Dus? Dan kan je die luiers alsnog gejat hebben.. Een bon is ook niet waterdicht, maar altijd nog beter dan helemaal geen aankoopbewijs.
Ik was een keer me mijn moeder in een parfumerie. Toen we net weg wilde gaan gingen twee verkopers hele gemene dingen over mijn moeder die mank loopt, waar ze niks aan kan doen en heel onzeker over is. Wat was ik boos.
Ik zou als ik jou was even twitteren over dit voorval en kruidvat noemen...moet je zien hoe snel het twitter klantenservice team reageert en misschien iets voor je kan doen.
Ik vind het eigenlijk in eerste instantie al heel raar dat je met luiers teruggaat, zonder bon, en er maar vanuit gaat dat dit geen probleem is?! En dat iemand hier roept 'oh dan ga je toch naar etos' Ja fraai is dat...
kruidvat klantenservice mailen en een klacht indienen. het gaat ze niks aan waarom jij iets terug wil brengen. als ze dan geen geld terug willen geven kunnen ze hooguit zeggen dat je het bedrag moet besteden aan andere producten. succes ermee. liefs doris
Doris wat een onzin! Waarom zouden ze in godsnaam uberhaupt iets om moeten laten ruilen zonder bon? Voor hetzelfde geld zijn ze óf gejat óf ergens anders gekocht.
Het gaat ts niet om het niet kunnen ruilen van de luiers maar om de manier waarop het personeel haar te woord staat volgens mij hoor. Heb ook geen zin om alles terug te lezen. Heel vervelend dat jij je zo "opwindt" omdat een medewerkster zo tegen jou doet en jou in jouw ogen verkeerd en/of asociaal te woord staat. Maar he zand erover hoor, we hebben allemaal wel eens een slechte dag, ook als je aan het werk bent. Wie weet heeft zij wel net heel slecht nieuws gehad.
Ik was laatst op zoek naar een riem voor mijn zoontje. Die heeft lange armen en benen maar een smal middeltje. Driekwart van de kleding die te koop is heeft dus of te korte broekspijpen of de broek zakt af omdat hij te wijd is. Maar waar koop je een riem in maat 74? Dus ik vraag dat in een kinderkledingzaak. Een riem hadden ze niet en bovendien wisten ze mij te vertellen dat het heel zielig is 'met kruipen, omdat ze nog niet loopt'. Vervolgens schreeuwde ze de halve winkel door naar haar vier rondhangende collega's over een riem voor een meisje dat nog niet loopt, mij volledig negerend. Terwijl ik toch echt al een aantal keer had verbeterd dat ik een zoon heb die al bijna loopt. Dat hoorde ze echter niet omdat ze zo druk was met zichzelf. Anyway, ik dacht, een dure kledingzaak, vier verkoopsters, daar zouden ze me toch moeten kunnen adviseren. Uitindelijk stuurde ze me naar Zeeman of Brouwers (op een toon van, bij die goedkope winkels verkopen ze die troep dan zeker wel). Vervolgens bij Brouwers voor weinig geld twee leuke riempjes gevonden. Elastisch en op maat verstelbaar volgens de verkoopster. Zoon past zijn mooiste broeken weer en heeft nergens last van, ook niet met kruipen. Tsjonge, ik zal mijn eigen kind toch niet iets aantrekken als het enorm oncomfortabel zat? Maar ik voelde me in die winkel echt een ontaarde moeder dat ik zoiets belachelijke als een riempje aan het overwegen was.
Hier is de kruidvat wel altijd heeeel vol, je kan er met de kinderwagen bijna niet doorheen... maar verder super aardig behulpzaam personeel. Kruidvat merk luiers mogen ook altijd terug zonder bon, Andere weet ik niet die heb ik niet. Moet wel zeggen dat ik het normaal vind dat je zonder bon iets niet kan ruilen... heb zelf in een winkel gedaan en deden we het ook niet (alleen bij hoge uitzondering) en vind dit eigenlijk wel normaal... anders komen ze allemaal zonder bon. Neemt niet weg dat de winkel medewerkster minder aso had mogen zijn!
Lezen is ook een vak! Heb nu al een paar keer aangegeven dat ik snap dat ze het niet willen ruilen, zonder bon! Het gaat mij om het gedrag van de medewerkster! En als je iets ruilt, dan hebben zij nog steeds het geld dat je betaald hebt, alleen dan voor een ander artikel. Daar komt nog bij dat de pakken luiers die ik wel wil hebben goedkoper zijn, dus ze zouden nog winst maken ook!!
Ik was vanaochtend sint cadeutjes kopen met de jongste ( is 1 dus snapt het toch nog niet. Aan het einde van het shoppen denk ik ineens aan de batterijen. dus ik naar de ah xl die ik tegenkwam. Vraag ik bij de klantenervice om batterijen met 4 volle zware tassen en een jengelende dreumes zegt ze nee enkel bij de kassa. ze stond zelf een meter van de kassa vandaan dus toen ik vroeg of ik dan va de kassa mocht was het Nee mevrouw als iedereen dat doet dan hebben die poortjes weinig zin he ,u zult gewoon net als iedereen de hele winkel door moeten grrrrr. Heb gezegd dat ze die batterijen dan mocht houden
Ja ik had dat laatst ook, ik kan er werkelijk niet tegen. Op zo'n neerbuigende toon tegen me praten terwijl ik wist dat ik gelijk had en nog vriendelijk tegen haar probeerde te zijn. Probeerde ja, ben uiteindelijk kwaad weggelopen. Ik sta zelf in een winkel en zou zo dus echt nooit tegen een klant durven praten. Het ging om zo'n Pampers kortingbonnetje waarvan zij beweerde dat het enkel op de jumbodozen mocht omdat er daarvan een foto van stond op het bonnetje. Ik heb die bonnetjes eerder gebruikt en ik wist dat het werkelijk op alle soorten Pampers mocht gebruikt worden, maar mevrouw wilde totaal niet naar me luisteren en reageerde alsof ik een grote idioot was. Heb zelfs nog vriendelijk gezegd dat ze kan kijken of de bon scanbaar is, toen kreeg ik de kattige opmerking 'ja natuurlijk is het scanbaar' terwijl ze dus weigerde de bon in te scannen. Toen heb ik maar de pampers terug op de kassaband gezet en de bon teruggevraagd met de mededeling dat ik wel naar een andere winkel zal gaan en dat het me geen bal meer kon schelen. Ik vind het niet leuk dat ik kwaad ben geworden, maar de manier waarop ze tegen me zat te praten was gewoon niet normaal. Ben uiteindelijk naar de Kruidvat gegaan, daar mocht de bon wel - natuurlijk.