bagger klantenservice jumbo

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    zoo die hadden een hele pittige mail gekregen flikker op zeg.

    hier hebben we 2 jumbo's zitten en man daar ga ik nooit meer naar toe het toppunt van onvriendelijkheid bah bah
     
  2. Fairytale

    Fairytale Niet meer actief

    Ja zeker moet dat, en al helemaal bij een Jumbo.. Maar sommige mensen doen dat niet, en horen daar niet achter te staan. Maargoed dat gaat in deze situatie niet over een servicebalie maar over een mailtje
     
  3. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Pffff, ga gewoon terug naar de winkel, probleem opgelost..
     
  4. Danielle27

    Danielle27 Actief lid

    5 feb 2009
    264
    0
    0
    Joh, laat haar ff klagen, lucht toch lekker op? Zou het ook niet op prijs stellen als iemand meteen de manier waarop jij je kind te eten geeft ging bekritiseren... Die opmerking slaat echt nergens op ;)
     
  5. lovelymom

    lovelymom Fanatiek lid

    30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier hebben we 2 jumbo's op het dorp en allebei zijn ze echt super vriendelijk
    mijn kids krijgen altijd een banaan als ze er zijn
    laatst was mijn brood steeds naar een dag al oud
    ik naar de winkel en kreeg mooi 4 broden gratis mee !
    toen met de jumbo potjes dat ze er heel lang niet waren hebben ze helemaal voor mij uit lopen zoeken of ze nog kwamen of niet
    manlief had ergens anders iets goedkopers gezien bij de kruidvat en mooi dat hij gewoon het gratis mee kreeg

    nee sorry hier niks anders dan vol lof over de jumbo en ik wil nergens anders meer boodschappen doen
     
  6. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier ook weinig problemen met de Jumbo. Nog maar 1x gebruik hoeven maken van de klantenservice (alle kuipjes boter van het merk dat ik wilde hebben, waren over de datum) en kreeg gratis een vervangend product (en dat werd aangeslagen onder "klanttevredenheid"). Dus ik zou het inderdaad ook bij de servicebalie melden. En dan die mail meenemen, want die opmerking over "eetgewoontes" slaat natuurlijk nergens op!
     
  7. ria30

    ria30 Actief lid

    24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    tip als jumbo medewerker meem de mail mee en de luiers en laat ze het maar uitlegen. bij ons wordt dit echt niet geaccepteerd. het is ook helemaal niet wat jmbo wilt uitstralen.

    succes
     
  8. Vagans

    Vagans Niet meer actief

    Er zijn wel meer dingen die niet kloppen aan jumbo...

    Dag vers (diepvries) gebak... vaak nog 2 dagen oud...

    Verse groentes en fruit (tot je de schil eraf haalt en je kunt zien dat deze bevroren zijn)

    Ze gaan lullig om met het personeel en die 7 zekerheden komen ze bijna nooit na!

    Hallo Jumbo...?

    DAG Jumbo!

    (heb er zelf gewerkt...)
     
  9. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    het was natuurlijk wel een mail van de klachtencommissie of klantenservice of hoe de jumbo dat ook noemt....
    snap dat je je baas niet af wil vallen, maar die opmerking zou bij mij ook verkeerd vallen hoor.
     
  10. ria30

    ria30 Actief lid

    24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    de opmerking vind ik ook heel verkeerd maar ik zou het er nooit bij laten zitten ook al werk ik er niet.

    nou mijn filiaal nemen we echt alle klachten hoog op. zo als het hoort. en wat jij schijf zal echt nooit gebeuren bij ons.

    daarom werk ik er nog steeds wan tdat vind ik het mooist aan de jumbo dat je klanten blij maakt. vrijdag heb een klant voor 8 euro biesftuk laten liggen bij de kassa die was natuurlijk weg. kreeg gewoon nieuwe mee zonder gezeur. dat is service.

    maar sevice verschild enorm per filiaal. zo jammer. daarom gaan ook niet alle filialen goed.
     
  11. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En je vriend kan niet even met je meerijden dan met die luiers?
    Dan hoef jij ook niet 12 km te fietsen door de regen. ;)

    En misschien maakte degene die je een mailtje stuurde wel een grapje? Ik ben nu wel benieuwd naar die mail eigenlijk.
    (Hint hint! ;))
     
  12. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    aparte reactie idd!

    maarre als je er zo druk om maakt , dan maakt het je toch niet uit of je 12 km moet rijden voor een jumbo?
    neem je de mail mee en de verkeerde luiers.... is het vast zo opgelost!
     
  13. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik kom altijd bij de jumbo en ben er zeer tevreden over. Ik ga gewoon naar de winkel zelf als iets niet goed is gegaan.
     
  14. sylvia90

    sylvia90 Bekend lid

    23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier een servicebalie medewerker van jumbo.
    Ik schrik ook nogal van het mailtje.
    Ik zou je aanraden om naar een jumbo winkel te gaan, je hoeft hierbij niet perse een heel pak mee te nemen of bon vaak is 1 luier genoeg en ik help vaak genoeg mensen die niks bij zich hebben ook aan een vervangend product gratis of geld terug.
    Dat is op basis van vertrouwen naar de klant toe.
    Als je echt zoveel problemen hebt gehad met deze pakken luiers zou ik toch zeker even teruggaan want luiers zijn niet de goedkoopste producten.
    In jouw geval zou ik zeker een nieuw pak luiers geven + geld terug.

    *zo en nu jumbo modus off* :D
     
  15. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Dag Jumbo, hallo oude supermarkt :D!

    Belachelijke opmerking natuurlijk, haha, een luier die een verkeerde vorm aanneemt door de eetgewoonten van je kind, wat zit daar voor een debiel bij de online klanten'service'?
    Zou het de volgende keer (als je nog gaat) de luiers bij de winkel zelf proberen te ruilen, hopelijk tref je dan wel iemand die weet wat het begrip 'service' inhoudt.
     
  16. Manuk

    Manuk Fanatiek lid

    19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Over t algemeen erg tevreden over de jumbo..

    Had alleen 1keer dat een pak pampers goedkoper in t schap stond dan dat de kassa het aanslaagde.
    Heb t toen gemeld, kwam iemand aan en die keek bij t schap, ja klopte inderdaad. De kassamedewerkster mocht m voor die prijs aanslaan.
    Heb m toen erop dat t toch zo was dat als de kassa een andere prijs aangeeft je t product gratis krijgt.. Hij reageerde een beetje geïrriteerd.. Moesten m bij de kassa maar afrekenen en kregen t geld bij de servicebalie dan wel weer terug, máár voor 1pak, die andere pak moesten we gewoon betalen..

    Normaal let ik niet op de prijzen maar t was in die periode waarin de pampers net duurder werden en zag dat ze bij de jumbo voor de oude prijs in t schap stonden, dus gelijk 2pakken meegenomen. Op zich coulant dat we 1pak gratis kregen, maar de manier waarop was nou niet bepaald hartelijk te noemen. Hij deed alsof t van zn eigen loon ingehouden zou worden ofzo.
     
  17. sylvia90

    sylvia90 Bekend lid

    23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Manuk

    Dat je 1 pak gratis krijgt klopt maar het verschil van het andere pak had je ook terug moeten krijgen!

    Verbaast me wel dat zoveel winkels afwijken.. :(
     
  18. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ik had laatst 2 pakjes vlees , toen ik bij de kassa kwam zag ik dat de datum wel erg dichtbij was, toen vroeg ik de kassajuf welk datum is het vandaag want ik denk dat deze overdatum zijn. Was het de datum van morgen, ze zei u mag dit gratis meenemen hoor want datum van morgen , alleen u hoeft dit alleen bij de infobalie te laten zien. Nou ik daarheen die servicebaliemedewerker heel geirriteerd nee mevrouw geldt niet op vleeswaren, ik zei ja maar kassajuf heeft het gezegd. Maar ze luisterde niet toen heb ik maar afgerekend , ze behandelde mij net 1 of ander crimineel ofzo terwijl ik daar dagelijks kwam. Nee echt klantvriendelijk zijn ze niet
     
  19. cocko

    cocko Fanatiek lid

    21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik ben erg tevreden over de klantenservice en dat ging zelfs nog via de mail. Koop daar o.a. panty's en nu was het zo dat ik weleens een pakje open maakt en dat de panty kapot was bovenaan. Dat dat een keertje gebeurt, oke.. maar dat was de 3e keer en toen heb ik dus een mail gestuurd met het verhaal er in en verder niets. En wat krijg ik? Een waardebon van 15 euro. Top service hoor. (had wel de streepjescode ed vermeld van het laatste pakje.
    Maar als ik nu iets heb, neem ik het de volgende keer mee naar de jumbo en geef het aan bij de balie dat ik niet tevreden ben.
    Ik vind de opmerking in de mail dat het aan de eetgewoonten ligt wel erg raar, ik zou daar toch even opheldering over vragen. En net wat jusi zegt, is het wel serieus (die mail).
     
  20. inkie86

    inkie86 Bekend lid

    27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    ik had alle luiers in een zak gedaan aangezien je de verpakking niet meer in huis hebt en met uitgeprinte email naar de servicebalie gegaan en vragen wat het voor antwoord is

    ongelooflijk dat ze dat terug sturen en als het een grapje zou zijn is het echt een vreselijk slechte grap:$:x
     

Deel Deze Pagina