ggggrrrr heb jij ook zo'n hekel aan betweterig en onaardig winkel personeel???

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

    ecl Niet meer actief

    Even voor de duidelijkheid, dat ze het zonder bon niet terug nemen snap ik. Ik heb het geprobeert, kan het niet dan kan het niet.
    Het gaat mij om de manier waarop ik te woord ben gestaan!
    Dat is waar ik over val.

    Ik heb zelf 2 jaar in een winkel gewerkt en weet dus hoe achterlijk sommige klanten kunnen doen! Dat betekend niet dat je dan ook maar achterlijk tegen andere klanten moet doen die je normaal wat vragen!
    Als ze gewoon zei sorry zonder bon kan ik ze niet terug nemen, je mag ze ruilen en anders dan kan ik helaas niet voor u beteken(of iets in deze richting). Dan was het prima. Net zoals ik al zei, mijn fout dat ik de bon niet meer heb. Dus dan heb ik pech.
     
  2. BabyBergen

    BabyBergen Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    pff kruidvat ,praat mij er niet van! gisteren nog dikke ellende gehad met een floormanager met een attitude van zeg je me hier daar!!

    gaat ook zeker een klacht uit...
     
  3. ecl

    ecl Niet meer actief

    Was trouwens niet geirriteerd door haar, ze hielp me beter dan de medewerkster van de kruidvat en dat terwijl ze wist dat ik het niet bij de etos gekocht heb. Maar wilde niet in discussie gaan of het wel of niet verkocht wordt. De andere 2 pakken die ik had geregen kwamen namelijk van deze etos(wel al een paar maanden terug).
     
  4. collo003

    collo003 VIP lid

    12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb het zelfs een keer gehad dat mijn man bij de Jumbo 2 pakken Pampers had gehaald in de verkeerde maat. Dus ik de volgende dag met bon naar de Jumbo. Daar vertelde de mevrouw aan de balie me dat ze luiers niet konden ruilen. Na een discussie, de ass manager die me hetzelfde verhaal wilde gaan vertellen. Heb hem gevraagd waar precies in de winkel staat dat ik luiers niet mag ruilen... Als hij mij dat kon aantonen deed ik verder ook niet moeilijk. Maar dat kon hij dus niet. Na een hoop gesteggel eindelijk de Pampers kunnen ruilen. De euro die ik eigenlijk dan nog retour moest krijgen, die konden ze dan niet terug geven...zucht...whatever, Hou maar.... Dag Jumbo! Tot nooit meer...
     
  5. Manuk

    Manuk Fanatiek lid

    19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Verschikkelijk zo'n houding!
    Niet kunnen ruilen, begrijpelijk er was immers geen bon (alhoewel ze hier bij de kruidvat niet moeilijk doen, kaar ja)
    Maar zo'n asociale houding, bah!! Kan me je ergernis goed voorstellen!
     
  6. Happy

    Happy Fanatiek lid

    9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    welke kruitvat ben je geweest?
    ik kan anders wel even hier kijken en vragen
    zitten er 2.
    woon ook in utrecht
     
  7. evi83

    evi83 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het al heel wat dat ze ze zonder bon wilde ruilen. Je had die pakken wel uit het schap getrokken kunnen hebben.
    Maar goed, dat verantwoord zo'n reactie niet.
     
  8. Manuk

    Manuk Fanatiek lid

    19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    :)
    Rare redernatie??
    Dat kan je toch ook gedaan hebben als je wel een bon hebt? Heb nog wel ergens oude bonnetjes liggen, meenemen naar de winkel en dat artikel uit de schap trekken, zeggen dat t de verkeerde is en de juiste maten meenemen.

    Die gedachten zouden nu niet snel bij mij opkomen als iemand wil ruilen zonder bon;)
     
  9. evi83

    evi83 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rare redenatie?
    Dat is nou juist de reden dat er niet geruild wordt (in de meeste gevallen) zonder bon.
     
  10. ecl

    ecl Niet meer actief

    je hebt een pb!
     
  11. Stoffeltje

    Stoffeltje Fanatiek lid

    25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb bij de Jumbo bij ons in de buurt altijd zonder problemen kunnen ruilen (wel met bon). Heeft Kruidvat er trouwens niet meer van die eigen prijsstickers opzitten?
     
  12. Manuk

    Manuk Fanatiek lid

    19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Alsof een bon bewijst dat je dát artikel daar gekocht hebt. Geeft alleen maar aan dat een eenzelfde artikel hebt gekocht.
    Dus ja, ik vind dat een rare redernatie want zelfs met bon kan de hele boel prima opgelicht worden.

    Vind een bon prima om aan te tonen dat je het in die winkel hebt gekocht en niet geld terug krijgt van de etos terwijl je t bij kruidvat hebt gekocht. Dat je het in de aanbieding koopt en het voor de normale prijs retourneert en ook dat bedrag terug neemt.

    Maar om te bewijzen dat je echt dat artikel daar hebt gekocht en niet één uit de schap hebt gejat, dat vind ik behoorlijk achterhaald en lang niet waterdicht.
     
  13. ecl

    ecl Niet meer actief

    Er zit wel een wit strepjescode sticker op in iedergeval 1 pak(viel me vandaag toevallig op toen ik ze weer terug in me shopper deed).
    Weet allen niet of die er door kruidvat op is geplakt.
     
  14. evi83

    evi83 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is allicht meer bewijs dan géén bon....
     
  15. ecl

    ecl Niet meer actief

    Klopt!
    Het schilt dat ze me met mijn kinderwagen en grote shopper met 3 pakken erin, binnen zagen komen!;)
     
  16. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ik heb een paar keer bij de jumbo en ah mogen ruilen zonder bon, wellicht het proberen waard.
     
  17. collo003

    collo003 VIP lid

    12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Die Jumbo hier spoort dus echt niet als ik dat zo lees. Fijn dat jullie Jumbo's wat soepeler zijn!
     
  18. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    He wat vervelend!
    Ik erger me ook regelmatig aan onbeschoft gedrag in een winkel. Vind dat echt onprofessioneel, misschien nog wel meer omdat ik vroeger ook in winkel gewerkt heb.

    Wat die luier betreft, ook eens zoiets meegemaakt, briefje aan Ampers en hoofdkantoor winkel gestuurd. Keurig opgelost, kon luiers gratis opsturenen kreeg cadeaubon voor de waarde van de luiers.
     
  19. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Verschrikkelijk ja. Maar als ik slecht of onbeschoft behandeld word trek ik altijd mijn mond open, desnoods roep ik de manager of filiaalleider erbij.;)
     
  20. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wow! Ik vind dat jij snel iemand een brutaal, asociaal, betweterig en onaardig mens vind......

    Zo erg was het nou ook weer niet?

    (en nee, ik werk niet in een winkel.)
     

Deel Deze Pagina