Dit is wel een beetje een grijs gebied. Ik ben ook net een webwinkel gestart en me daar heel goed op ingelezen, maar zolang het nog hobby is en niet echt een onderneming ben je dit niet verplicht. Maar goed, wanneer is het hobby en wanneer wordt het echt, dat is natuurlijk lastig na te gaan. Feit blijft gewoon dat ze op tijd had moeten leveren.
Ladylola ik had idd ook gelezen dat je je geld terug had. Net als de meiden die hun spullen na lange tijd wel kregen. Ipv te zeggen dat je fout zit zo reageren vind ik echt onfatsoenlijk! Net als mensen bij hun voornaam noemen die hier anoniem zijn trouwens! Dat bewijst wel dat je precies weet waar het over gaat. KVK hoeft overigens niet perse maar als je maar een beetje serieus genomen wil worden zijn contactgegevens wel belangrijk.
En dit ben ik ook wel met je eens... Maar wil eerst kijken of er uberhaupt animo voor is voordat ik deze dingen allemaal ga regelen!
Ik geloof dat ik een nieuwe dame heb gevonden, die wel graag de moeite neemt En mocht het een keertje langer duren. Dan vind ik dat zeker geen probleem, als er maar open en eerlijk wordt gehandeld.
Haha zou zie je maar.... De een verpest het voor zichzelf en vervolgens gaat de ander er met de handel vandoor hihi
Jaja mevrouw kan nu wel reageren! Ze heeft me een email gestuurd dat ze het niet meer normaal vind omdat ik een klacht bij haar webwinkel heb gemeld. Nog effe zeg ze doet net op zij de gedupeerde is, moet niet gekker worden. Ik heb haar even de waarheid verteld. Er is altijd wel iemand die haar klanten op de hoogte kon brengen! En als ze kon lezen dan stond er inderdaad dat ik mijn spullen na 6 weken gehad heb, maar vraag niet op welke manier! Maar goed ik ben er klaar mee er moet nog een klusje geklaard worden, de letters ophangen haha groetjes noortje
Wat jammer dat het zo moet gaan. Ze maakt leuke dingen en dan verpest ze het zo voor zichzelf. Hopelijk komt ze nog hier om haar excusses aan te bieden en beterschap te beloven.
ik vind dat de mensen die hier een account geopend hebben om over deze webwinkel te klagen ook de hand in eigen boezem moeten steken, want dat is ook geen manier van handelen.
Nee hoor...een officiele webwinkel heeft WEL een KVK nummer nodig...daar horen zeker WEL adresgegevens op de site te staan en moet de verkoper ook aanmelden bij het HBD en wees eens eerlijk...er staan heel veel producten op de site...het format is van een webwinkel Je kunt lang volhouden dat je het voor een hobby doet...maar daar geloof ik dus niks van. Maar goed, waarschijnlijk denken mensen nu heel goed na voor hier iets te kopen. Misschien dat verkoopster hier iets van heeft geleerd...en wordt de winkel wel professioneel. Want het kan natuurlijk ook gewoon wel goed weer worden ( als ze maar eerlijk is)
niet reageren, of evt. een pbtje aan jou, je gaat je toch niet op een zwangerschapsforum aanmelden alleen maar om te klagen Ik snap goed dat jij het topic opende hoor, daar niet van, maar de rest dat snap ik echt niet.
Aah op die manier. Maar zegt toch best wel wat, dat er 4/5 mensen googlen, omdat ze ook op zoek zijn naar informatie over deze onderneming. Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar ik denk dat ook deze mensen dachten, dat zij gedupeerd waren. Tis vervelend hoe het is verlopen, maar ik hoop voor haar dat zij nu andere keuzes maakt. Ze maakt leuke spullen. Laat het dan ook vooral een leuk bedrijfje blijven, maar handel wel in open en eerlijkheid. Ik denk nu alles is gerectificeerd, dat er wel een slotje op kan.
Ik kreeg vandaag een mail van haar dat ze door een longontsteking niet heeft kunnen reageren en zich gedupeerd voelt dat er klachten over haar staan op fora. Ze zegt mn spullen toe te sturen. Heb teruggestuurd, dat ongeacht ze een particulier is, ze haar klanten hiervan op de hoogte had moeten stellen en dat een winkel ook niet zomaar zn deuren kan sluiten bij ziekte. Als ze dit op haar website had gezet was er niks aan de hand geweest. Ik wacht het dus weer af, ben heel benieuwd of ik de rest van mn bestelling ga ontvangen.