hoi meiden, Ik heb een Asus notebook serie K53T. Ik heb hem nu 13 maanden. Als heel snel na aanschaf hoorde ik een tik bij bij het open en dicht doen. Ik kon dit niet plaatsten tot ik zag dat het bij de schroef zat en dat de behuizing boven aan de linkerkant van het toetsenbord helemaal los is en dus openstaat. Wij terug gegaan naar de winkel maar ze deden daar zo moeilijk en beweerde dat ik hem misschien zelf had laten vallen. Ze zeiden dat de Asus precies hetzelfde zou zeggen en dat ik hem dan ook nog eens maanden kwijt zou zijn. Ik heb hem maar provisorisch laten maken bij een reparateur maar dat had ik zelf ook kunnen doen. Nu hoorde ik dezelfde tik aan de rechterkant en uiteraard is die kant nu ook kapot. Nu heb ik contact opgenomen met de Asus en die wilde foto's zien. Ze zeiden dat ze niet konden zeggen of het garantie was ( nou iedereen ziet dat het een fabrieksfout is ) en ik moest hem maar aanmelden voor reperatie en als het dan geen garantie is dan ben ik zeker 75 euro kwijt aan onderzoekskosten en dan het repareren nog. Ik vroeg daarop wat er volgens hun onder de garantie valt maar daar krijg ik geen antwoordt op. ik heb ondertussen contact gehad met een bedrijf die hem kan maken voor 150 euro ex btw, maar ik vind dit echt belachelijk. Ik heb op internet al iemand gevonden met het zelfde probleem dus het is echt een fabrieksfout, maar ik denk dat ik gewoon in de maling genomen gaat worden en dan 75 euro meer kwijt ben omdat ik dan onderzoekskosten moet betalen. Ik kom ook niet al te beste verhalen tegen over Asus. Ik heb trouwens ook al de poort waar de stekker van de accu moeten laten maken want die was ook al stuk. Hebben jullie ervaring hiermee of tips? Gr MB2005.
ik heb ook een asus notebook weet alleen niet wat voor type precies. Toen hij net een jaar oud was kreeg ik problemen met het toetsenbord. Kon de letter a niet meer typen. Andere letters en tekens werden steeds zwaarder. Heb hem toen laten opsturen binnen twee weken had ik hem terug met een volledig nieuw toetsenbord. Kosten waren volledig voor Asus. Ben dus wel tevreden over de service
Heb echt alleen maar supergoede ervaring met Asus. Altijd alles netjes onder garantie gerepareerd (Asus heeft wel veel last van snelle slijtage bij het scharnierpunt) en kreeg elke keer netjes een lijst terug met andere dingen die ze ook maar gelijk hadden gecontroleerd en vervangen. Zelfs een nieuw frontje omdat die van mij onder de krassen zat. Super service vind ik daar! Ze halen ook kosteloos aan de deur op en brengen hem veelal binnen 2 weken weer thuis.
hoi, Over dat ophalen hebben ze nog niks gezegd. Ik ben echt een beetje huiverig door o.a de verkopende partij en de verhalen ( zeggen dat het niet onder garantie valt en ik lees meer dan eens dat de notebook beschadigt terug komt ) op verschillende sites zoals radar. 75 euro is veel geld namelijk voor onderzoekskosten en als hun zeggen dat het geen garantie is dan zit ik ( ben ik dus extra geld kwijt ). Is het dus wel bekend van de scharnieren en schroeven? Gr MB2005.
Onze bedrijfs ICT-er raadt Asus altijd af i.v.m. slechte kwaliteit.. Maar daar heb jij nu natuurlijk niets meer aan!
Nee, haha, had ik dat maar eerder geweten Hebben ze bij jullie nog een idee waar je voor een redelijk prijs ze kan laten maken
Ik ben hartstikke tevreden over mijn Asus laptop. Enne die ict-er snap ik niet helemaal want als je een beetje research doet zie je dat Asus tot één van de betere merken behoort en heel weinig terug moeten voor reparatie.
Tsja, er zullen altijd goede modellen tussen zitten, verder heeft asus gewoon niet zo'n goede naam. Hij heeft er voor geleerd, dus ik ga er vanuit dat hij het niet zomaar zegt. Er zijn overigens bedrijfsinstellingen die Asus niet eens leveren.. Anyway, ik heb geen aandelen laptops dus don't shoot the messenger, als je er blij mee bent ben ik blij voor jou!