Ik heb je zojuist nog een pb gestuurd. Ik wil ook die mail graag hebben. Hier bij de Etos deden ze vorige keer niet aan korting op korting. Ik wil graag bewijs hebben dat het van de klantenservice wel mag.
Zoek je gewoon voordat je naar de winkel gaat het nummer op van het hoofd kantoor. Op het moment dat ze je weigeren geef je aan dat er een mail is geweest waarin het hoofdkantoor heeft aangegeven dat het wel mocht. Blijven ze weigeren bel je gewoon het hoofdkantoor ( dit doe je gewoon heel demonstratief) en je refereert dan in de telefoon naar de mail en je zegt dat je in de winkel staat.
Vandaag flink luiers ingekocht bij de ah. Ik had 4 pakken. Nu in de aanbieding dus voor 50 euro. Maar omdat ik pampersbonnen had zou het maar 30 euro kosten voor 4 pakken. Ik had wat extra boodschappen erbij en gaf de derde pamper kortingscode ook. Die waarbij je 5 euro korting krijgt op 2 oranje pakken. Ook die scande ze en ik kreeg gewoon 5 euro extra korting zonder dat ik die luiers had dus. Nu heb ik voor 4 pakken luiers 25 betaald. Mooie deal. Ik ben er dus achter dat de ah die bonnen gewoon scant als kortingsbon zonder te kijken waarvoor het is. Best leuk, zou ik nog eens moeten proberen met andere boodschappen.
Die aanbieding is gewoon een lokkertje om mensen naar de winkel te krijgen en ze dan iets anders te laten kopen. Meestal krijgen ze geen extra voorraad binnen en is dus alles snel uitverkocht.
Ik probeer ook met mijn baby en peuter voor de deur te staan om half 10 vrijdag hoor Heb je mailtje alvast geprint blije yvon
zou etos net als albert heyn met reclame cheques werken, als de aanbieding op is kan je het ene andere keer krijgen tegen dezelfde prijs?