Zoals het onderwerp al zegt. Wij denken er over over te stappen om kosten te besparen. Maar willen niet dat we een hoop gedonder krijgen met niet online komen of geen telefoon of tv hebben. Dus mensen die dit hebben, zijn jullie tevreden? Hebben jullie veel downtime of valt het heel erg mee? Alvast bedankt!
Wij hebben internet tv en bellen van ze.. ben dik tevreden. Zeker voor de lage maandlasten die er tegenover staan! Internet en bellen nooit problemen mee, alleen af en toe een beetje storing als je tv kijkt, maar zeker niet in die mate dat het vervelend is!
Ik zit er al jaren bij, maar de service is bagger, laatst met verhuizing 5 weken zonder gezeten, hoge belkosten tot gevolg, vele beloftes gemaakt die ze niet na kwamen enz enz, dit doet ons besluiten om over te stappen in mei, nope nooit meer online voor ons.
Ik heb telefoon internet en tv van online. De prijs de eerste 6 maanden vind ik top. Maar toch vind ik het daarna eigenlijk wel duur. Eerste zes maanden is het rond de 20 euro daarna 40 euro. En mis toch wel wat bij online bijvoorbeeld wat kanalen. En daarbij er zijn veel aanbieders die bijvoorbeeld uitzending gemist aan bieden. Dus ik ga in oktober weer wisselen. Maar het begin was lastig even met de aansluiting van het internet ( wel correct geholpen via de hulp desk. De kpn moest er aan te pas komen om het systeem geschikt te maken( buiten zat er ergens een kabel los of iets heb er geen verstand van) daarna internet fifi aansluiten op mijn laptop heeft via de help desk 30 geduurd ben echt een leek wat dat betreft haha. Maar ze hebben me netjes geholpen. Daarna ging de afstandsbediening gelijk stuk van het kastje zonder problemen een nieuwe gekregen. Service goed. Maar ga toch terug of naar ziggo of ik ga kpn nemen met meer opties. Harddisk recorder enzo haha. Kijken waar ik een leuk gratis of goed koop iets kan scoren.
Ik heb telefoon internet en tv van online. De prijs de eerste 6 maanden vind ik top. Maar toch vind ik het daarna eigenlijk wel duur. Eerste zes maanden is het rond de 20 euro daarna 40 euro. En mis toch wel wat bij online bijvoorbeeld wat kanalen. En daarbij er zijn veel aanbieders die bijvoorbeeld uitzending gemist aan bieden. Dus ik ga in oktober weer wisselen. Maar het begin was lastig even met de aansluiting van het internet ( wel correct geholpen via de hulp desk. De kpn moest er aan te pas komen om het systeem geschikt te maken( buiten zat er ergens een kabel los of iets heb er geen verstand van) daarna internet wifi aansluiten op mijn laptop heeft via de help desk 30 geduurd ben echt een leek wat dat betreft haha. Maar ze hebben me netjes geholpen. Daarna ging de afstandsbediening gelijk stuk van het kastje zonder problemen een nieuwe gekregen. Service goed. Maar ga toch terug of naar ziggo of ik ga kpn nemen met meer opties. Harddisk recorder enzo haha. Kijken waar ik een leuk gratis of goed koop iets kan scoren.
Vroeger waren hun orange wij zitten volgens mij al 7a8 jaar bij hun, telefoon, internet en bellen, dik tevreden! Met de verhuizing hebben wij ook 2 weken zonder gezeten, fijn met een bedrijf:x maar verder dik tevreden!
Drama, telefonie werkte voor geen meter (mensen konden ons niet bereiken, kregen een ingesprekstoon of hij ging over bij ons en wij hoorden hen niet etc etc). Ben overgestapt naar Ziggo. Overigens zal je bij iedere provider wel van deze verhalen tegenkomen
Ik zal je een tip geven, als je toch tevreden bent over je huidige provider, dan zou ik die maar eens bellen en zeggen dat je weg gaat... je krijgt dan meteen kortingen, zo werkt dat, het zit zelfs in hun systeem vast. Mijn broertje werkt bij upc Zo bel ik ieder jaar op dat ik opstap en dan elders van een welkomskorting ga genieten, en dan willen ze je houden, zo heb ik voor 12 maanden lang 10,- korting weten te krijgen en ook nog eens 6 maanden gratis filmkanaal
wij hebben het trouwens ook jaarlijks laten verlengen onder het mom van kom je niet met een goed aanbod stappen we op, werkt wel weer heel goed bij online, zo hebben we elk jaar ong 6 maand lang de boel voor de helft van het geld, nadeel kijk de rekening goed na, want administratief is dat wel altijd fout gegaan en konden we er weer achter aan bellen, wordt wel opgelost maar kost altijd energie en bel kosten.