Is niet echt in het voordeel van TS dan. In dat andere topic was te lezen, dat ze de verkoopster niet al te aardig benaderd had...
Dit is de reden dat ik alles zelf ophaal, of het moet onder de tien euro zijn. En in dat geval neem ik het risico. Komt het niet aan dan heb ik pech. Ook verstuur ik niks via de post wat ik verkoop en anders zeg ik dat duidelijk in mijn mail dat het op eigen risico is. Is erg vervelend en zou natuurlijk ook enorm balen, maar je hebt gewoon geen poot om op te staan. Het is jouw woord tegen het hare, voor hetzelfde geldt heb je het pakket wel gehad maar zeg je van niet. Valt voor de verkopende partij ook niet te controleren. Dus flink balen, maar ik zou het laten rusten.
Ik heb even vluchtig het topic doorgelezen, zelfde bedragen, zelfde artikel e.d. Naar mijn mening heb ik juist gehandeld, ik begon argwaan te krijgen toen ze me geen track en trace code kon overhandigen. Nu is mijn argwaan nog groter omdat ik dus geen respons meer krijg. Ik weet dat aangifte doen weinig zin heeft, gezien het bedrag. Ik verwacht dat ik daar niets mee opschiet maar misschien zijn er nog meer gedupeerden. Ik ga in ieder geval contact leggen en kijken hoe of wat. Ik heb betaald voor een pakketpost, met track en trace dus. Deze heb ik niet ontvangen en dit is verwijtbaar aan de verkoopster, ik heb niet gekregen waar ik voor betaald heb (draahdoek en pakketpost verzending). Een procedure opstarten heeft weinig zin omdat het een laag bedrag is, wel zou ik hiermee een standpunt kunnen maken. Niet om het bedrag maar om het principe.
Jee, als je haar verhaal nu leest, dan lees je toch ook dat er geen enkele sprake van opzet is geweest? Zou je dan niet proberen om er samen uit te komen met post.nl in plaats van meteen met procedures te dreigen? Als de draagdoek nu echt niet meer boven water komt, kun je alsnog kijken naar een evt procedure als je vindt dat zij je niet genoeg tegemoet komt. Het enige dat de verkoopster heeft nagelaten is de T&T code te vragen... dat is mij afgelopen week ook een keer overkomen, gelukkig ging dat wel goed. Maar is dus geen reden voor argwaan en ook geen sprake van kwade opzet...
Dat is nog steeds een mening. Ik vertrouw de verkoopster niet erg en twijfel erg bij haar verhaal maar dat is mijn gevoel.
Hmmm volgens dat ene topic was jij yakima niet erg netjes naar haar toe. Wat zeg je daarover als jij het idd zou zijn? Verder vindt ik ook dat de verzender zelf de fout heeft gemaakt want jij dacht gewoon een t&t code te krijgen ipv brievenbuspost. Wel kan ts er niks aan doen als TNT iets kwijtraakt... Jullie kunnen toch samen wel tot een oplossing komen ? Het is een risico om iets niet te gaan ophalen maar het te laten verzenden....
Dan weet ik niet of het dezelfde is, want die ander in dat andere topic geeft juist aan dat ze niks meer van de koper hoort, dus dat ze denkt dat het pakket inmiddels is aangekomen.
Of koper heeft de draagdoek binnen gekregen maar de topic van verkoper gelezen en nu probeert nog even de helft van het geld terug te krijgen
Tja, als buitenstaanders kunnen wij toch ook alleen maar afgaan op het 'zij zei dit' van de verkoper en 'zij zei dat' van de koper... Niet geheel representabel voor de daadwerkelijke situatie lijkt me.. Waar ze het blijkbaar wel over eens zijn is dat er betaald is voor pakketpost en daar komt een track en trace code bij. Dit laatste heeft verkoopster nagelaten te regelen... Zuur voor verkoopster, maar de verantwoordelijkheid voor de juiste manier van verzenden ligt dan toch echt bij haar. Als verkoopster wel een track & trace code had kunnen aanleveren was de situatie natuurlijk anders.. Ben stiekem wel heel benieuwd naar al die mailtjes over en weer ...
Hahahahaha, hier trapt toch niemand in hoop ik???? Dit is wel echt iets te toevallig, of het is 1 persoon met 2 topicnamen of dit topic wordt gestart als reactie op de eerste. Grappig!!
Het gaat om het principe, als je iets koopt verwacht je het ook in handen te hebben. In het andere topic geeft TS aan dat ze het geld nodig heeft, kan natuurlijk allle begrip voor. ik vraag me dan wel af als ze het en krap heeft en mij geen track en trace code kan overhandigen wat er nu echt gebeurd is. TNT kan zonder track en trace code niet achterhalen waar een poststuk of in dit geval een pakket, blijft. Mailwisseling mag niet openbaar worden gemaakt ivm de privacy staat me bij. Ik wil het graag correct doen. Ik moet zeggen dat ik het uitgemaakt worden voor stomme trut niet fair vind, maar het zij zo.
"@lov23, natuurlijk weet ik dit niet zeker, ik vermoed van wel. Het topic van verkoopster heb ik niet gelezen, ik ben niet erg actief hier. Ik lees voornamelijk alles over borstvoeding en het baby gedeelte. Ik heb in elk geval niet het andere topic gestart, aparte suggestie ook, maar het bestaat tegenwoordig schijnbaar. Nog even, in het andere topic stond dat ik niet kon weten of er iets onderweg was naar mijn adres of niet. Dit kan echter WEL Tnt heeft daar een service voor '' mijn pakket'' hier kun je geleverde,verwachte en verzonden pakketten zien. Ik heb tevens ook een vaste pakketbezorger van dinsdag t/m zaterdag, nog nooit een andere gezien. aangezien het een man is zonder kinderen vermoed ik dat hij in elk geval de draagdoek niet heeft
En dan bedenk je nu, terwijl je bijna geen berichtjes plaatst en zelf aangeeft vooral in andere hoofdstukken te lezen, ineens om een topic te starten hierover... Niets persoonlijks hoor, maar ik geloof je eigenlijk niet. Sorry! Mocht het wel waar zijn: succes met het terugkrijgen van je geld.