Even voor de duidelijkheid, dat ze het zonder bon niet terug nemen snap ik. Ik heb het geprobeert, kan het niet dan kan het niet. Het gaat mij om de manier waarop ik te woord ben gestaan! Dat is waar ik over val. Ik heb zelf 2 jaar in een winkel gewerkt en weet dus hoe achterlijk sommige klanten kunnen doen! Dat betekend niet dat je dan ook maar achterlijk tegen andere klanten moet doen die je normaal wat vragen! Als ze gewoon zei sorry zonder bon kan ik ze niet terug nemen, je mag ze ruilen en anders dan kan ik helaas niet voor u beteken(of iets in deze richting). Dan was het prima. Net zoals ik al zei, mijn fout dat ik de bon niet meer heb. Dus dan heb ik pech.
pff kruidvat ,praat mij er niet van! gisteren nog dikke ellende gehad met een floormanager met een attitude van zeg je me hier daar!! gaat ook zeker een klacht uit...
Was trouwens niet geirriteerd door haar, ze hielp me beter dan de medewerkster van de kruidvat en dat terwijl ze wist dat ik het niet bij de etos gekocht heb. Maar wilde niet in discussie gaan of het wel of niet verkocht wordt. De andere 2 pakken die ik had geregen kwamen namelijk van deze etos(wel al een paar maanden terug).
Ik heb het zelfs een keer gehad dat mijn man bij de Jumbo 2 pakken Pampers had gehaald in de verkeerde maat. Dus ik de volgende dag met bon naar de Jumbo. Daar vertelde de mevrouw aan de balie me dat ze luiers niet konden ruilen. Na een discussie, de ass manager die me hetzelfde verhaal wilde gaan vertellen. Heb hem gevraagd waar precies in de winkel staat dat ik luiers niet mag ruilen... Als hij mij dat kon aantonen deed ik verder ook niet moeilijk. Maar dat kon hij dus niet. Na een hoop gesteggel eindelijk de Pampers kunnen ruilen. De euro die ik eigenlijk dan nog retour moest krijgen, die konden ze dan niet terug geven...zucht...whatever, Hou maar.... Dag Jumbo! Tot nooit meer...
Verschikkelijk zo'n houding! Niet kunnen ruilen, begrijpelijk er was immers geen bon (alhoewel ze hier bij de kruidvat niet moeilijk doen, kaar ja) Maar zo'n asociale houding, bah!! Kan me je ergernis goed voorstellen!
welke kruitvat ben je geweest? ik kan anders wel even hier kijken en vragen zitten er 2. woon ook in utrecht
Vind het al heel wat dat ze ze zonder bon wilde ruilen. Je had die pakken wel uit het schap getrokken kunnen hebben. Maar goed, dat verantwoord zo'n reactie niet.
Rare redernatie?? Dat kan je toch ook gedaan hebben als je wel een bon hebt? Heb nog wel ergens oude bonnetjes liggen, meenemen naar de winkel en dat artikel uit de schap trekken, zeggen dat t de verkeerde is en de juiste maten meenemen. Die gedachten zouden nu niet snel bij mij opkomen als iemand wil ruilen zonder bon
Rare redenatie? Dat is nou juist de reden dat er niet geruild wordt (in de meeste gevallen) zonder bon.
Ik heb bij de Jumbo bij ons in de buurt altijd zonder problemen kunnen ruilen (wel met bon). Heeft Kruidvat er trouwens niet meer van die eigen prijsstickers opzitten?
Alsof een bon bewijst dat je dát artikel daar gekocht hebt. Geeft alleen maar aan dat een eenzelfde artikel hebt gekocht. Dus ja, ik vind dat een rare redernatie want zelfs met bon kan de hele boel prima opgelicht worden. Vind een bon prima om aan te tonen dat je het in die winkel hebt gekocht en niet geld terug krijgt van de etos terwijl je t bij kruidvat hebt gekocht. Dat je het in de aanbieding koopt en het voor de normale prijs retourneert en ook dat bedrag terug neemt. Maar om te bewijzen dat je echt dat artikel daar hebt gekocht en niet één uit de schap hebt gejat, dat vind ik behoorlijk achterhaald en lang niet waterdicht.
Er zit wel een wit strepjescode sticker op in iedergeval 1 pak(viel me vandaag toevallig op toen ik ze weer terug in me shopper deed). Weet allen niet of die er door kruidvat op is geplakt.
Klopt! Het schilt dat ze me met mijn kinderwagen en grote shopper met 3 pakken erin, binnen zagen komen!
He wat vervelend! Ik erger me ook regelmatig aan onbeschoft gedrag in een winkel. Vind dat echt onprofessioneel, misschien nog wel meer omdat ik vroeger ook in winkel gewerkt heb. Wat die luier betreft, ook eens zoiets meegemaakt, briefje aan Ampers en hoofdkantoor winkel gestuurd. Keurig opgelost, kon luiers gratis opsturenen kreeg cadeaubon voor de waarde van de luiers.
Verschrikkelijk ja. Maar als ik slecht of onbeschoft behandeld word trek ik altijd mijn mond open, desnoods roep ik de manager of filiaalleider erbij.
Wow! Ik vind dat jij snel iemand een brutaal, asociaal, betweterig en onaardig mens vind...... Zo erg was het nou ook weer niet? (en nee, ik werk niet in een winkel.)