Hallo, Ik moet even mijn verhaal kwijt, want ben erg kwaad. Mijn smoeder heeft laats voor D. een jasje gehaald bij de wibra. Hartstikke leuk jasje. Heb hem ook al 2 weken, maar het viel me op dat D. elke keer begon te huilen als ik dat jasje aan deed. Maar na een paar seconde hield hij op dus verder nergens aangedacht. Nu wou ik hem gisteren weer dit jasje aan doen, alleen voelde ik langs de capouchon (hoop dat ik het goed schrijf) op en ontdekte ik een fabrieksnaald!! Ik ben me natuurlijk kapot geschrokken en heb meteen het hele jasje onderzocht of er niet nog meer in zaten (was gelukkig niet zo) Maar goed, ik vind het belachelijk dat zoiets kan gebeuren. Natuurlijk mensen maken fouten, maar het is wel kinderkleding! Nu zou ik graag een klacht willen indienen bij de winkel en hiervoor wou ik jullie hulp vragen. Hoe pak je zoiets aan Alvast bedankt,
Ik zou het even melden, maar een llacht vind ik eerlijk gezegd wat overdreven! Fouten maken is menselijk zoals je zelf al zegt! Wibra is een groot bedrijf, van die jasjes zijn er waarschijnlijk duizenden net alsbieder ander kledingstuk wat daar hangt! Daarbij wordt het waarschijnlijk niet eens handgemaakt maar met een machine en kunnen ze dus weinig doen aam dat soort dingen! Ze gaan echt niet elk kledingstuk staan voelen enzo! Als je dit soort dingen niet meer wilt zul je denk ik ipv wibra, bij dire merken in de pc hooft moeten gaan kijken waar alles handgemaakt en 10 x gechecked is! Sorry voor mijn commentaar, maar ik vind je reactie van een klacht indienen nogal overdreven! Ja, het is vervelend dat jij net een van die duizenden jasjes hebt waar iets mis mee was, maar ik controleer alle kleding die ik mijn zoontje aantrek altijd op haakjes en scherpe dingetjes, juist omdat ik in goedkope winkels koop!
Zou zelf ook een klacht indienen. Contact opnemen met de klantenservice van de wibra. Weet niet of je via de website aan gegevens kan komen. Excuus lijkt me wel op z'n plaats!
@ mamatal, Dat begrijp ik best maar als je een naald van 5 cm vind in de capouchon dan begrijp je denk ik zelf ook wel dat je daar best kwaad om kan worden. @ Angel, heb al een klachtenformulier ingevuld maar hier word niks meegedaan. Hier trouwens een foto van de naald. View attachment 306610
Ja dat kan gebeuren...maar inderdaad vind ik dat babykleding toch wel extra moet worden gecontroleerd. Een melding zou ik sowieso doen.
De wibra kan er niks aan doen hoor. Die kledingstukken worden en masse geproduceerd in China. Vervelend voor je kind en je kunt het hooguit melden bij de wibra als je daar behoefte aan hebt, maar ik zou allang blij zijn dat ik de naald heb ontdekt eer er iets mis is gegaan. Begrijp me goed, ik vind het ook slordig maar waar gehakt wordt vallen spaanders.
Ik zou zeker een flinke klacht indienen!!! Jezus wat een joekel man!!! Fouten maken is absoluut menselijk, maar dat neemt niet weg dat je geen klacht zou mogen indienen.
Ik vind een klacht ook op zijn plaats hoor. Je hebt iets gekocht dat niet in goede staat is. Als je hier niet voor mag klagen weet ik het ook niet meer. Als je bij de super een vleesknaller koopt die thuis gekomen niet goed meer is ga je toch ook terug? Je hoeft niet meteen blèrend aan de balie te staan en dingen te eisen, een klacht kun je ook heel netjes en beschaafd afhandelen, toch?
gewoon even contact opnemen met wibra, nu kan wibra hier niks aan doen, maar zij kunnen misschien contact opnemen, ik heb zoiets gehad maar dan met een broekje van de hema, zat midden in de broekspijp zon wit plak label, waar alarm in zit, ook een keer met een mailot gehad, op erg rare plekken, geen wonder dat ze hem niet aan wilde hebben
Ik vind sowieso dat het gemeld moet worden. Met name baby kleding moet gewoon goed zijn! Nu is er miss niks erg gebeurd maar dat had wel kunnen gebeuren.
Natuurlijk snap ik dat je kwaad wordt, maar inderdaad, dat is het risico van massaproductie kopen omdat het goedkoop moet zijn! Ja, even melden zou ik ook doen, maar verder kunnen zij er waarschijnlijk ook weinig mee!
Zo! dat is een beste naald, sneu dat je zoontje er zich waarschijnlijk steeds aan bezeerd heeft. Denk alleen dat ze er niet veel mee zullen doen, het kan gebeuren, ook al is het vooral met kinderkleding natuurlijk extra slordig. Gelukkig heb je hem in ieder geval gevonden, maar ik zou denk ik ook wel even pissig zijn. Bellen en horen hoe of wat zou ik doen als ik jou was.
Jeej wat een joekel van een naald! Arm kind! Gelukkig heb je hem nu gevonden en heeft je kleine er geen al te erge last van gehad. Massa productie of niet, er mogen geen naalden in een babyjasje zitten. En dan nog vermoed ik dat er bij massa productie heel weinig naalden komen kijken. Wibra zal er niets aan kunnen doen behalve zelf beter mee opletten bij het uitpakken op ophangen in de winkel. Maar melden zou ik zeker doen!
Klachten | Klachten | Goedkoopste Discounter van Nederland Hier kun je een klacht indienen. Zou ik zeker doen.
Of het nu een jasje van de wibra of van Mexx is, het hoort gewoon niet en daar mag je best wat van zeggen vind ik!
Inderdaad. Enne, tommy hilfiger oid is net zo goed massa productie hoor! Ik zou echt boos zijn en zeker een klacht indienen. Als ze niet reageren zou ik er achteraan bellen.
Inderdaad! Mexx is trouwens ook gewoon massaproductie hoor Geloof dat er maar weinig merken zijn wat geen massaproductie is. Enfin, massaproductie of custom made: dit mag gewoon niet. Dat het een goedkoper merk is betekent toch niet dat dit soort "fouten" voor lief moeten worden genomen. Ik zou het dus absoluut melden.
Vind een klacht ook meer dan normaal.. Wat een joekel zeg die naald.. Je zoontje geen wondje ? Ik hoop dat de Wibra er wat mee doet.
Dankjullie ! Ik ga erachter aan bellen. Heb gisteren al een klachtenformulier gestuurd maar nog niks terug ontvangen. Als ik maandag nog niks heb ontvangen ga ik bellen. Wou vandaag ook al even langs de winkel gaan, om te kijken of zij mij konden uitleggen wat ik het beste kon doen, maar ze waren al gesloten. Ik laat jullie weten hoe het afloopt! Enne D. heeft zo ver ik kon zien geen wondje opgelopen
Ik zou het zeker wel melden, maar er kan weinig aan gedaan worden ben ik bang. Dit is een naald die uit de naaimachine komt, dus nadien heeft het apparaat het niet meer gedaan, of hij is echt per ongeluk tussen de kleding beland. Dit zal niet dagelijks voorkomen gelukkig. Ze zullen er dus niet veel aan kunnen veranderen omdat dit echt een dom ongelukje is. Maar ik zou het dus zeker wel melden, want als niemand het meld weten ze zulke dingen ook niet. Ook al is dit een waarschijnlijk op zichzelf staan geval, als het vaker voorkomt kunnen ze kijken waar het mis gaat, maar als niemand het meld zullen ze het niet weten en kunnen ze het ook niet voorkomen.