pinnen maar dan geen geld uit de automaat krijgen ? :x ik heb natuurlijk meteen gebeld met de bank, het was ook direct afgeschreven, ze gaan een onderzoek starten, krijg je dat geld ook echt weer terug ??? of zijn er mensen die ook niets terug gehad hebben..
Een cliënt van mijn werk heeft dat ook eens gehad. Het duurde even, maar hij kreeg het wel gewoon. Ze kunnen dat nagaan, er ontstaat zeg maar een kasverschil in de automaat.
Een tijdje terug had een ander lid van hier dat ook, maar ik weet eigrnlijk niet hie dat af is gelopen. Volgens mij was t Eylem, misschien kub je t topic nog terugvinden?
Lijkt me heel griezelig, die onzekerheid of je geld weg is of niet.. Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.. Succes, en ik hoop dat je het snel terugkrijgt!
Ik heb hier gelukkig nog nooit mee te maken gehad. Maar als je googled dan zie je dat het vaker gebeurt en dat het verschillend is hoe de bank reageerd. https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=53577 Ik hoop dat je netjes je geld weer terug krijgt.
o gelukkig nog nooit mee gemaakt maar ze zien het wel met het kas verschil van het automaat dus denk dat je je geld wel gewoon terug krijgt hoor zou wat zijn
Ik heb het wel een keertje meegemaakt en mijn geld terug gekregen Helaas had ik ook geen pinbon en was het niet bij mijn eigen bank want dan was het een stuk makkelijker en sneller gegaan werd mij verteld. Goed dat je gelijk hebt gebeld. Ze kijken inderdaad naar het kasverschil aan het einde van de dag en zullen dan nagaan of jij inderdaad dat bedrag wilde pinnen enz. Het ging bij mij maar om 10 of 20 euro dus ik had niet verwacht dit ooit nog te ontvangen maar na een week of 2 a 3 stond het netjes op mijn rekening. Bij jou zal het dus vast ook goed komen!
Zo gaat dat bij de meeste geldautomaten van de banken niet meer. Brinks is vooral degene die de geldvoorraad en rollen met info beheert. De bank doet een melding naar Brinks en die gaat bekijken of het inderdaad het geval is dat er geen geld uitgekomen is. Dit wordt pas gedaan wanneer ze weer de geldautomaat 'bijvullen'.
Ik heb het een keer gehad maar was gelukkig met mijn werkpas. Ik heb er melding van gemaakt en het teruggestort gekregen.
Dat kan ook vandaar dat het waarschijnlijk een paar weken duurde hihi Het is in ieder geval goed gekomen. Hopelijk komt het bij TS ook in orde.
Eylem had dat een tijdje terug ook bij zo'n pinautomaat van de SNS bij de Hema. Brinks is de club die die apparaten vult. Ze had met haar bank gebeld, die hebben het "onderzocht", maar de conclusie was dat er geen kasverschil was en ze zou haar geld dus niet krijgen...
Helaas hier ook geen succes verhaal!! Had toen SNS en ging pinnen bij de ING. Was gelukkig maar 20 euro maar heb het niet terug gehad Mijn oma daarin tegen pint om de zo veel weken 250 euro wil namelijk nie t pinnen in winkels. Toen kwam er ook niks uit. Die is van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk geld terug gehad na 8 of 10 weken. Nu leeft mijn oma heel zuinig maar ze had net der AOW gehad en vaste lasten waren af geschreven. Dus die kon het wel "missen" maar wat denk je van mensen met een AOW'tje ( is echt geen vetpot) die dat niet kunnen sta je dan.. Succes !!
Over het algemeen dus wel goede verhalen. Het was bij de abn bij de hema Toch 100 eurootjes en zie dit het liefst zsm terug
Mijn moeder heeft het gehad, het is toen bij de volgende pinner ermee uitgekomen. Zij had mazzel want ze stond er nog te samen met een medewerker van de bank.
Mevrouw aan de telefoon zei dat het zo'n 2 weken kan duren, het onderzoek. Wat denken jullie? Zal ik wel gewoon weer even bellen morgen, er echt achteraan blijven gaan ipv afwachten? Ze zei dat ik internetbankieren in de gaten moet houden, want het kan zomaar zijn dat het bijgeschreven word zonder dat ik telefonisch op de hoogte word gebracht
Serieus?!?! Later dacht ik: waarom ben ik nou niet gewoon nog even een tientje gaan pinnen, misschien kwam die 100 dan ook wel mee. Stom stom. Kandus zomaar zijn dat iemand na mij gepint heeft en 100 extra kreeg
Yep, klopt helemaal . Ik had met mijn ING-pasje 200 euro gepind bij een SNS-automaat in een Hema. Op het moment dat ik mijn pasje en geld zou terugkrijgen crashte de machine en kreeg ik niks, geen pasje en geen geld, maar het was wel afgeschreven. Ik heb meteen de bank gebeld, nieuw pasje aangevraagd en geld zou ik binnen een paar dagen terugkrijgen. Nou dat gebeurde dus niet, ik kreeg een brief dat er geen verschil in de automaat was aangetroffen en dat ik dus gewoon mijn geld had gekregen. Ik ben gaan bellen en heb natuurlijk bezwaar ingediend tegen de beslissing, dat moest per brief. Mooie brief van gemaakt met een hele rits aan argumenten waarom ik het geld niet heb gehad, bijvoorbeeld het feit dat mijn pasje ook was ingeslikt (en een automaat geeft altijd eerst het pasje terug en dan het geld) en ook de naam en tel. nr van de Hema medewerkster die alles had zien gebeuren. Toen die brief eenmaal op de goede plek was kreeg ik binnen een paar dagen mijn geld terug met een brief a la 'u bent een goede klant en we willen u niet kwijtraken daarom komen we u tegemoet'. Het ging dus niet vanzelf!
hier ook geen succes verhaal. 150 gepint bij de rabo en het onderzoek etc duurde lang en het uitbetalen heeft totaal 11 weken geduurt. schoonmoeder heeft dat bij abn gehad met 50 euro maar die heeft ze nooit terug gehad.
Ik heb het een tijdje terug gehad. Meteen gebeld en kreeg inderdaad ook de mededeling dat ze het noteren, de kas checken en dan het geld terugstorten als er inderdaad een verschil is. Zonder problemen is het korte tijd later teruggestort.
Beter dat je je geld terug gehad heb. Maar dus wel een goeie tip voor mij: ik moet het er niet bij laten zitten. Gelukkig had je ook een getuige! Ik had een hele rij achter me staan, ik stond te bellen met ing VOOR de automaat. Ze keken al geirriteerd Maar helemaal niet gedacht aan 'getuige' Ja mijn man was erbij.