Dat gebeurt overal wel, in sommige gevallen wel vaker als bij andere maar ja kan gebeuren ik vergat het bij de lidl ook wel eens hoor toen ik nog kassa draaide
Vind het wel erg dat dat vaak gebeurt.. Tuurlijk gebeurt het weleens maar zo vaak nee dat vind ik slordig personeel. Ik werk zelf ook bij ah maar wij zijn daar best streng in dat daar goed opgelet moet worden.
Mijn frustratie is al weer iets gezakt Ja het is slordig. Vind het zelf ook niet kunnen, in ieder geval niet elke keer dat ik daar kom. Incidenteel kan er wel eens iets vergeten worden, en fouten maken is menselijk, absoluut, maar ik ga er naar toe omdat ik door de aanbiedingen in combi met ES stukken voordeliger uit ben dan bij andere supermarkten en moet al op de centjes letten... Op deze manier ben ik niet voordeliger uit natuurlijk...
Onze appie vraagt ook altijd of ik een bon wil, vriendelijke cassieres (soms af en toe iets teveel gebep met elkaar ) en er werkt n verstandelijke bepertke jongen die echt heel vriendelijk is tegen de klanten iedereen kent hem ook. Vind alleen dat te weinig supermarkten zulke mensen willen aannemen terwijl ik meer mensen ken met een verstandelijke beperking Verder doe ik de grotendeels de boodschappen bij de dirk/markt en slager, en echt dat is veeeeeeel goedkoper dan bij appie,alleen mijn kip en gehakt (scharrel) koop ik bij appie omdat die dan weer net iets goedkoper zijn dan bij de Dirk.
Dat klopt ook wel, kan overal gebeuren. Toch vind ik het frappant dat het in dit filiaal gewoon elke keer gebeurt - of ze moeten mij willen pesten
Ik herken het concept ah er helemaal niet in. Toen ik erg zelf nog werkte was het zeker altijd de klant is koning en iemand die onbeleefd deed kreeg een berisping want de klant staat voorop. Hier bij onze ap zie ik dat ook nog steeds en gelukkig maar! bie de lidl hier hebben de cassieres het over welke ceroveringen ze gescoord hebben in het weekend en wat voor cijfer diegene kreeg... '' nou ik had een 8 dit weekend'' nou die van mij was maar een zesje heb wel eens betere sex gehad!'' nee das leuk... dan liever een keer een fout aangeslagen 35 sticker
Normaal ben ik ook wel te spreken over de AH, maar het filiaal hier vergeet ook 9 van de 10 keer de 35% korting te verrekenen. En dan leg ik het toch steeds goed in het zicht. ..
Hier nooit problemen mee. Ja ze vergeten het soms kan gebeuren. Dan ga ik naar de infobalie en krijg ik het alsnog. Verder word hier altijd gevraagd of ik de bon wil hebben. Bij kleine bedragen doe ik het niet maar bij bedragen vanaf 20 euro wel
Onze winkel (geen Ah trouwens) vraagt altijd om juist de kortingsartikelen als eerste op de band te leggen. Omdat als je eenmaal spullen langs de kassa haalt dat eigenlijk in 1 beweging doorgaat zonder dat je echt kijkt wat je pakt. En als het er dan als eerste ligt... Gaat het meestal goed. Misschien ook iets wat TS eens kan proberen.. De moeite die het kost is minimaal (want je legt het nu ook al bij elkaar) en wie weet wat het oplevert
Verschilt hier echt per filiaal, bij het grote filiaal vergeten ze 9 op de 10 keer die 35% korting stickers aan te slaan, terwijl ik ze altijd goed in het zicht met de sticker naar ze toe op de band leg. Bij het andere filiaal 'vergeten' ze altijd te vragen of je ook mini's of dierenplaatjes wilt, maar ik hoorde al van een kennis dat een van die cassieres alles zelf houdt en aan haar eigen kinderen geeft. De bon vraag ik hoe dan ook altijd, ze maken met grote regelmaat fouten. Bovendien, zo irritant dat ze dat dan niet aan de normale kassa gelijk kunnen verwerken, nee, kun je daarna weer aansluiten in de rij van de servicebalie. Lidl is hier ook net zo verschillend, bij de ene Lidl werken ze heel accuraat en snel, die dames zitten er ook al heel lang en maken vaak een aardig praatje tijdens het afrekenen, maar een plaats verderop zitten en zulke ongeïnteresseerde chagerijnen achter de kassa, verschrikkelijk.
Ik kijk altijd mijn bon na en al helemaal als ik iets met kortingen en bonus koop.Heb al meerdere malen bij de info balie gestaan.Ze handelen het netjes af moet ik zeggen.
Nog nooit problemen gehad bij de AH. Vind het juist een super winkel! Ik leg overigens de artikelen met korting voorop de band met mijn bonuskaart , kunnen ze er moeilijk overheen kijken.
Helemaal niet herkenbaar voor mij. De AH hier is echt heel erg klantvriendelijk. Absoluut de prettigste supermarkt in de omgeving.
Ik heb niet alles gelezen. Ik 'als ex cassiere' vind inderdaad dat het onze taak is om op de eventuele kortingen en pasjes enz te letten. Maar ik vind het uw taak om even te zeggen 'als je toch langs ons af loopt' hallo en achter aan de band staan de artikelen met korting er op wil je daarop letten?'. Als ik jou was zou ik eens een dagje mee gaan lopen achter de kassa ... weet je wat het is ... en als je het al hebt gedaan in het verleden als baan(tje) dan weet je wat het is en wat voor druk je hebt met alles 100% scannen ... altijd lachen ook al wordt je verrot gescholden. Dat de baas van het filiaal de verantwoordelijkheid bij jou neerlegt vind ik niet terecht en zou dan ook een klacht daarvoor indienen bij het hoofdkantoor.
Ik zou ook een klacht indienen. Maar het ligt echt aan de filiaal hoor. Niet aan de AH. Ben er dik tevreden over en ze hebben een goeie service. Heel blij mee.