groetjes
Ik hoop dat jij meer geluk hebt. Wel vervelend dat het zo lang moet duren. Gelukkig heb ik nu van een ander behang binnen, dus ik ga morgen druk knutselen. Succes en graag gedaan. Groetjes
Hoi, 10 sept heb ik houten letters en sterren besteld, maar ook ik heb ze tot heden nog niet ontvangen :S week later kreeg ik ook te horen dat ze door familie omstandigheden een week achter liepen en dat ze met man en macht alle orders aan het verwerken waren. 10 okt heb ik haar weer gemaild maar geen reactie ontvangen, mn zei ook al, je bent gewoon opgelicht. Het bedrag bij is maar 20 euro, maar als iedereen zo denkt loopt die vrouw al aardig binnen zonder daar iets er voor te hoeven doen. Voordat ik op die site had besteld had ik bij andere gelezen dat zij leuke letters hadden binnen gekregen voor de babykamer en ik zag nergens negatieve reacties, dus dacht ik ik kan daar ook wel bestellen, anders had ik t nooit gedaan, want ze heeft idd geen telnr of adres staan. Ik ga haar zo direct maar weer mailen dat ik of mn geld terug wil of mn spullen wil.