@tesske poeh das ook heftig zeg! Als bij ons een tweede komt moeten we een ieder geval een nieuwe jongensnaam bedenken de eerste 4 van ons lijstje zijn ingepikt inmiddels.. Meisjesnaam hebben we nog Donderdag weer naar de gyn!
In plaats van geslachtsbepaling aan de hand van de ouderwetse echo doen wij hier gewoon aan geslachtsvoorspelling aan de hand van shopgedrag
die vind ik grappig. Alleen...of ze maakt een hele nieuwe garderobe aan. baby kan echt de kleding van zus, die al dik 4 jaar ouder is meer aan. (vind het een goeie smoes) Of het is een jongen en alles moet nieuw aangeschaft worden
Ik heb wat verkocht op mp, nu is pakketje niet aangekomen (zaterdag op de bus gegaan). Wat doen jullie in zo'n geval, koper compenseren of niet? EDIT ik zet bij de advertenties wel bij verzenden op risico van de koper. Heb het zelf wel een keer gehad en die verkoper heeft verder ook niets gedaan om mij te compenseren...
oei das een lastige...ik zet in mn advertenties altijd verzenden op risico van de koper, want wie zegt dat het niet aangekomen is...snap je?? Sowieso zou ik nog wat langer afwachten, heb ook wel eens een pakketje gehad wat meer als een week onderweg was, foutje denk.
had mijn bericht al aangepast, ik zet er dat ook bij inderdaad. Ze beschuldigt me nu al van oplichting
o ja das lekker....en als je actief op mp bent wil je zo ook niet te boek staan. Ik zou eens brutaal zijn en haar mailen dat je een klacht over haar gaat indienen bij mp dat ze zomaar mensen van oplichting beticht en wie zegt dat ze het pakje niet allang heeft??
@sandraske, ik zou haar eerst nog even af laten wachten. Post NL is niet meer zo snel de laatste tijd. Als ze het eind volgende week nog niet heeft dan kun je haar laten weten dat je om haar tegemoet te komen een onderzoek in zal laten stellen bij Post NL (= gratis), maar dat brievenbuspost op eigen risico is. Als ze geen risico wilde lopen dan had ze beter pakketpost kunnen kiezen.
Ik kreeg woensdag al een mailtje waar het pakketje bleef, dus ik zeg mijn man heeft het op de post gedaan vrijdagavond wel nadat de bus is geleegd dus die wordt dan pas weer maandagavond geleegd. Donderdag mailde ze weer dat ze het niet had ontvangen en compensatie wil. Heb teruggestuurd dat ik me niet geroepen voel om al actie te ondernemen aangezien de post de laatste tijd wel vaker wat langer doet over bezorging van post. Nu krijg ik vandaag weer een mailtje dat ze het gevoel heeft dat ze opgelicht wordt. @zo das een goeie inderdaad! Wacht wel even het weekend af
Wij hebben op de zaak ook echt last van klote postnl, ik krijg aanmaningen voor facturen die ik nooit heb gehad. Krijgen we vorige week een pakketje van postnl met een excuusbriefje, zitten facturen in van maart 2012
@sandraske niet normaal Hier nooit problemen met de post ff afkloppen. Maar als ik iets verkoop, compenseer ik echt niks als het niet aangekomen is hoor. Dan moeten ze maar pakketkosten betalen. Ze weten dat er een kans is dat het niet aankomt. Dan betaal je maar meer geld en weet je zeker dat het aangekomen is.
@kniekousendames, ik was vandaag bij Terstal en daar hadden ze heeeeel veel kniekousen voor weinig. Set van 4 effen kniekousen (kobalt, rood, donkerblauw en lichtgrijs) voor 4 euro en diverse setjes met motiefje in verschillende kleuren (4 stuks) voor 5 euro. Ook leuke maillots, oa een pak van 5 maillots voor 15 euro met een kobalt maillot, rode maillot, maillot met stippen in grijs rood kobalt en een zwart met kobalt gestreepte. Die hadden ze ook in een roze variant.
Stond verder niets bij als excuses voor de late bezorging, gelukkig doen veel bedrijven tegenwoordig de facturen mailen..
@sandraske, nou dat is helemaal raar. Ze hadden toch op z'n minst kunnen vermelden of er een of andere postbode de post een half jaar in zijn schuur heeft laten staan ofzo