afgelopen vrijdag was schijnbaar koerier hier geweest, maar ik niet thuis, dus briefje in brievenbus dat ze het de volgende werkdag nog eens zouden proberen. hé jammer, zaterdag telt niet als werkdag, dan maar tot maandag wachten. maandag belt vl, of woensdagochtend goed uitkomt.. want ze hadden pakketje opzij gelegt om eerst te bellen of er wel iemand thuis is, en het busje is natuurlijk al uren geleden vertrokken, fijn zat ik al aantal uur te wachten. om 11:15 naar vl gesmst, ochtend toch? "ja, voor 12 uur!" 12:05 maar eens naar klantenservice gaan bellen.. ja sorry, vanwege koninginnedag gisteren, hebben we vandaag voor 2 dagen in de busjes zitten, dus duurt wat langer. pardon? voor 12 uur is beloofd, na wat navragen en contact opzoeken met de betreffende koerier. ik kan het rond half 2 verwachten, met wat geluk.. dat wordt krap maar ben benieuwd. als ze nou maandag gewoon, zoals vrijdags op briefje stond, bezorgt hadden, in plaats van hun "oh zo slimme" actie.. had veel frustratie gescheeld.
Tja... Jammer.. Maar persoonlijk kan ik mij er nooit zo druk om maken. Zij kunnen er ook niks aan doen dat je er vrijdag niet was
Vind dat zo raar.. Hen zeggen toch ook niet 'had je vrijdag maar thuis moeten zijn, want je weet toch dat je iets besteld hebt'.. Maar goed, nog even geduld dus
Ik kan het me voorstellen hoor dat je enigszins gefrustreerd bent Vind het ook vreemd dat je een briefje krijgt dat ze maandag komen, en dat ze dan gewoon zomaar het pakketje achterhouden om eerst te bellen. Ik heb ook eens zoiets gehad, kreeg ik zo'n briefje van postnl (volgens mij) dat ik via hun site een bezorgafspraak moest maken. Nou dat lukte dus niet, volgens de site moest ik gewoon de volgende werkdag afwachten... En ik was nog wel zo blij dat ik dan een dagdeel af kon spreken ipv een hele dag te moeten wachten.
Mijn vriend werkt als pakketkoerier en het kan wel eens fout lopen als je niet thuis bent dan bieden ze het inderdaad de eerstvolgende werkdag nog 1 keer aan en daarna mag je het zelf ophalen. Je reactie is, vind ik persoonlijk, ietwat overdreven. Je weet dat als je iets besteld het aangeboden kan worden op een dag dat je niet thuis bent. Die koeriers werken zich helemaal het licht uit de ogen aangezien bijna iedereen wat via internet besteld dus ze doen ook hun best. Ze rijden gemiddeld 200 pakketten per dag weg dus dan snap je wel dat ze zich niet altijd precies aan een tijd kunnen houden.
is dit echt iets om je kwaad over te maken? tis een beetje een rare week nu en hun kunnen er ook niks an doen dat je niet thuis was vrijdag. hebben hun misschien ook wel gedacht: jee is dat mens niet thuis. kan ik dat pakje weer achter in de auto gooien en volgende week weer terug door die vervelende smalle straat met verkeershobbels en 80 stoplichten ( ik noem maar wat he) zulke dingen zijn zonde van je tijd om je druk over te maken. en als het echt iets is wat je perse voor een bepaalde dag moet hebben voortaan in de winkel kopen, tnt garandeert tegenwoordig ook niet meerbinnen 24 uur in huis
Ik vind dat je overdreven reageert en geen inlevingsvermogen hebt in deze situatie. Bekijk het eens van hun kant, of lees Drieka's post een paar keer door. Als je pakket track & trace had, dan had je kunnen weten dat het op vrijdag aangeboden zou worden.
Hier kwam vandaag ook een pakketje en had eigenlijk niet eens verwacht dat hij vandaag nog bezorgd zou worden ivm gisteren, dat het eerder morgen pas zou komen.
Godzijdank is hij hier altijd stipt om dezelfde tijd en bestel ik iets pas als ik zeker weten thuis ben op het bezorgmoment!
hier laatst 3 dagen gewacht omdat mijn bed werd bezorgd. de eerste dag belden ze na 17;00 uur na een dag thuis gezeten te hebben dat ze auto pech hadden, tweede dag vergeten in te laden, derde dag kwamen ze eindelijk om 19;00 toen moesten ze hem nog in elkaar zetten waar ze geen zin in hadden dus kwamen met de smoes dat er te weinig schroefen bij zaten, uiteindelijk dus zelf mogen doen. leuk is anders maar er zijn ergere dingen in het leven. ik hoop dat je je pakketje inmiddels al binnen hebt.
Manlief heeft een tijdje dit werk gedaan, en echt zoveel mensen die iets bestellen (en weten dat het komt!) zijn niet thuis. Diezelfde mensen zeuren de dag erna dus dat het te laat was... Ik begrijp dat echt niet, als je weet dat je pakketje komt dan blijf je toch thuis?
dat zou betekenen dat als je fulltime werkt, je nooit iets online kunt bestellen. Ik zou er in ieder geval zeker geen vrij voor nemen! En ook al werk je parttime zoals ik, je kunt je bestellingen nooit precies afstemmen op de dagen dat je thuis bent. De meeste webshops waar ik bestel hanteren nogal brede bezorgtijden, bijvoorbeeld 2-3 werkdagen. Ik vind jullie allemaal wel streng hoor, voor TS Ik snap best dat ze er even van baalde, het gaat niet om het idee dat ze iets te laat zijn vandaag, maar om het feit dat ze volgens het briefje maandag zouden komen, maar dat dat helemaal niet zo was en ze dus maandag voor niks heeft zitten wachten. Dat is tenminste wat ik er uit haal!
Ik werk ook gewoon fulltime, en als ik dan thuis kom en postnl is al geweest, dan heb ik toch gewoon pech? Dat is toch niet de schuld van de bezorger? Ze moeten zelfs nog eens terug om te proberen of je al weer thuis bent .