idd ook mijn gedachte eerlijk gezegd. Vind het wel heel toevallig dat je het nu wel hebt maar nog steeds geen mailtje had gehad. Er kan idd wat aan de hand zijn, maar dan hou je mensen op de hoogte als je een bedrijf hebt. Als je dat zelf niet kan dan moet je een ander zoeken die je administratie ed bijhoudt. Memsen die bij besteld hebben bij haar hoeven niet de dupe te worden dat er bij haar wat gebeurd is. Dat het dan later wordt dat kan natuurlijk. Op basis hiervan zou ik er ook niks bestellen.
hallo dames, de postbode kwam net langs en wat denken jullie.... mn letters en sterren zijn binnen!!! ik ben zo blij Op mijn laatste e-mail had ze ook niet gereageerd, dus ik wist ook niet dat ze de letters deze week op de post zou doen. Dus idd blijf haar mailen en niet opgeven, ik denk dat ze veel te veel werk heeft en dat niet durft te zeggen ofzo. Ik hoop dat jullie ook heeeel snel jullie pakketje binnen krijgen. grtzz
Hoi allemaal, Ik was het vrijdag na een stuk of 6 mails zo zat dat ik op haar website ben gaan speuren om iets van adres of wat te vinden. Uiteindelijk heb ik naar mijnwebwinkel waar ze haar website heeft gebeld en de situatie uitgelegd. Ze hebben haar gemaild dat dit geen gang van zaken was en ik heb hun al mijn email verkeer gestuurd. En wat denk je vandaag had ik opeens mijn spullen! En op de verpakking stond verstuurd op 19okt om 12.50 dus ze heeft inderdaad de hele boel bij elkaar gelogen! Het pakketje was nooit vorige week verstuurd. En ook nooit geen reactie op mijn mails. Ik vind dit geen gang van zaken en zal dan ook nooit meer iets bij haar bestellen! Ik hoop dat jullie je spullen ook gauw krijgen bij mij heeft het uiteindelijk meer dan 5 weken geduurd! Groetjes noortje
Nou dit topic heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen! Want jullie krijgen allemaal ineens alle spullen binnen! Tis zeker geen gang van zaken zo. Wees eerlijk, dat je het druk hebt en het je momenteel niet lukt binnen een bepaalde tijd te leveren. Gelukkig is ze geen oplichter, daar geloofde ik ook niet in, maar was wel vervelend hoe het is verlopen. Fijn dat jullie alles eindelijk hebben
Hoi Kim, Vermeld je er ook bij dat je je geld wel terug hebt gekregen! En dat jij het op wil lossen met schelden en bedreigingen?
Als Sabrina en Noortje nu gewoon aangeven dat ze de spullen wel degelijk ontvnagen hebben en Sabrina zelfs erg tevreden was. Familie omstandigheden kunnen nu eenmaal voorkomen en daar was alle begrip voor maar wat vinden we het toch heerlijk om mensen zwart te maken! Decoforkids levert namelijk wel aale spullen maar als mensen deze binnen krijgen vinden ze het niet meer nodig om dit ook even te vermelsen. Zielige bedoeling hoor!
Ooooooh nou word het spannend Volgens mij heeft ladylola toch echt laten weten dat ze haar geld terug heeft. En de andere dames ook dat ze hun spullen binnen hebben.
Als er familie omstandigheden zijn, moet je gewoon geen bestellingen meer aannemen! Daarnaast waarom word er dan wel gezegd dat de spullen verstuurd zijn en is dit niet zo?
hahahz e heeft het topiv ook gevonden. Door haar vreemde reaktie hier heeft ze het voor mij helemaal verpest. Had je beter niet kunnen doen! Zoals eerder geschreven als er priveomstandigheden spelen en je niet aan de vraag kanvoldoen moet je je webwinkel dicht gooien of klanten goed op de hoogte houden. Niet reageren op mails en vertellen dat iets is verzonden terwijl dit niet zo is, is zo'n vreemde gang van zaken! Maakt niet uit dat je dit nu na zoveel weken met mensen hebt "goed" gemaakt door alsnog op te sturen waarvoor ze betaald hadden. Beetje jammer dat daar dreigementen en veel speurwerk voor nodig warenom je in beweging te krijgen!
O is de eigenaresse hier ook? Dan kun je gelijk lezen dat je dus niet juist bezig bent. KVK nummer? Adres gegevens?
Ik denk dat zij lezen een beetje moeilijk vind. Ze schrijft namelijk naar een kim, nou die naam heb ik hier niet gelezen hoor. Knutseltje: Jammer dat je het niet netjes opgelost hebt, en zeker jammer dat je nu ineens mensen bij hun voornaam gaat noemen. Ze hebben die hier zelf niet neergezet vanwege privacy en jij gooit ze gewoon op het web?
Helemaal mee eens hoor. Ik begrijp ook niet waarom er zoveel gelogen heeft moeten worden, daar werd het niet geloofwaardiger door.
Zooo wat is het hier ineens druk? Bijzonder dat het topic is gevonden. We kunnen concluderen, dat jij het in eigen persoon bent. Aangezien de naam Kim hier nergens beschreven staat! Ter zake; Ik heb vermeld dat ik mijn geld terug heb. Als jij alle pagina's afleest, zal je het hele verhaal lezen, maar net zoals jij geen moeite neemt om je bestellingen goed te verwerken, en al helemaal niet eervol handelt, zal je voor dit topic ook niet de tijd nemen wat er allemaal is beschreven! Ik vind het erg vervelend, dat dit topic nodig was om jou te activeren om producten te versturen of geld te retourneren, maar ik ben blij dat het je uiteindelijk nu da wel lukt. Zeker voor al deze vrouwen, die wel met plezier bij jou spulletjes hebben besteld. En idd wat wat twinkle star zegt, je verpest het op deze manier echt voor jezelf. Als jij gewetensvol had gehandeld, had ik nooit dit topic gestart. Als jij eerlijk had gezegd, dat je het pakketje nog niet had gepost en door een GELDIGE reden (bijv teveel bestellingen aangenomen), er niet aan toe bent gekomen. Natuurlijk had ik het niet leuk gevonden, maar dan had ik meer begrip kunnen tonen. Je maakt leuke spullen en kan heel goed begrijpen, dat met persoonlijke wensen van klanten, het best veel werk kan zijn. Hopelijk kan je nu voor jezelf evalueren, dat je niet handig bent bezig geweest, en als ik jou was zou ik in dit topic, een boetekleed aantrekken en dit gebruiken om wantrouwende klanten en gedupeerden, excuses te maken!
Ooh en er is vermeld door deze dames, dat zij hun spullen hebben ontvangen en ze er tevreden mee zijn! Niemand zegt ook dat jij geen leuke spullen maakt. De reden waarom bij jou zijn gaan bestellen, omdat er enthousiaste mensen zijn, die jouw spullen promoten. Ik ben niet gelukkiger met mijn geld retour! Ik had het liever anders gezien en een fijne ervaring er aan over gehouden, zodat ik in de toekomst met veel plezier bij jou kon blijven bestellen, maar mij hebben de leugens me furieus gemaakt! Al is de waarheid niet leuk, maar liever dat dan een volmaakte leugen! Al was je leugen niet volmaakt, anders kon je mij van een track en trace nummer voorzien!