Zo kwam mijn man terug van de kapper vanmorgen.. Gewoon een stuk uit zijn oor geknipt!! Nog nooit zoiets meegemaakt! En ze lieten hem ook gewoon nog de volle pond betalen, het bloedde als een gek. Kon net een pleistertje vanaf. Het hoeft gelukkig niet gehecht te worden, maar kan wel kwaad worden om die nonchalante reactie van de kapper. Ik wil eigenlijk wel een klacht indienen. Kijk een klein knipje kan nog gebeuren (ook al bewoog hij zich niet en doet ze het werk al een eeuw) maar er is echt een hap uit zijn oor. Wie weet hoe we dit het beste kunnen doen. Maar gewoon dinsdag (dan zijn ze weer open) er naartoe gaan en klacht indienen of per brief? Het is niet zozeer dat we schade lopen maar vind dit gewoon zéér klantonvriendelijk. :x
Wat absurd En ook nog laten betalen Zou er dinsdag heen gaan en het bespreken, evt vragen naar een manager of iets in die strekking. Mocht je daar geen sjoege op krijgen kan je altijd nog een brief sturen.
Wat een idioten!!!! En dan nog laten betalen ook! Die sporen serieus niet! Wat rot voor je man zeg! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen maandag!
oh mijn god zeg! had niks betaald ( zou ook verwachten dat hun zouden zeggen dat je ni hoefde te betalen.. )
ik had ook echt niet betaald hoor, en mijn man ook niet dat weet ik wel zeker vind het totaal niet netjes zo'n reactie
De eigenaar van de zaak was er ook.. die reageerde er niet eens op.. Is het redelijk om geld terug te vragen?
Het gatver, dat is niet fijn als ze dat doen. Ik heb dit gehad toen ik een jaar of 11 was, is ook een litteken gebleven. Maar vind het absurd dat ze daarna doodleuk je man af laten rekenen?!?
Auwie! Doet mij al zeer als ik er naar kijk. Ik zou echt niet hebben betaald voor deze euh.. service. Dinsdag maar terug gaan om te kijken of er geld terug gegeven kan worden. Zo niet, dag kapper!
Echt belachelijk, idd kan dat nog wel een litteken worden.. Ik zou een klacht per brief indienen, wel aangetekend, daar afleveren of per mail..
Zo dan......Dat is een duidelijk geval ben oeps..... Je hebt alle recht je geld terug te vragen , dit kan echt niet....
Geld terug vragen en niet meer terug gaan, lekker klantonvriendelijk zeg! Een ongelukje kan gebeuren, maar los het dan ook op een goede manier op.
Ik zou de ogen uit m'n kop schamen als ik zoiets zou doen en 1000x mijn excuses aanbieden. En het zeker uit mijn hoofd laten om er geld voor te vragen om in iemand's oor te knippen.
Ik ben ook door een thuiskapster in mijn oor geknipt...kon ook geen sorrie ofzo vanaf en wilde ook gewoon geld...heb haar meteen kenbaar gemaakt van prima hier je geld maar dan hoef je dus ook nooit meer terug te komen... Tegenwoordig zou je toch wel wat meer service mogen verwachten...er zijn 1000 andere kappers voor jou in de plaats. Hier ben ik bang voor van niet...(al zou ik het wel de juiste service vinden, maar als je wettelijk gaat kijken...) ik vermoed dat hij alleen geld kan krijgen als vergoeding voor een evt arts oid die er naar kijkt, dus onkosten die je er extra aan hebt. Zijn haar is immers geknipt en daar betaal je voor... Maar nogmaals...voor deze kapper 1000 anderen dus ik (ik ben dan wel geen kapper) zou de service verlenen en niet laten betalen of de helft ofoz, maar iig duidelijk laten blijken dat ik er echt spijt van heb...
Ik kan me voorstellen dat je boos bent, iets meer reactie was wel zo klantvriendelijk geweest, maar laten we eerlijk zijn..Ik denk niet dat ze dit expres deed en een menselijke fout kan gebeuren. oke neemt niet weg dat ze wel iets meer klantvriendelijk kon zijn. Persoonlijk had ik direct gevraagd om een vergoeding en het lijkt me een beetje suf omdat dinsdag nog te gaan doen...
redelijk om geld terug te vragen weet ik echt niet. maar dat de eigenaar van de zaak hier niet eens op reageerde vind ik erg absurd!!! Een foutje kan gebeuren, maar als het zo erg bloed dan schaam je je toch rot als kapper zijnde?!!! En dan bied je toch wel duizendmaal je excuses aan??????
Ik ben ook kapster en heb ook wel eens iemand in z'n oor geknipt. Niet zo als dit, maar feit blijft dat dit kan gebeuren. Haar reactie is nonchalant, dat klopt. En de eigenaar had kunnen reageren, maar wat had hij moeten doen? Hij kan het niet terug draaien... Het haar van je man is naar z'n zin geknipt (ga ik vanuit) en daar betaal je voor...
Je was er toch zelf bij toen je afrekende? Ik vind het nu te laat om er nog over door te gaan, dat had je mijns inziens meteen moeten doen. Edit: ik zie nu dat het om je man gaat, ik dacht je zoontje. In dat geval was hij er bij toen hij betaalde hoor, hij kon toch meteen zijn mond opentrekken?