wat vreselijk asociaal! Ik zou als ik jou was het hogerop zoeken bij het kv en ook voor de manier waarop je bent behandelt!
Hu? Wat een prutwinkel zeg die Kruidvat!!! Krijg nu echt een zure bijsmaak die winkel (die ik al had omdat je er je kont niet kunt keren met een kinderwagen..) Denk dat ik voortaan maar naar de DA ga die er praktisch langs zit... Echt erg, alsof je voor 5 euro voor leugenaar uitgemaakt wil worden pffffffffffffff...:x
Ik heb dat een tijdje terug gehad bij Canesten, de pil was eruit gestolen. Sindsdien check ik altijd alles, of bij de zw testen kijk ik of de plakkertjes dicht zitten.
Ik had dus echt wel de manager erbij geroepen, en dan gaat het mij niet om die 5 euro, maar om het principe en ook om hoe jij behandeld wordt en dat je ook nog eens een leugenaar en weet ik het nog meer wordt genoemd. Zijn ze helemaal van de pot gerukt......... En als die manager er niet is, dan kom ik wel terug wanneer hij er wel is! Ik zou het er echt niet bij zitten. Als je nu normaal bent behandeld en zij gewoon hadden gezegd, sorry mevrouw we kunnen niets doen ok, maar zulke reacties, ja daag zijn ze niet snel van mij af dan.
Heb nooit een hoge pet gehad van de kruidvat met het niet zo snuggere personeel, had dus eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. Zo zijn ze nou eenmaal bij de kruidvat. Balen voor jou natuurlijk, ik zou ook echt een klacht indienen.
Zo ken ik mijn vrienden van het KV weer... waardeloze winkel, heb er al meerdere dingen beleefd... en idd met een kinderwagen moet je er helemaal niet komen... Snap je frustratie helemaal... hoop dat je snel kunt testen en nog meer op een knaller de laatste dag van het jaar dan!
Wat fijn toch dat ik in een Kruidvat werk, waar je in dit geval gewoon een nieuwe test zou krijgen of je geld terug! Waar je wél met een kinderwagen naar binnen kan, zelfs de elecktrische invalidewagebs hebben bij ons de ruimte. Oh en jawel wij dijn in het bezit van snugger vriendelijk personeel! Ts ik zou niet mailen maar Maandag direct bellrn met het hoofdkantoor!
Ik heb het ook gehad, geen test in het pakje bij de KV. De volgende dag kreeg ik meteen een nieuwe test. Daar werd totaal niet moeilijk over gedaan
ik zou het inderdaad ook even hogerop zoeken. Maar helaas hier ook hele vervelende ervaring met kv .. maar dan de online winkel. Bestelling is nooit aangeboden geen briefje in de deur etc. terug gestuurd. na veel mailen (zonder reactie erop) en twee berichten op hun fb kreeg ik een MAAND later pas mijn geld terug..echt belachelijk.
Als je twitter hebt zou ik even twitteren met de klantenservice... Dan zijn ze ineens heeeeel vriendelijk
Hier nog een medewerkster! Vind die opmerking over "snugger personeel" dus ook niet gepast! Ze zijn zeker niet overal zo hoor. Kippiekip,jammer dat niet iedereen zo snugger is als jou
Ik had laatst ook zoiets bij de kruidvat. Vroeg of ik een pak luiers nog om kon ruilen omdat mijn zoontje al in een grotere maat zat, maar ik had geen bonnetje meer. Ja hoor mevrouw, geen probleem, die kunt u gewoon omruilen. Een dag later kom ik binnen met de pak luiers, staat een hele rij voor de kassa, sluit netjes aan. Ben aan de beurt en leg het verhaal uit, zegt die dame. Ja, je kan die pak nu ook gewoon uit de winkel gepakt hebben!! ja, in principe had dat gekund, maar wat had ik dan moeten doen, voorkruipen bij de kassa? Dacht dat ze het wel konden scannen en dan zagen dat het al verkocht was ofzo. Ik vond in ieder geval dat ze vreselijk onaardig deed en voelde me net een dief ofzo. Had er ook een naar gevoel over achteraf. Maar erg vervelend voor jou! Maar even bij een andere winkel een testje kopen!
Uitzonderingen daargelaten Ik ga liever naar een Etos omdat het daar toch een stuk klantvriendelijker is. Wij hebben hier 2 Kruidvat winkels waarvan 1 echt vreselijk is ( klein en niet leuk personeel) en 1 die wel echt heel leuk personeel heeft. Die komen toevallig wel allemaal van een Trekpleister die er toen is overgenomen.
Kansloze opmerking zeg... Lekker alle medewerkers over 1 kam scheren. Ik had idd de manager erbij geroepen, en anders een klacht ingediend van hogerop. Ik heb zelf een leidinggevende functie en had het niet in mijn hoofd gehaald om zo te reageren. En als ik mijn collega's daarop zou betrappen, dan had ik ze echt de wind van voren gegeven. Toevallig had ik van de week een jonge vrouw aan de kassa die de duurdere kv testen had gekocht (roze verpakking, 2 stuks) waarvan er 1 wel werkte (positief) en de andere niet eens een controlestreep gaf. heb het pakje gewoon omgeruild voor een nieuwe en de posi test zelfs nog mee teruggegeven (wat moeten wij er anders mee?) Tuurlijk zijn er mensen die de boel bedonderen, daar houden wij wel rekening mee. Maar om nou over 5 euro moeilijk te gaan doen, daar komt een klant echt niet de volgende dag voor terug hoor. Die wil waar voor het geld. En even los van het onderwerp van dit draadje, af en toe word ik echt serieus moe van de degenererende opmerkingen over Kruidvat medewerkers. Alsof we allemaal dom, nutteloos en asociaal zijn. Ik werk nu zeker 15 jaar in winkels en je wilt niet weten hoe vaak ik al niet uitgescholden, bedreigd en beledigd ben. Alleen al om simpele dingen als een artikel dat niet op voorraad is... Toevallig had ik gisteren een ouder echtpaar in de winkel en hoorde de vrouw tegen haar man zeggen: "anders vraag je het toch even aan dat meisje?" Waarop de man zegt: "Pff, die weet dat toch niet!" Daar gingen mijn nekharen van overeind staan. Er al vanuit gaande dat ik te achterlijk ben om iets te weten, omdat ik bij Kruidvat werk. Ik heb dan ook gereageerd met "hoe weet u dat nou? Voor hetzelfde geld weet ik het antwoord wel?" (wat achteraf ook zo bleek te wezen). Omgang met mensen is ook een talent, vergeet dat niet!
Schandalig. Nou dan mochten ze direct van mij de bewakingscamera's checken als ze op die toer gaan. Dan blijf ik daar geplakt aan de kassa totdat ze zich heeft verontschuldigd, desnoods blijf ik daar een dag lang staan. En mag ze voortaan dan 1000x nadenken voordat ze iemand voor een dief uitmaakt. Je kon het toch niet ruiken dat je mocht voordringen om iets terug te brengen/te ruilen? Vind het zelf ook nooit prettig winkelen bij kruidvat met hun overvolle winkel waar je elk sec tegen iets aan knalt. En krijg nu ook vaker een hekel aan kruidvat met zulke verhalen.
Ik zou het op de facebookpagina van het kruidvat zetten dan zijn ze heel snel en heel vriendelijk om je te helpen met je klacht! Gewoon doen!
ik vind ook zeker dat je niet alle kv medewerkers over 1 kam mag scheren want in mijn woonplaats hebben we er 3 en maar van 1 filiaal daarvan zijn maar 2 medewerkers niet echt vriendelijk, alle andere medewerkers zijn wel gewoon vriendelijk en idd waarom zou een kv medewerker minder weten dan een ander? die meiden (en sommige filialen mannen) hebben ook gewoon een opleiding gedaan hoor.
Heb vroeger ruim 5 jaar als zaterdaghulp gewerkt bij de kv en voel mijzelf niet perse dom of zo.....bij ons overwegend vriendelijk personeel toendertijd. Dat het vol is, ja dat is vaak wel zo. Helaas, orders van bovenaf.