T-Mobile internet en TV (of andere aanbieders)

Discussion in 'De lounge' started by Chiggy, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Heeft iemand van jullie ervaring met TV en internet van T-Mobile?
    Of eventueel Tele2, Telfort, Scarlet? Of andere aanbieders die jullie aan kunnen raden?
    Ik heb nu gewoon internet en tv van UPC maar ik zie dat het veel goedkoper kan en ik heb vaak problemen met de internetverbinding nu... Ben UPC eigenlijk behoorlijk zat.
     
  2. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    #2 Tweekids, Nov 29, 2012
    Last edited: Nov 29, 2012
    Wij hebben Telfort, zijn super tevreden. Wij hebben internet 20MB interactieve tv HD zenders, pauzeren en opnemen pakket (5 euro) en bellen voor starttarief 0,9 cent en voor de rest gratis. Wij betalen 45 euro (inclusief belkosten en opnemenpakket). Opnemen pakket e.d. kan je per maand opzeggen of andere pakketten kiezen zoals kinderpakket enzo..
     
  3. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Wij zitten al een tijd bij Tele2 en dit bevalt ons prima.
    Snelle internetverbinding en televisie met HD zenders, opnemen en programma gemist.
    Hebben nu weer een jaarcontract afgesloten waarbij we de eerste 6 maanden 25,- betalen en de andere 6 maanden de 'normale' 50,-.
    Zo kan je elk jaar profiteren van een aanbieding :)
     
  4. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Hier ook Telfort en dik tevreden. We hebben een internetsnelheid van 21Mb. We gaan binnenkort verhuizen en willen weer Telfort, alleen helaas is de internetsnelheid op dit moment maar 9Mb op dat adres. Ze zijn nog bezig om dit uit te breiden in dat gebied.
    Qua Interactieve TV hebben we het Pluspakket en het opnemen pakket. Daarnaast HD zenders en uitzending gemist.
    We hebben geen telefoon.
    Wij betalen EUR 41,96.
     
  5. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Bedankt dames!
    Ik zie net dat ik hier geen Telfort tv kan ontvangen, maar alleen internet, dus dat wordt 'm niet.
    Tele2 zou wel een optie kunnen zijn.

    Verder niemand hier ervaring met T-Mobile? :)
     
  6. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    we zitten nu bij online (geloof nu tmobile) wat een drama zeg, in 3 weken tijd 5 beloftes niet nagekomen, de laatste zij tegen mijn man, ik steek mijn handen in het vuur, mijn man zij nog doe dat niet.
    vanmorgen belde hij weer, en mijn man zij begin maar met je handen in het vuur te steken, tis weer niet waargemaakt.

    we zitten nu in de klachtafhandeling, en vanaf mei is ons contract afgelopen, en stappen we zeker over, ik denk naar telfort.
    voordeel is dat daar alles in 1 is, we hebben nu nog tv van digitenne.
     
  7. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Ook wij tmobile online, tv is echt DRAMA!! Word er niet goed van!! Morgen maar wéééééér bellen!! ( en ik maar denken dat Ziggo drama was.. pfff ).
     
  8. knap

    knap Niet meer actief

    Tot nu toe na op start problemen dat wel. Kpn moest langs komen om de oude kpn telefoon lijn geschikt te maken voor het internet geen problemen verder onder vonden wel gelijk mijn antenne kapot gelijk nieuwe gekregen week er na afstandsbediening een keer bellen gelijk nieuwe gekregen.
    Maar mis ziggo ook een beetje soms zeker als me antenne soms geen goede ontvangst heeft maar. Moet zeggen het eerste half jaar 20 euro en daarna 40 euro maar mis toch eigenlijk wel wat zenders bijvoorbeeld nick jr. Maar ja tot nu toe redelijk te vrede! Maar denk dat ik volgend jaar weer op zoek gaat naar een leuke aanbieding.:
     
  9. lolaatje1

    lolaatje1 Actief lid

    Jun 5, 2011
    145
    1
    18
    Wij hebben ook T-Mobile Online, helaas!!

    De tv ontvangst is vanaf het begin af aan al bar slecht. Nieuwe antenne gehad (precies dezelfde). We zijn er uiteindelijk achter gekomen dat we redelijke ontvangst hebben door het snoertje dat naar de antenne gaat zonder antenne uit het raam te hangen. Meerdere klachten ingediend en 3 november te horen gekregen dat we het contract konden ontbinden omdat zij ons niet konden leveren wat beloofd was. We moesten even de datum doorbellen dat we aangesloten konden worden bij de nieuwe provider. Helemaal blij natuurlijk, eindelijk van die ellende af, dachten we... De ellende begon toen pas! 10 december worden we aangesloten bij Tele2, zaten we eerder ook, helemaal super, maar T-Mobile was goedkoper. 9 november kwam ik thuis uit mn werk, doe de tv aan, helemaal geen ontvangst. Nou ja, dan maar niet. Start de computer op en check mijn man en mijn mail. Heeft mijn man een mailtje van T-Mobile dat het contract per 10 NOVEMBER was beëindigd. Leuk hoor, dus ik pak de telefoon, doet het niet. Met de mobiel naar de huistelefoon bellen, dit nummer is niet in gebruik. Dan maar met mobiel 0900 bellen. Het eerste wat gezegd was, was ja sorry onze fout, maar kunnen we niets aan doen, opnieuw aansluiten duurt minimaal een week. Misschien dat we wat konden regelen met de nieuwe provider. Tele2 maar gebeld, maar die konden echt niet eerder aansluiten dan 10 december. T-Mobile weer gebeld, bleek dat het alleen maar administratief afgesloten was, want internet deed het wel nog gewoon. De maandag erop zou alles weer werken.

    Ik zit nu nog zonder vaste telefoon en tv...

    Veel mailtjes gehad met allemaal rare dingen die ik niet wil en nu loopt mijn abonnement opeens tot 19 november 2013. Klantenservice van niets, na 15x bellen hebben ze nog hun zaken niet op orde. Het enige dat ik wil is dat het 10 december afgesloten is en die tv en telefoon boeien me niet eens meer. Maar blijkbaar krijgen ze dat niet voor elkaar.

    En 9 november was er geld afgeschreven, maar dat had ik gestorneerd, want ik ga niet voor iets betalen dat ik niet heb. Daar kunnen ze wel snel achteraan gaan. Raar bedrijf!

    Sorry hoor, heel verhaal geworden, maar ik ben ook gelijk mn frustratie kwijt :)
     
  10. lovelymom

    lovelymom Fanatiek lid

    Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    nou wij zouden over gaan naar telfort!!! nou echt never noooit meer !!!

    krijg je de bevestgings brief staat er een verkeerde ingangsdatum op ikkuh bellen sta je lettter 30 minuten in de wacht !! maakt niet uit wanneer je belt !!!
    zeggen ze dat je 1 minuut moet wachten is het nog 15 minuten voor je iemand aan de lijn krijgt
    krijg je vervolgens een muts die niet bevoegd is om het te veranderen maar zegt wel dat het veranderd wordt
    dus denk je dat het geregeld is
    krijg je een week later het installatie pakket binnen
    weer 30 minuten aan de lijn !! zegt ze weer ik mag het niet veranderen en me teamleider is niet meer in huis
    best dan wil ik alles opzeggen ja dat mag ik ook niet doen
    ik weer netjes terug bellen naar de afdeling wijzigingen en opzeggen
    kan ik het zogenaamd niet meer opzeggen omdat de 7 dagen voorbij zijn
    wordt je terug gebeld met een vaag verhaal om het zogenaamd op te lossen (lees hoef 2 maanden niet te betalen als ik het nog op 4 december in laat gaan, maar als ik dat zou doen zou ik wel bij tele 2 116 euro moeten betalen, wat ik dus niet wil, wil gewoon me contract in laten gaan op 5 februari hoef ik ook geen contract af te kopen) dus zeg ik dan wil ik de info zodat ik het schriftelijk op kan zeggen want dat kon zogenaamd wel ! ) en ineens kon hij het wel opzeggen voor mij dus hij zei ik ga de eerstvolgende dag ermee aan de slag ! en ik bel je terug
    nou moet nog terug gebeld worden ! vervolgens heb ik grote kans dat ik op 4 december geen internet bellen en tv heb omdat hij me geen datum kon zeggen wanneer alles stopgezet zou worden !
    dus als ik het slecht tref want ja heb ook al weer tele2 gebeld ! hele verhaal uitgelegd en verteld dat ik bij hun wil blijven zegt ze ja in het slechte geval heb je straks 4 weken geen internet tv en bellen doordat hun van de wet van onze lijn af moeten omdat telfort erop moet en als hun dat niet optijd annuleren moet ik 5 december terug bellen naar tele2 om daar weer een nieuwe pakket af te sluiten en zo hoef ik die 116 euro niet te betalen !!

    dus ik ga terug naar tele2 waar ik 6 jaar lang geen problemen heb !
    en blijf daar voor altijd zitten
     
  11. gebakje

    gebakje VIP lid

    Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mijn ouders hebben online (t-mobile) en die hebben ook 2-3 jaar niets dan problemen gehad, betalen voor 20mb en maar 1,5 krijgen, telefoon di ehet vaak niet deed etc. Zijn overgestapt naar Telfort en nu is alles goed. Zelfde soort abbo en ineens wel de beloofde snelheid etc.
     
  12. MeineLiebe

    MeineLiebe Niet meer actief

    Ik zit al 2 paar jaar bij tele 2 en heb hem vorige week weer verlengd met een jaar
    Eerste 6 maanden 20 euro en de laatste 6 maanden de 'normale' 47,50

    Nooit geen problemen met tele2 gehad :)
     
  13. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Bedankt allemaal!
    Wat een verhalen over T-Mobile! Dacht al dat de prijs te mooi was om waar te zijn, dat blijkt dus ook wel!
    Ik ga eens kijken naar Tele2 :)
     

Share This Page