ik heb 3 jaar strijd gehad met oxxio in het verleden, kreeg rekeningen terwijl ik niet bij hun zat...ik zat bij nuon en daar waren al misverstanden genoeg... ik zit nu al jaren bij greenchoise gewoon duidelijk kan zelf tussentijds mijn meterstanden invullen online en kijken of mijn maandbedrag nog voldoende is bij mijn gebruik..
Hier trouwens een paar jaar naar tevredenheid bij oxxio gezeten, later werd een ander goedkoper en zonder problemen overgestapt.
Hoeioeioei!! Ik zei nog tegen mn man van: zullen we naar OXXIO gaan, maar hij zei we gaan gewoon terug naar essent, precies hoe we zijn begonnen. Hebben nu eneco, maar daar betalen we zoveel meer, dat het weer tijd werd om een overstap te maken. Bij essent nooit geen problemen gehad en daarom daar nu weer naar terug.
Hahaa ik zou bekant gin koffie meer voor oe kenne zette haha Neuh geef mij Essent maar, maar ik laat dit wel tot op de bodem uitzoeken tis goed.
Hier na onze verhuizing 3 jaar geleden ook naar OXXIO overgestapt. We woonden net 3 dagen in dit huis, peuter aan het huilen, kat die naar buiten vliegt en een agressieve verkoper die het lukte om mij klant te maken. Ik wist niet hoe snel ik weer terug moest naar de Delta, ik heb gebeld en zij hebben alles voor me geregeld, nooit geen afrekeningen gehad gelukkig, maar wel tig keer gebeld waarom ik weg wilde. Het was mij allemaal te onduidelijk bij OXXIO en niet goedkoper dan dat ik nu heb. De Delta heeft wat mij betreft zo'n geweldige service en ook hele nette prijzen, ik hoef niets anders meer. Ik weet wat ik heb... niet wat ik krijg. Daarbij heb ik daar alles in mijn pakket, gas, water, electra, digitale televisie en internet&bellen. Prima geregeld vind ik en ik stap dus echt niet meer over.
dan staat mij ook zo iets te wachten dan maar dan ga ik dus wel de rechtbij stand inschakelen dat kan toch nooit ben ook pas 6 weken daar ongeveer bij geweest maar door vele fout en gezeur ook weer terug naar essent en ze zijn ook nog eens 15 euro duurder per maand dus het goedkoper klopt echt niet hoor ben benieuwd wat mijn eind afrekening zal zijn schrik hier goed van en zou ook n klachten brief of mail sturen dat kan toch niet zo hoog
Ik ben al sinds 2007 klant bij NUON. Tussendoor 1x overgestapt naar Eneco. Wat een ramp!!! Ik was zo gewend aan NUON dat Eneco en hun onduidelijke papieren mij echt zo irriteerden.. En het was duur! OXXIO krijg ik ook vaak aan de deur met hun ohhh zooo mooie verhalen. 'Maar mevrouw, wat betaalt u veel aan Nuon, vind u dat niet zonde???' Ja doeiiiii Ben een ontzettend tevreden klant bij NUON! Duidelijke rekeningen, geen oplichterij, vriendelijke mensen aan de telefoon. Ik ga nooit meer ergens anders heen. Al die stomme acties zoals gratis iPad...pffff. No way! Koop dan zelf een iPad, ben je goedkoper uit
Ja natuurlijk weet ik dat. Daar krijg je ook een aparte rekening voor. Alleen bij het tarief van Oxxio kwam nog een apart bedrag bij voor iets van Essent en dat liep dus naast het gebruik van het netwerk.
Zet gewoon n knuppel bij de deur de eerste met zn gladde verkooperspraatjes krijgt om op zn balle haha. Weer ff on topic, ben net gebeld door een speciale desk van oxxio die in verbinding staat met de site klacht.nl en ze hebben het contract gevonden.. ze hadden me verwisseld met n ander..??? Dus ik kreeg zijn rekening.. en hij de mijne. Nu scheelt dit wel ff n hoop! Ruim 350 euro! Ik ben blij, maar wanne zooi daar menselieve!! Als ik nie erachteraan gebeld had had ik gewoon voor n ander betaald!!!!
@Drieka ik zou er nog even naar kijken hoor. In het geval van verhuizing is in de meeste gevallen een contract eerder opzegbaar dan de contractduur daadwerkelijk is. Tenminste, ik werk zelf bij een kleine energiemaatschappij en dat is wat ik hier altijd hoor. @te hoge tarieven, ik zou verder scherp in de gaten houden of de tarieven die worden aangeboden incl. energiebelasting, btw en in het geval van gas incl. de gasregiotoeslag zijn. Veel energiemaatschappijen communiceren de gasprijzen zonder die toeslag, maar dit is geen vast gegeven en kan worden aangepast naar eigen inzicht van de maatschappij. Vrij ondoorzichtig. Ik zou dus altijd een complete prijs op vragen incl. alles. Transportkosten is weer afhankelijk van de netbeheerder maar zouden bedrijven ook moeten weten.
Kan gewoon echt niet eigelijk!! Vandaar dat mijn online gebeuren ineens helemaal weg was van oxxio, met contract etc. Nu hebben ze me alles gemaild omdat ik op klacht.nl ook mn verhaal neergezet had, nav mijn bericht belde ze me net.. terwijl heel de ochtend aan de telefoon met de klantenservice van oxxio ik geen steek verder kwam want niemand kon me helpen....
@Alfie twitter en facebook werkt ook altijd goed zodra je klachten in de openbaarheid gooit kan ineens alles. Erg...uhm....'bijzonder' Maar fijn dat het wel is opgelost nu en dat jij volhardend bent. Er zijn ook veel mensen die zich met ene kluitje het riet in laten sturen en dan onterecht betalen
Ja toch, als ze me niet helpen dan maar op deze manier. Dus n dikke pluim voor klacht.nl! Ik liet me eerst ook altijd afschepen, maar da heb ik inmiddels afgeleerd! Tis goed, voor niks gaat de zon op.