lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

    Daantje85 VIP lid

    10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Vanmorgen met boodschappen doen, heb ik me flink liggen ergeren. Onvriendelijk personeel, nors kijken op een manier van probeer me niet lastig te vallen. Bij de kassa de boodschappen al scannen terwijl de klant voor je nog bezig is met inlaten en dan snel scannen dat het bijna in je kar valt en maar aan duwen...heb gewoon rustig alles ingeladen dacht dat ze maar wacht.. het is dat ik er altijd de pampers haal anders zou ik er niet meer komen.
     
  2. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hmm niet herkenbaar met de Lidl hier. Vriendelijk personeel hier vind ik ik. Misschien klacht indienen??
     
  3. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee herken dit niet.
    Ik weet dat personeel vanuit hoofdkantoor flink onder druk staat, maar bij de Lidl waar ik kom blijven ze er vriendelijk en vrolijk onder.
     
  4. lin80

    lin80 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik herken dit ook helemaal niet.
    Van geen enkele lidl waar ik geweest ben trouwens. Misschien idd eens een klacht bij het hoofdkantoor neerleggen.
     
  5. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Niet om lullig te zijn, maar er zijn echt mensen die zooooo ontzettend als een slak alles inladen, als de caissière daar telkens op moet wachten helpt ze de helft klanten minder per dag.
    Rustig inladen ala, maar tussen rustig en rustig zit een verschil.
    Ik zeg niet dat jij het zo super sloom deed, maar als ik hier soms aan de kassa sta val ik haast in slaap hoe sommige zooooo sloom hun kar inladen en vind het dan ook logisch dat de caissière verder gaat met de volgende klant, je hebt dan immers al afgerekend.
     
  6. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat vervelend!

    Hier gelukkig erg vriendelijk personeel dat je rustig de boodschappen in laat pakken, een praatje maakt, vraagt of ze kunnen helpen als ik met drie kids daar sta en eentje er vandoor gaat of op de grond ligt :p etc etc.
     
  7. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    +1

    Heb zelf achter de kassa gewerkt, en er is niks vervelender dan mensen die doen alsof ze werkelijk de hele dag de tijd hebben.
    Eerst alles rustig inpakken voordat ze een keer gaan betalen.
    In deze gevallen snap ik het dat de kassière verder gaat met de volgende klant, anders komt er nooit een einde aan de rij.
     
  8. Spitsmuis

    Spitsmuis Niet meer actief

    Hier ook geen problemen met personeel van de lidl.
    Kom er geregeld en altijd vriendelijk personeel,vrolijke mensen achter de kassa en krijg gewoon de tijd om mijn boodschappen in de tassen te doen.
     
  9. Spitsmuis

    Spitsmuis Niet meer actief

    Wat ik trouwens 1 nadeel vind is dat er hier vaak mega lange rijen staan en dat er dan maar vaak 1 kassa open is ofzo.
    Ze doen hier niet snel een kassa extra open waardoor je dus langer in de rij staat te wachten dan dat je boodchappen hebt gedaan.
    Mja da's dan ook het enige minpuntje
     
  10. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Geen problemen mee, maar ik heb zelf bij de Aldi gewerkt en wij kregen vaak hetzelfde commentaar. Ben het zelf wel gewend en ik stoor me er ook niet aan.
     
  11. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    Ik heb dit ook een keer gehad bij de liddl.. Ik was toen hoogzwanger ( liep al een week overlijd) En ze bleef maar scannen en scannen terwijl t helemaal vol lag.. Ze zag dat m'n kop knalrood was, zweet op m'n voorhoofd ( was midden augustus).. Ik voelde me enorm ongemakkelijk met zo'n lange rij achter me

    Toen zei gelukkig iemand uit de rij dat ze eens rustig moest doen.. Nou beledigd dat ze was. Geen alsjeblieft meer.. Geen goede dag of totziens.. Ze keek me alleen maar vies aan en zei het bedrag op een vieze toon...

    Na dit kom ik er alleen nog maar als er iets in de aanbieding is of iets uit de folder.. Echt zo asociaal had ik het nog nooit meegemaakt..
     
  12. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Sowieso is plankje na de kassa maar minimaal.
    Maar ik herken je verhaal.
     
  13. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Absoluut niet herkenbaar.
    Hier in ons dorp hebben we zelfs 2 lidl's.
    En bij beiden super vriendelijk personeel.
     
  14. inkie86

    inkie86 Bekend lid

    27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    idd zou fijn zijn als je klacht indient!!

    werk zelf bij lidl en wij doen er alles aan dat klanten
    met plezier boodschappen doen bij ons!

    het is ook idd een nadeel dat we maar een klein plankje hebben
    om de boodschappen neer te zetten maar geduld is een schonezaak zeg ik altijd ;)
     
  15. bouncytigger

    bouncytigger Bekend lid

    27 feb 2012
    861
    0
    0
    Heb zelf ooit es bij de lidl gewerkt. Ik kreeg letterlijk op mn kop omdat ik een vriendelijk praatje aan knoopte met een klant die helemaal blij was met het een of ander. Je word gepusht om zo snel mogelijk te scannen. Of de klant t nou bij kan houden of niet. Ik heb het niet lang vol gehouden aangezien ik klantvriendelijkheid belangrijker vond dan de manager...
     
  16. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    Ik vind de Lidl echt de meest vreselijke winkel in NL..
     
  17. WanneBeMommy

    WanneBeMommy Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik heb ooit ook een paar maanden bij de Lidl gewerkt. En ik weet natuurlijk niet of dit nu nog zo is, maar toendertijd werden wij gigantisch gepusht om maar zo snel mogelijk te scannen. Het was zelfs zo erg dat als je onder een bepaalde kassasnelheid kwam je ontslagen werd.
    Alles moest zo snel en efficient mogelijk en dat de klanten een hekel aan je kregen dat maakte ze niet uit.
    Ik heb er in totaal nog geen 5 volle maanden gewerkt en toen ik wegging werkte er nog maar 3 mensen die er werkte toen ik begon.
     
  18. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Dit wilde ik nog net niet zeggen maar inderdaad. Wij konden bij de Aldi een officiele waarschuwing krijgen als we té klantvriendelijk waren (oudere klanten helpen met inpakken, inderdaad een praatje maken) en moesten ook een x aantal artikelen per dag scannen.
     
  19. Daantje85

    Daantje85 VIP lid

    10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Je hebt sloom en sloom idd, maar hier kreeg ik niet eens de kans om alles fatsoenlijk in de krant te zetten of het werd weer aangeduwd waardoor ik voor mijn gevoel alles maar snelste in de krant moest doen anders viel het zo van de plaat af.
     
  20. Daantje85

    Daantje85 VIP lid

    10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Dan ga ik mijn klacht maar eens voorleggen bij het hoofdkantoor. Ik weet ook dat het anders kan, ben vaker bij een ander filiaal geweest waar ze wel vriendelijk zijn, alleen ik ga geen 20 min rijden voor alleen naar de lidl te gaan ;).
     

Deel Deze Pagina