Hier zit je volgens mij toch een beetje abuis. Die service hebben ze inderdaad echter worden daar enkel de track & trace pakketten getoond, dus niet de pakketten die met postzegels zijn verzonden. De volgende tekst zie ik namelijk staan bij de veelgestelde vragen: In MijnPakket kun je de status van jouw zending volgen en inzien. Dit is te vinden onder het tabblad `Pakketten die onderweg zijn`. Als jouw zending niet in `MijnPakket` staat, kun je met behulp van de 3S barcode en/of `Niet-thuis-code` je pakket toevoegen. Dit doe je op het tabblad `Mijn Pakketten`. Heb je geen barcode, dan kun je helaas de status van jouw zending niet inzien.
Ik ging er dus vanuit dat mijn pakket via de track en trace verzonden zou worden, daar heb ik immers voor betaald. Bedankt voor alle adviezen, heeft mij erg geholpen.
Maar er zitten meerdere mensen in het traject van het postkantoor en de bezorger he Diegene die het bij het postkantoor ophaald en naar het sorteercentrum brengt, daar meerdere keren gelost, gesorteerd, vaak nog een keer in de wagen naar een volgens sorteercentrum enz. Er raken VEEL pakketjes kwijt bij tnt. Gejat, of bijv open gescheurd door vervoer of machine waardoor ze de bezorgadres kwijt zijn enz. Er kan echt van alles gebeurd zijn..
Nee hoor, je hebt betaald voor verzending. Al zou ze het in een doos voor je deur zetten. Jij hebt gevraagd om het te laten opsturen, dat is dan ook op JOUW verantwoordelijkheid. Dat is mijn mening.
Je weet toch of je 4 dagen lang contact hebt gehad ivm het geld niet binnenkrijgen bij verkoopster? En of je binnen een dag al hele asociale mailtjes hebt verstuurd? Ik denk niet dat het om jou gaat eerlijk gezegd. Die andere TS zegt nl dat ze niks meer van je gehoord heeft.
Sorry maar ik vind het een heel vaag verhaal. Dit lijkt me geen toeval, twee van zulke topics vlak achter elkaar. Als het wel klopt; zoek het lekker uit samen, klopt het niet; zoek een leven! Edit; jullie schrijfstijl is ook aardig hetzelfde...
Pb de andere TS anders even, hou het netjes en probeer het samen op een fatsoenlijke manier op te lossen ipv het direct over aangifte te hebben. Als je idd tekeer bent gegaan tegen de verkoopster zou ik eerst even excuses maken. Succes
Het gaat dus om de verkoopster die hier Jazzlyn heet? Ik heb laatst babykleertjes van haar gekocht en alles was super netjes verzonden, toevallig ook met postzegels, dus geen oplichter hoor!
Niet mee eens! Als je 6,75 betaald, wil je een t&t code. Op die manier kun je niet alleen het pakketje volgen, maar heb je tevens een bewijs dat het pakketje daadwerkelijk gepost is. Wil ik dit niet, betaal ik wel alleen voor de postzegels..
Ja, helaas ervaring mee. Laatst iets gekocht, precies zelfde verhaal, verkoper reageerde ook nergens meer op. Ik heb uiteindelijk aangifte gedaan. Via een andere advertentie, waar ik onder andere naam op reagerende gaf ze haar adres gegevens ed. Dus heb met al haar gegevens aangifte kunnen doen. Helaas doen ze pas iets als ze meerdere meldingen krijgen. Maar mocht ze meer mensen op gaan lichten, heeft ze wel een probleem. Misschien gaat het wel om dezelfde persoon bij ons? Pb me anders maar. You never know.
Ik heb trouwens wel een keer gehad dat ik een duurder artikel heb verkocht, dat kwijt is geraakt.. Koper wilde het via pakketpost laten verzenden, ik stelde voor om het verzekerd te laten doen (kost ca. 1,50 extra) en dat wilde ze niet. Nou prima dan.. Ik had de t&t code en kon het pakket zelf dus ook volgen.. Na een paar dagen kreeg ik een mail dat het pakket nog niet was aangekomen. Toen kon ik via t&t zien dat het pakket volgens de tnt aangeboden was. Eerste keer niemand thuis, 2e keer definitief niet thuis, pakket teruggestuurd naar depot. Koper hield vol dat er ècht niets aangeboden was (ook geen briefje in de bus) en wilde dat ik de helft van het artikel zou vergoeden. En dat heb ik niet gedaan. Ze was heel boos, maar sorry, dan had ze het verzekerd moeten laten verzenden...
Ik weet niet of het om dezelfde personen gaat, maar als dat wel zo zou zijn, dan zou TS het wel weten, precies wat Zinaa hier zegt. Voor iedereen die denkt dat deze twee gebruikers eigenlijk één persoon is: Maak er een melding van door op het driehoekje te klikken. De mods kunnen dat hier zo zien. Speculaties zijn zinloos. Waar is het artikel dan gebleven? Is dat niet bij jou terecht gekomen? Dat mogen ze toch niet zomaar houden?
Artikel is verdwenen, kwijt! Niet in depot, niet bij bezorger, niet bij koper (volgens zeggen van hun allemaal) en ik weet het dus ook niet..
Heb even gezocht maar het topic van dat opgelicht is weg, en ts reageert hier ook niet meer, het blijft vaag.