Nieuw telefoon abonnement

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Eergisteren is mijn telefoon overleden, een samsung galaxy S 2.
    In februari loopt mijn contract af dus ik ben nu genoodzaakt wat anders te zoeken.
    Loop nu al 2 dagen met een vroegere klaptelefoon..zo'n ladyphone maar tjee dat is ook niet meer wat het geweest is.
    Ik mis mijn trouwe mobieltje!

    Ik zit nu wat aanbiedingen te zoeken en kom een leuke aanbieding tegen van tele-2.
    Ik zit nu bij T-mobile.

    Wat is jullie ervaring met tele-2, en dan vooral het bereik

    Alvast bedankt!
     
  2. Wen84

    Wen84 Niet meer actief

    Ik ben ook aan het kijken voor Tele2. Wat ik zie is dat Tele2 op het netwerk van t-mobile zit dus lijkt mij dat het ok moet zijn.

    Zit nu ook bij t-mobile en nooit problemen met bereik gehad.

    Ik lees even mee in dit topic naar ervaringen:)
     
  3. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Niemand ervaringen met een mobiel abonnement van Tele-2?
     
  4. maybe3

    maybe3 Niet meer actief

    hier heeft manlief tele2 mobiel en heel slecht bereik... valt ook veel weg of zit vertraging in bijvoorbeeld whats app berichten die hij verstuurd
     
  5. Vagans

    Vagans Niet meer actief

    Ik weet van tele2 vooral dat ze veel fouten maken waar jij als klant voorop draait!

    Voor mij NOOIT meer tele2!!! stelletje oplichters!

    1 van de medewerksters daar heeft mij toen zelf bevestigd dat wat hun deden niet mocht maar ze gaf me meteen weinig kans er tegenin te gaan... nou lekker dan...

    ik heb toen ik er van af was ook 6!!!!!! x mn abbo af moeten zeggen omdat hun maar geld bleven innen! De laatste 30 euro heb ik niet eens meer terug gehad maar heb het maar zo gelaten omdat ik er verder wel eindelijk van af was

    Hoop ellende dus bij dat tele2,en ik ben echt niet de enige..,

    Ik zou dus heeeeeeel goed uitkijken!

    Ben zelf al langer tevreden over t-mobile.
     
  6. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik blijf ook veel liever bij T-mobile, maar als ik daar een nieuw abonnement ga afsluiten of verlengen dan betaal ik over 6 maand gewoonweg €45,- per maand. Nu met de actie's betaal je dan de 1e 6 maand ongeveer €25,-.
    Per maand gebruik ik echt niet meer dan €30,- dus vandaar zoek ik een passend abonnement.

    Met daarbij dat ik nu dus mijn telefoon mis, wil ik eigenlijk ook een leuke aanbieding voor een nieuwe telefoon.
    Ik ga niet €300,- betalen voor een nieuwe telefoon, max.€80,- vind ik prima icm een leuk abonnement.
     
  7. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Oh dit ga ik even volgen. In juni een nieuw abonnement + nieuwe telefoon. (Al ben ik echt in de war nu omdat je telefoons moet leasen ofzo? Eerst was dat toch niet?)

    Ik heb dan weer heel veel problemen met Vodafone. Het lijkt net of ik mijn abo-kosten betaal en alles wat ik bel of SMS er nog eens bovenop. Dan vraag ik me af wat er in mijn abo zit maar goed :')
     
  8. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik zit sinds november bij Tele 2. Bereik is prima hier. Nadeel is dat je tegoed niet mee gaat naar de volgende maand als je over hebt.

    Ik betaal voor 300 sms'jes en belminuten en 500 mb € 32,50 per maand. Ik heb er een iPhone 4s bij genomen en moest geloof ik 30 bij betalen. Kreeg trouwens 24 maanden 25% korting.
     
  9. Klachtje

    Klachtje Actief lid

    30 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk eens bij Hollands nieuwe. Onze buren zitten daar ook bij, hebben nooit problemen hebben telefoon en veel belminuten voor weinig!! Ik mag in maart eindelijk een nieuwe telefoon, ga ook naar Hollands nieuwe
     
  10. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb een Samsung galaxy S3 op het oog, met een smartmix 300
    Betaal dan nu €24,- per maand voor het bellen en sms'en, en nog eens €8,- per maand voor het internet van max.500mb.
    Ook €32,50 idd, en dat leek mij prima.
    Betaal dan voor de telefoon €25,-
     
  11. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zij hebben alleen helaas niet de Samsung Galaxy S3 zie ik.
    Wel de Iphone 4.
    Zal er straks eens in verdiepen, of ik mijn nummer kan behouden, hoe het bereik is etc.
     
  12. Vagans

    Vagans Niet meer actief

    Oe, samsung galaxy s3 is wel weer een hele goede keuze! Ik spreek uit ervaring hihi!
     
  13. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik vind zelf 45 euro niet raar per maand voor een s3..

    Zelf werk ik bij de Hi, en ik vertel je eerlijk, pas op met internetproviders als: Hollands nieuwe, simpel, simyo.. Deze providers bellen via een ander netwerk en niet hun eigen, hebben vaak een slecht bereikbare klantenservice en vaak kunnen ze je niet helpen omdat ze het niet snappen of omdat het gewoon niet kan..

    Ga naar een winkel waar je iets af kan sluiten, waar je het toestel kan zien en vast houden en eerst je contract mag lezen voor je je handtekening zet.. Zoals: Vodafone, tmobile, Hi, KPN of telfort. Telfort is ook wat goedkoper:)
     
  14. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nou ik vind €45,- best een hoop geld! En zeker als ik daar €15,- niet van ga gebruiken.
    Beetje zonde, en de telefoon maakt daar geen deel van uit....je betaalt uiteindelijk voor je telefoon en niet voor je abonnement.

    Ik hoef het toestel eerst niet te zien, ik weet precies hoe het toestel werkt aangezien mijn man een Iphone4S heeft en een Samsung Galaxy S3. Dit zijn toch wel de toestellen waar ik naar op zoek ben.
     
  15. Bl0nd

    Bl0nd Actief lid

    16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik heb Simpel ben er reuze tevreden over! Een enkele keer geen bereik (maar dat is vaak wanneer ik naar het boerengat ga waar mijn familie woont). Maar helaas bieden hun (naar mijmn weten) geen abbo icm een telefoon aan.

    Mijn abbo is:
    10e internet 100mb
    10e 1000smsjes
    20e 800belminuten,
    40e per maand.
    Ik heb een belplafond erop zitten dus kan max een rekening krijgen van 55e. Er is wel een regeling met dat belplafond je hebt 3nummers die je kunt instellen die je in "nood" altijd kunt bellen.
     
  16. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik wou dus ook graag zo'n sim-only abonnement met mijn huidige Samsung s2, maar tja zonder telefoon begin ik helaas ook niks :D

    Klink allemaal wel mooi zo'n sim-only abonnement.
     
  17. vonnie73

    vonnie73 Fanatiek lid

    22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hoi Dees,

    In november mocht ik ook een nieuw abonnement bij Hi. Ik wilde ook een simonly en bij Hi waren die zo duuuuur. Ik zocht ook een andere provider. Na 6 weken getreuzel toch maar besloten om mijn abo bij Hi op te zeggen en voor een andere provider te gaan met of zonder nummer behoud. Ik had van mijn man een nieuwe smartphone gekregen. Bij Hi mocht ik onderhandelen omdat ik al zo lang klant bij hen was. Ik wilde een simonly rond €10 pm en die konden ze me geven, ik betaal ruim €9,00 p/m. Dit staat niet vermeld op de site. Mijn advies is dus om zogenaamd je abo op te zeggen en gaan onderhandelen met je provider, misschien haal je er een goede deal uit. Succes.
     
  18. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Maar zonder telefoon heb ik niks aan een sim-only abonnement :)
    Bedankt iig voor het meedenken!
     
  19. Bl0nd

    Bl0nd Actief lid

    16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Jaa vervelend dat je Samsung is gaan hemelen!

    Je hebt ook geen verzekering erbij? Of valt het onder de garantie misschien?
     
  20. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Telefoon laten verzekeren heb ik nog nooit gedaan, vond ik niet nodig en was me ook nog eens veel te duur.
    Garantie zit er niet meer op, was de telefoon van mijn man en die heeft net een kleine 3 maand geleden een nieuw abonnement afgesloten met een nieuwe telefoon. Zodoende kreeg ik zijn Samsung S2.
     

Deel Deze Pagina