Ik check altijd in de drive mijn bestelling. Tijdje terug zegt die gozer hij is compleet hoor. Ik zeg ik kijk toch..... UH waar is de saus??? Hij kreeg een boei hahaha
Nou dat is een dikke kneus geweest die daar werkt want dat is helemaal niet zo!!!! Een goed voorbeeld van verkeerd ingwerkt personeel (en dat weet ik omdat ik er12,5jaar heb gewerkt oa in het managment)
Haha. Doe ik ook trouwens, komt te vaak voor dat er iets mist. Laatst was VL door de Drive gekomen en had niets gecheckt, had me er zo op verheugd, miste er iets en de kipnuggets waren net rubber. Ik meteen op hoge poten (ja, ja hormonen... ) een klacht via de mail gestuurd. Kreeg excuses en een tegoedbon voor een menu dat ook nog eens duurder was. Wel netjes natuurlijk, maar erg jammer dat het zo moet.
Ik heb ooit een burger gehad waar geen onderkant bij zat.. toen ik dat later melde (ik was al thuis, had geen zin om terug te gaan) werd me verteld dat die dingen op de kop gemaakt worden dus dat iemand dat laatste broodje schijnbaar was vergeten.. Zonder bon of bewijs kreeg ik die dag wel een gratis burger..
Mijn hamburger plakt ook altijd zo leuk vast aan die kartonnen bakjes, mis echt die andere waar die dan ook van mochten zijn gemaakt.
Ik zat laatst al te denken en te zoeken, is er geen algemeen MAC topic? Kon niks vinden Ik lust het graag maar heb wel vaak wat te zeuren haha. Te weinig patat, dus we zeggen standaard, we wouden laatst een grote maar kregen 1 die leek op een medium, probleem opgelost Burgers heb ik idd liever vers gemaakt en niet 1 die er al ligt dus bedenk ik wel een goede reden
raar, hier is dat altijd gratis.. gewoon op de mcdonalds website het klachtenformulier invullen, krijg je een tegoedbon thuis
Wij hebben het voor onze jongste bij verschillende mc gevraagd wij kregen ook steeds hetzelfde te horen, heel stom.
Ik had dit weekeind zo'n trek in een mc Flurry Magnum Almond, kom ik thuis, zit er alleen almond en ijs in dat bakje zonder chocolade, oeh kon wel janken, hahaha hormonen...