even gal spuwen !!! kruidvat test gekocht !

Discussie in 'De lounge' gestart door sepherine, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Wat raar dat ze je zo hebben behandeld! Ik zou zeker contact opnemen met het hoofdkantoor. Tsja twitter en facebook werkt super maar is niet bepaald prive natuurlijk.

    Overigens zijn de winkels hier zelf toch voor verzekerd ivm diefstal/ breukschade aan producten. Heb bij de action gewerkt en wij deden ook nooit moeilijk hoor, noteerde zelf de producten en alles ivm vergoeding/verzekering.
     
  2. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier haal ik ook manager erbij als ik niet vriendelijk behandeld wordt.. en daarna ga ik mailen.. ik moet zeggen dat kruidvat klantenservice mij nog nooit teleurgesteld heeft qua afhandeling van klachten
     
  3. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Balen zeg. Klacht doen op facebook.. Gisteren heeft nog iemand klacht gedaan op facebook van trekpleister en ze hebben haar gelijk geholpen. Misschien helpt dat ook bij jou.
     
  4. sepherine

    sepherine Niet meer actief

    Ik ga zeker klacht van maken heb zelf ook in de kv geWerkt en de meeste zijn gwn vriendelijk stond echt met open mond te luisteren
     
  5. Wollywell

    Wollywell Bekend lid

    31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik vind klachten posten op facebook en twitter zo onpersoonlijk.
    Dat ligt dan mss aan mij ofzo, maar ik krijg dan het idee dat als iemand een klacht openbaar op facebook neergooit, die persoon dit doet om reacties uit te lokken (medestanders te krijgen) en zichzelf sterker te voelen, en niet zozeer om een oplossing voor het probleem te krijgen.
    De reacties op zulke berichten zijn dan ook niet bepaald van de lucht, medewerkers (over het algemeen gesproken, niet alleen van kruidvat, maar ook van andere winkels) worden letterlijk door de stront getrokken. Ook bij klachten die simpel op te lossen zijn. Ik vind dat zo onnodig.

    Ik zou de voorkeur geven om een nette mail naar het hoofdkantoor te sturen en het probleem uit te leggen. Zo wordt jouw probleem op een persoonlijker manier opgelost en je houdt de eer ook nog eens aan jezelf. ;) Ik zou het namelijk nooit zien zitten om me tot hetzelfde niveau te verlagen als dat je je behandeld voelt op dat moment.

    But that's just my cup of tea natuurlijk...
     
  6. sepherine

    sepherine Niet meer actief

    Ik ga het ook ni3t via twitter of facebook doen ivm pravicy
     
  7. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    O come on zeg ;)

    Als je bij een kruidvat komt en je vraagt of ze weten of er toevallig nog Saridon is want het ligt niet meer in het schap dan moet jij als klant uit gaan leggen wat Saridon is en nog uitleggen hoe het doosje eruit ziet ;) Of ( in een ander filiaal ) dan heb je foto's besteld, uitgelegd dat het gaat om vergrotingen ipv gewoon normale afdrukken, dan kom je er na 4 dagen achter dat het allang was geleverd maar dat het gewoon achter de kassa lag, ja sorry hoor als jij als medewerkster 4 dagen lang zoekt naar een pakketje en ik zelf als klant zie dat ze bij de kassa liggen en er een datum op staat van 4 dagen terug dan vind ik je inderdaad niet snugger.... Zal vast en zeker zo zijn dat niet iedereen zo is hoor ( voor de cry babies hier ;) ) Maar over het algemeen vind ik ze niet zo snugger. Sorry !

    En nee ik ben ook niet altijd snugger hoor, jeeutje mina zeg poeh poeh ;)..

    Geef maar de Etos
     
  8. tuc

    tuc Niet meer actief

    Kv personeel wordt hier lekker weggezet zeg! Hier 3 filialen van,kv waar ik altijd uiterst netjes en professioneel geholpen wordt.
     
  9. Wollywell

    Wollywell Bekend lid

    31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Sja kippie, Als je een weekendhulp of vulploeger treft, of een nieuwe medewerker, dan kan het wel eens voorkomen dat die medewerker niet weet wat Saridon is ;) Als je (meer dan) 20 uur in dienst komt, dan krijg je na een half jaar pas en BASISopleiding over enkele geneesmiddelen.
    Ik heb zelf een assistent opleiding gedaan en zelfs mij is niet alles geleerd over geneesmiddelen, daarvoor moet je een vakopleiding drogisterij hebben gedaan. Als je dan nog eens ziet wat er in het vak staat...

    En van die foto's, tsja, das niet handig nee!
    Maar er werken nog steeds MENSEN bij Kruidvat en vergissen is menselijk natuurlijk. Elk filiaal werkt wat dat betreft op een andere manier. Wij hebben bijv. fotoboeken en vergrotingen achter slot en grendel liggen en niet bij de kassa, dus bij ons moet erom gevraagd worden (hoog diefstalpercentage en te weinig ruimte bij de kassa, staat ook duidelijk aangegeven bij de fotobalie)

    Ik blijf erbij dat je mening ontzettend kortzichtig is
    Dus bij deze ben ik dan maar een cry baby :)

    Maar goed, daar ging het draadje verder niet over, dus ik ben benieuwd wat TS nu ondernomen heeft en of het probleem nog opgelost gaat worden.
     
  10. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Moet je een apothekers opleiding hebben gedaan om te weten wat Saridon is ? Kom op zeg ..

    Laat mij lekker kortzichtig zijn.
     
  11. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb ooit hetzelfde gehad, alleen toen bij de c1000.
    ben gelijk teruggegaan en het meisje wilde mij eerst ook geen test geven.
    Toen heb ik de manager erbij gevraagd en een nieuwe test geeist. ik kom dagelijks in die winkel.
    als ik werd uitgemaakt voor leugenaar deedik vervolgens mijn boodschappen ergens anders heb ik gezegd.
    Toen kreeg ik een nieuwe test.
    Moet er wel bijzeggen dat ik vooral verontwaardigd was omdat ze mij daar persoonlijk kennen van de wekelijkse boodschappen.
    Als dat niet zo was geweest had ik begrip gehad voor hun standpunt, want iedereen kan wel zeggen dat het doosje leeg is.
    Later heb ik de cassiere een keer laten controleren of er een test in zat. just in case..
     
  12. Yelice

    Yelice Niet meer actief

    Heb ook ervaring met hele slechte klantenservice in de Kruidvat.
    Ik had daar een drinkbeker gekocht en die tuit was gewoon voor een 3kwart afgescheurd dus die hing te bengelen.
    Stel je voor dat mijn zoontje hem er af had gekregen en in zijn mond had gedaan dan had hij er in gestikt :$
    Toen ik daar mee naar het Kruidvat ging deden ze ook heel lacherig erover en toen ik zei dat het levensgevaarlijk is deden ze me toch achterlijk;) ...... heb verder niet eens meer de moeite genomen om melding te maken hierover bij de klantendienst online echt een vreselijke zaak en service !
     
  13. Hier heb ik het een keer gehad met haarverf van Syoss. Zaten alleen handschoenen en een mengflesje in, geen verf en conditioner. Wist niet eens meer zeker of ik het bij de kruidvat of bij de etos (of trekpleister, of welke drogist dan ook) had gekocht, maar bij de kruidvat kreeg ik zo een nieuw pak mee..

    Oh, enneh, ze heten tegenwoordig KV2v5,09 :D
     
  14. Wollywell

    Wollywell Bekend lid

    31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland

    Wel lezen wat ik typ he? ;)
    Het woord apother heb ik sowieso nergens gemeld
     
  15. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    O ik had nog 5 euro betaald of 4,99 ofzo!

    Maar eh ts, maandag bellen met hun hoofdkantoor! Wat een dombo zeg achter de kassa?
    Service verschilt echt duidelijk per kruidvat :)
     
  16. BabyR

    BabyR Fanatiek lid

    18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ook echt 16:13...
     
  17. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    ;)
     
  18. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0

    Uh nouja wat verwacht je van iemand? Moet iedereen die bij de kruidvat werkt dan weten wat saridon is?! Pf kan begrijpen dat vooral "de jongere" dat niet weten!
     
  19. tuc

    tuc Niet meer actief

    ach sommige mensen zijn perfect;)
     
  20. MamaR

    MamaR Fanatiek lid

    4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik ben het verder niet met kippiekip eens maar vind wel dat, wanneer je bij het kruitvat werkt, je moet weten wat saridon is ja. Natuurlijk hoef je de bijsluiter niet uit je hoofd te kennen maar je moet wel kennis hebben van wat je verkoopt.
     

Deel Deze Pagina