Mijn dochter kreeg in december van ons het 'Laugh and learn' theeservies van FisherPrice. Ze speelde er hele dagen mee,tot een paar weken geleden het geluid van de theepot het opeens niet meer deed. Ik vond dat nogal snel,kinderspeelgoed (en dan vooral FisherPrice en andere "duurdere" merken) moet toch tegen een stootje kunnen dacht ik zo.. Vorige week heb ik FisherPrice NL een mailtje gestuurd en de situatie uitgelegd en een paar dagen later werd er een heel nieuw theeservies bezorgd!! Wat een service,hier word ik nou blij van!!
Fijn is dat he! Ik heb dat ook gehad met v tech denk ik? Ik had de toet toet garage gekregen maar in de eerste week! 1X gevallen en deed t niet meer Mocht hem kosteloos opsturen en als hij niet gemaakt kon worden kreeg ik ook een nieuwe, dus nieuwe gehad Was zo dom om het bonnetje en de doos gelijk na het uitpakken weg te gooien vandaar dat ik niet terug naar de winkel kon
Super! Dat theeservies doet het hier al 2,5 jaar geloof ik, heb zelfs nog nooit de batterij hoeven te vervangen en het ding is al ik weet niet hoe vaak op de grond gekletterd. Dus dat die van jou nu al kapot is zou inderdaad wel erg snel zijn.
Vul ik aan met mijn verhaal! Wij hadden voor onze oudste dochter 4 jaar geleden een rainforest mobiel gekocht voor boven de box. Netjes opgeborgen en bij onze tweede dochter onlangs de mobiel weer van zolder gehaald. Maar de diertjes draaiden niet meer in het rond. De muziek deed het nog wel. Nieuwe batterijen geprobeerd, van alles, maar de mobiel werkte niet meer zoals ie het hoorde te doen. Ook Fisher Price maar gemaild of zij een idee hadden waar het aan kon liggen. Er bij vermeld dat ie uiteraard al 4 jaar oud was en we de bon niet meer hadden enz. Kregen een nette mail terug dat we 'm op mochten sturen en dat zij ons, kosteloos!!! een nieuwe zouden toezenden. Binnen een week hadden wij een nieuwe mobiel! Echt een topservice!
Fisher price heeft een hele goede klantenservice. Ken iemand die een 2e hands schommel wip ding van fisher price had gekocht op marktplaats. Zo'n stoel met geluidjes enz. Bij thuiskomst bleek het klepje van de batterijenvzk weg te zijn. Ze heeft FP gemaild met de vraag of ze die klepjes nog op voorraad hadden en of ze er 1 tegen vergoeding over kon nemen. Paar dagen later ging de bel en stond te post voor de deur met een grote doos.... Zat een nieuwe stoel in van FP
Ik heb vorig jaar FP gemaild met de vraag of ze losse ballen hadden van een bepaald peuterspel. Uitgelegd dat ik het via marktplaats gekocht had en er 2 ballen missen en dat ik die graag tegen vergoeding zou willen hebben. Volgende dag lag er een envelop in de bs met 2 nieuwe ballen
Zeker kun je daar blij van worden, super service zeg! Heeft iemand trouwens wel es naar iets van Nijntje gestuurd? Zal ook niet eens weten of daar een mailadres van bestaat, maar mijn theepot is kapot van het nijntjeservies. Hoef niet eens kosteloos een nieuwe maar wil er wel graag weer eentje, zonder de rest van de set zeg maar.