Grrr Stijltang.

Discussie in 'De lounge' gestart door mama90, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama90

    mama90 Niet meer actief

    #1 mama90, 1 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2012
    Ik wou gister een bericht plaatsen dat ik zo blij ben met de service van Johnbeerens.NL, maar dat is niet meer aan de orde!

    Ik heb twee maanden geleden een chi royal threatment bestelt ( styltang) , die was 200 euro! Dus een hoop geld, maar hij was het zeker waard.
    Nu werd hij van de week niet meer warm, ik gebeld, mocht hem retouren en had na 2 dagen een nieuw exemplaar! Super zou je denken.

    Nu wil ik deze gebruiken en hij deed het de eerste keer al niet zoals ik gewend ben van Chi, en vanmorgen werd hij gewoon niet meer warm! ( lampje gaat wel gewoon branden).

    Ik heb natuurlijk meteen weer gemaild maar ze zijn er pas maandag weer. Toch ongelofelijk ?
     
  2. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Oh heel irritant.
    Maar daar kan john beerens niets aan doen toch?
    Is trouwens niet de kwaliteit die ik van Farouk gewend ben.
    Succes, ik hoop dat je of je geld terug krijgt, of een goede nieuwe.
     
  3. mama90

    mama90 Niet meer actief

    Ja ben gewoon chagrijnig, zo blij dat ik een nieuwe had en nu dit!
    nee ik ben altijd zo tevreden over CHI, geweldige tangen! Maar zou dit nou 2x domme pech zijn? Zou bijna denken dat het aan m'n stroom ligt.
     
  4. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hmm ik snap je berichtje niet zo goed, want zo te zien heb je een goede service gekregen en zijn ze (net als veel bedrijven) in het weekend dus gesloten, vind het dan een beetje naar en jammer dat je nu dit bericht aanmaakt eigenlijk alleen omdat ze toevallig gesloten zijn, terwijl je wel gewoon een goede service heb gekregen en er denk ik vanuit mag gaan dat je dat maandag weer zal krijgen beetje voorbarig berichtje dus:)
     
  5. mama90

    mama90 Niet meer actief

    Gaat er om dat dit de tweede is die het niet doet, het is toch 200 euro
     
  6. Mammietammie

    Mammietammie Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Snap dat het vervelend is maar dat heeft toch niets te maken met de service van johnbeerens... Ligt aan chi.
     
  7. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Snap je frustratie, maar dit heeft echt niets met service te maken.

    Gewoon maandag even bellen, ze zullen het vast goed oplossen voor je.
     
  8. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Maar wat kan die site daar aan doen dan? Ik bedoel ze hebben het toch supernetjes opgelost en gelijk een nieuwe gestuurd, alleen heb je gewoon ook pech met de 2e. En is het zo raar dat dat bedrijf ook weekend heeft?

    Sorry vind je reactie erg negatief en nergens op slaan.
     
  9. mama90

    mama90 Niet meer actief

    Nee nie dat ze weekend hebben..
    Het is toch raar dat er twee producten niet goed zijn? Als ze wat leveren moet het goed zijn, 1x ok, maar 2..
     
  10. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Maar daar kunnen hun toch niks aan doen? Dan moet je bij het bedrijf zijn dat de stijltangen maakt en daar je frustratie op af geven en niet bij de verstrekker natuurlijk. De verstrekker heeft het namelijk keurig netjes opgelost.
     
  11. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Precies.

    Alhoewel de verstrekker natuurlijk wel aktie kan ondernemen richting de leverancier als ze hier veelvuldig klachten over krijgen.

    Maar misschien heb je wel gewoon pech.
     
  12. Mango26

    Mango26 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Misschien een domme vraag, maar is er niet iets aan de hand met je stopcontact?
    Want het is vreemd dat ook bij de nieuwe tang wel het indicatielampje gaat branden maar hij niet verwarmt, net alsof de spanning niet hoog genoeg meer is...
     
  13. eline20

    eline20 Niet meer actief


    Tuurlijk kan dat bedrijf er wat aan doen. Als het een slecht artikel is moeten ze dat niet verkopen lijkt mij. Dus kan het bedrijf er wel wat aan doen?
     
  14. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Hier kan die site toch niks aan doen? Ze kunnen moeilijk die tangen van tevoren gaan testen... Dan moet je bij CHI zelf zijn lijkt me.
     
  15. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    dus als een bedrijf 1 keer een artikel retour krijgt omdat het stuk is of niet werkt moet het bedrijf dat artikel dus maar uit de winkel halen, denk dat er dan weinig overblijft in de winkel denk je niet;) denk dat er tegenover TS haar artikel honderden van dezelfde zijn verkocht die wel goed fuctioneren;)
     
  16. Blaadje

    Blaadje Fanatiek lid

    1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Vindt het ook een beetje vreemde reactie. Waarschijnlijk zullen ze je maandag gewoon verder helpen. En net wat anderen ook zeggen, je kan van een bedrijf niet verwachten dat ze eerst alle producten gaan testen.
     
  17. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Mijn oude baas verkocht ook chitangen, en toen werd er levenslange garantie opgegeven. Dit ging via Farouk en niet via ons. (Begrijp dus, dat de tang opgestuurd moest worden met bon e.d. en daar gingen makkelijk vier weken overheen)
    Dat jij meteen een andere krijgt is echt wel service, helemaal omdat Farouk die levenslange garantie niet meer hanteert.

    En ik zou de tang elders even proberen, het is wel raar dat twee tangen beide het zelfde probleem hebben
     
  18. mama90

    mama90 Niet meer actief

    Ik heb een andere styltang geprobeerd en die doet het wel gewoon goed
     
  19. Myrthe

    Myrthe Niet meer actief

    Titel aangepast i.v.m onterecht negatieve reclame.
     
  20. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hun hebben toch ook weekend ? Ik verwacht dat ze je maandag weer te woord staan en dat je dan weer goed geholpen word.. Weer een nieuw exemplaar (die het doet) of geld terug ;).

    Vanavond en morgen dus ff geen stijlhaar! :p
     

Deel Deze Pagina