Nou zeg ik zit nog verbijsterd nu achter mijn pc! laatst wat besteld bij wij jonge ouders foto service, pakket ging via GLS, de bel ging net dus ik vroeg de chauffeur vriendelijk of hij het even boven wil brengen, hij herhaalde dat ik naar beneden moest komen dus ik legde uit dat ik 2 kids heb dus dan gaat het sneller als hij even naar boven komt, verder met andere postbedrijven nooit problemen, zegt hij op boze toon dat ik dat er net niet bij vertelde?! dus ik was al geschrokken van die toon (en normaal leg ik het dus uit als ze ernaar vragen) dus ik had de deur geopend, maar na een kwartier heb ik GLS maar gebeld want hij was er gewoon vandoor!! die hebben met de chauffeur gebeld en die had zijn eigen verhaal (wat weet ik dus niet) en daar schrok ik ook wel van want echt waar ik heb het vriendelijk gevraagd en geen gekke dingen gezegd!! maar ze kon mij niet verder helpen, normaal komt deze chauffeur zo naar boven zei ze, tja ik heb me vanalles afgevraagd maar echt waar ik heb niks raars gezegd dus dit vond ik ook alweer raar en het kost ook een 1 euro dat gesprek! dus ik moest een klacht invullen via hun site en dat heb ik gedaan. Ze zei wel dat de chauffeur straks misschien nog komt als hij klaar is en nog tijd heeft en anders morgen, aan de ene kant denk ik laat maar komen maar hij kwam al niet echt vriendelijk over dus dan zit ik hier alleen met mijn kids?! ik vind het in ieder geval geen goede zaak die GLS!!
Toen ik nog 3 hoog woonde gebeurde dat bij ons ook wel eens. Weet alleen niet meer of het GLS was. Dan zei ik ook, heb hier een kind lopen en moet mijn schoenen nog aan. Dan zei hij altijd ik wacht wel even. Nou, zijn probleem dan hoor. 5 min later was ik pas beneden. Had waarschijnlijk tijd te veel. Ik vind het wel een belachelijke actie van jou bezorger dat hij hem zo peert. Dan ook nog eens een ander verhaal ophangen.
ja ik begrijp het echt niet ik vraag het altijd vriendelijk en nog nooit problemen gehad! dat word nog wat denk ik dan als hij terug komt!
Ben je bang dat hij boos wordt? Want hij hoort gewoon zijn werk te doen. Jij bent degene die even goed boos mag worden.
hij klonk vandaag al zo boos toen ik uitlegde dat het vanwege de kids was dat begrijp ik dan al niet dus dan ben ik al benieuwd hoe hij reageert als hij morgen weer komt, en ja ik ben er ook boos over daarom heb ik meteen een klacht gestuurd maar ja daar verwacht ik niet veel van!
Nou dat hij er vandoor ging is niet erg netjes. Ik snap wel dat hij baalde. Deze mensen werken met enorme tijdsdruk en als ze dan ook nog overal pakketjes boven moeten brengen. Misschien kun je beter direct zeggen van; ik kan wel naar beneden ,maar het kan iets langer duren ivm kids. Vaak bieden ze het zelf wel aan. Overigens ben ik wel stiekem benieuwd hoe hoog je dan woont? Want als het bijv 1 hoog is zou je toch gezien de leeftijd van je kinderen ze wel even alleen kunnen laten toch ,om het pakje in ontvangst te nemen.
ik hem opzich wel begrijpen, maar aan de andere kant moeten ze de pakketenn gewoon tot aan de deur bezorgen. maar je kids zijn van 2006 en 2008, nou die kunnen best wel even alleen blijven? je bent geen uren weg, alleen een paketje aan nemen en weer naar boven
we wonen 3 hoog en nee ik laat mijn kids niet alleen, maar daar gaat het nu niet om ging mij om de manier hoe dit gaat en ik nog nooit problemen heb gehad!
denk dat je dezelfde bezorger had als ik een paar weken terug... er zou een pakketje komen, ik ben de hele dag thuis en rond 13.00uur te eten met mijn kinderen (voor het raam) kijk op een gegeven moment online en zie dat het pakket bezorgd is... ehhh niet bij mij. toen ben ik maar eens gaan mailen en ze bleven volhouden dat het bij 1 van mijn buren lag ik heb dus de halve straat nagevraagd, maar niemand had het pakket ze ging de bezorger bellen en die vertelde dat er een briefje op mijn deur had gehangen dat ik pas om 1700uur weer terug was?! Tsja dat was dus niet bij mij. Maar ze bleven volhouden. Uiteindelijk zijn we er dus achter gekomen dat hij het pakket bij een andere straat (andere wijk) geleverd had. Gelukkig was die man zo vriendelijk het hier te brengen toen hij zag dat het niet voor hem was. maar hoe raak je je pakket kwijt.... zo dus.... succes, hopelijk is hij morgen beter gemutst!
Er wordt zo gerotzooid bij die koeriersbedrijven. Service en klantvriendelijkheid staan niet bij iedereen hoog in het vaandel geloof ik. Bij een plaatselijke koerier stond er steeds op de track and trace dat ik niet thuis zou zijn geweest, terwijl dat wel zo was (had zelfs vrije dag opgenomen, want ging om iets belangrijks). Bij navraag bleek dat de koerier geen zin had om naar een parkeerplek te zoeken en daarom maar had doorgegeven dat ik er niet was.. Het maakt niet uit of je wel of niet je kinderen alleen laat.. Het is die vent zijn baan om een pakje af te leveren en het verzoek om even naar boven te komen kan toch zo'n probleem zijn dat hij zonder iets te zeggen er gewoon vandoor gaat!
Inderdaad, eerst zelf een halve straat nagevraagd (ik liet het express die dag leveren omdat ik dan thuis was). Ik had wel al door dat het waarschijnlijk verkeerd geleverd was (zeker toen ze zeiden dat er een briefje op mijn deur had gezeten). Oplossing van GLS was dat ze het pakket de volgende dag weer gingen halen, daar waar het geleverd was (maar wie zegt mij dat die persoon dan thuis is...) Gelukkig kwam die bewoner het zelf afleveren hier. Ik heb hier wel nog contact over gehad met GLS, omdat ik het een slechte zaak vond. Tsja excuses is het enige dat je ktijgt... Zojuist kreeg ik door GLS een super mooie foto geleverd (besteld bij WIJ FOTOSERVICE). Chauffeur was zuper aardig en had zelfs nog even een praatje met mijn oudste dochter! ZO hoort het en hopelijk vergaat het Femmy vandaag ook zo!
Vind dat je best even naar beneden had kunnen rennen hoor..Ze zijn al 4 en 6 jaar...hooguit 4 minuten alleen moet kunnen. Ik deed dat ook, woonde 4 hoog en liet die van mij met 2 en 4 jaar ook gewoon even alleen hoor. Voordeur dicht en op mn sokken even alle trappen afrennen...gaat véél sneller.
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met GLS. Verwacht vandaag ook een pakketje via hun. Meestal komt de chauffeur rond negenen, maar vandaag nog niet. Ik woon ook op 3 hoog en hij komt zelf het pakketje brengen. Ik zeg niet eens dat ik twee kleine kinderen heb. Doe gewoon open en dan zie ik hem zelf boven verschijnen. Zo ook met post.nl. Nooit heeft er iemand moeilijk gedaan om de trappen.
Ik begrijp hem wel. Jij bent waarschijnlijk niet de enige met deze vraag en misschien is hij het onderhand spuugzat dat hij elke keer naar boven moet lopen. Is ook zijn werk niet trouwens. Hij bezorgt tot aan de deur en vind dat hij best kan verwachten dat jij beneden komt. Jij hebt kinderen, de vorige is slecht te been, andere heeft geen schoenen aan en ga naar door. Ik had gezegt ik wacht wel even en kom je niet of heb je geen tijd dan kom ik morgen wel terug. Ik nam mijn dochter altijd gewoon mee op de arm ( ook 3 hoog) en als ze sliep dan rende ik ff naar beneden. Een kind van 4 en 6 kunnen echt wel 1 minuutje alleen zijn. Voordeur dicht en heel hard renne. Ik douche zelfs terwijl mijn kinderen beneden zijn. Wel vlug ff afspoelen maar moet echt wel kunnen. Het is niet zo dat je even boodschappen gaat doen.
Nou net gebeld door gls n.a.v. mijn klacht en de man zei 'het is bezorging tot aan de Voordeur al woont u 33 hoog en zo hoort het! De bezorger had gezegd dat hij geen gehoor had gehad wat dus niet zo is, ik hoorde aan zijn stem dat het een man van buitenlandse afkomst is dus dat vertelde de man dat net dus die ging zo nogmaals de chauffeur bellen en die komt het vanmiddag boven brengen en ik kreeg excuses dus dit vind ik een nette afhandeling.
Maakt het in zulke gevallen ook uit of er een lift is? Wij wonen 7 hoog en bezorgers komen altijd even boven met de lift. Is het wellicht iets met de Arbo dat ze geen trappen willen of mogen lopen?