@micchan: inderdaad die tekst ja...i am a boy....whahahaha ja hij is weer helemaal terug in mijn hoofd. Fijn
Die van Vanish is echt heel irritant. Zie net die van optimel voorbij komen die 2 identieke vrouwen."zou je dat nou wel doen" "doe je die echt af" Ben snel verder gezapt.
deze inderdaad bah je mag de tomatensaus vaker vergeten mama en dan heb je ook nog die van papa is een echte chefkok zo nep en overdreven idd verschrikkelijke reclame
Om die reclame van second love kunnen manlief en ik alleen maar heel hard lachen xD. Soms kijk ik manlief heel zwoel aan en zeg ik, ik ben gelukkig getrouwd, jij ook? Dan ligt hij helemaal dubbel van het lachen . Er zijn heel veel reclames die ik heel irritant vind maar die van Oxxio staat toch wel op nr. 1 alsof alle Nederlanders zo dom zijn .
geen idee, ik kijk nooit reclames we kijken ook niet vaak tv maar als we kijken en er komt reclame dan ga ik naar de wc, een sig roken of neem ik de ipad of gsm in mn handen
Ohh hier komt mijn waslijst: Alle reclames van tampons en maandverband. Media markt reclame Vanish reclame. Reclame van Basic Fit Carrglas Nutrilon peuter melk reclame.. Moet ik mijn Sophie nog steeds nutrilon geven? Blegh!!!!!! Fashion cheque
Hahahaha die reclame van Vanish over die sinasappel Briljante fout! Ik heb helaas geen tips, want ik kijk nooit reclame en doe mijn uiterste best om ze te vermijden in het leven - en dat lukt tot nu toe prima, maar ik kan er dus niet over mee praten. Het is zelfs zo dat ik reclames waar jullie het over hebben moet gaan opzoeken of enkel ken omdat er topics over zijn (second love).
En dat terwijl er in de koelkast gewoon een tros tomaten ligt! Daar heb ik ze een email over gestuurd, in augustus vorig jaar, en dit kreeg ik terug; Geachte consument, Uw kritische reactie op onze commercial respecteren wij. We betreuren het dat u de commercial niet kunt waarderen. Het kan echter gebeuren dat binnen een grote publieksgroep niet iedereen dezelfde communicatie de voorkeur geeft. Dat neemt niet weg, dat uw reactie is doorgegeven aan de marketingafdeling van PHILADELPHIA , zodat uw opmerking hun aandacht heeft.Uit consumentenonderzoek ook bij eerdere commercials weten we, dat de Nederlandse consument het onderscheid kan maken tussen symbolen en letterlijke interpretatie. Het thema van de film hebben we met ´een knipoog´ willen uitbeelden.We stellen uw reactie op prijs en hopen dat u ons in de toekomst zult blijven informeren over uw bevindingen. Met vriendelijke groeten, Kraft Foods Nederland B.V. Toen stuurde ik dit; Geachte heer, mevrouw, Insinueert u nu dat ik in het maken van onderscheid tussen symbolen en letterlijke interpretatie tekort schiet? Dat de gemiddelde Nederlandse consument geen melding maakt van de vier tomaten in de koelkast betekent natuurlijk niet dat het hen niet opvalt (hoewel dat ook best het geval zou kunnen zijn, gezien de reclame op geen enkele manier de aandacht trekt, en alleen opvalt wanneer er naar de televisie gestaard wordt omdat er echt niets anders te doen is). Ik heb nergens geschreven dat ik de reclame niet waardeer (wat overigens wél blijkt uit bovenstaande, maar hiervan was nog geen sprake in mijn vorige e-mail), enkel dat het geheel een stuk geloofwaardiger was geweest bij het ontbreken van de tomaten. Ik kan me voorstellen dat de rode kleur van de vier tomaten in de koelkast een mooi contrast geeft, en dat dit aantrekkelijker lijkt voor de Nederlandse consument bij wie de reclame wel opvalt, maar het was in dit geval een stuk logischer geweest wanneer er voor een andere rode groente, of vrucht, gekozen was, zoals vier appels, vier radijsjes, vier paprika's, vier perziken, of een doosje aardbeien, frambozen, bessen of kersen, was gekozen. Ik vind het erg jammer dat er negatief naar een oplettende consument wordt gewezen door op subtiele wijze te vermelden dat, volgens Kraft Foods Nederland B.V., de gemiddelde Nederlandse consument wel begrijpt wat de bedoeling is van de reclame. Ik ervaar dit als zeer kwetsend en vind het erg teleurstellend dat een goedbedoelde suggestie niet op normale wijze in acht wordt genomen. Met vriendelijke groet, En toen stuurden zij; Geachte mevrouw, Naar aanleiding van onze reactie aan u over de commercial van Philadelphia liet u ons weten min of meer verbaasd te zijn. Dat kunnen we ons voorstellen. De reactie die u van ons ontving was niet correct en dat betreuren wij. Excuses voor deze onzorgvuldige communicatie. De tekst en de beelden in de commercial zijn inderdaad niet nauwkeurig op elkaar afgestemd. We hebben uw suggestie gemeld bij de verantwoordelijke collega. Bij de opnames van nieuwe commercials zal dit zeker de aandacht hebben. Hartelijk dank dat u de moeite nam naar ons te reageren. Met vriendelijke groeten, Dus, misschien wordt de volgende reclame iets minder irritant
Hahahahaa, dat is mijn zus!!!!!!!!!!!!!!!!! in het echt is ze echt niet zo hoor! hahahahaha.....gisteren liep ik met r in de jumbo zegt er iemand "kijk dat is die bitch!" nou ja zeg...in real life is ze een schatje hahahahaa
@shadixx: geweldig!! Die reactie ook terug . Moet er erg om lachen, eerstvolgende reclame van Philadelphia zit ik tegen de tv aangeplakt Mijn irritaties van reclames zijn toch echt op stip Zalando. Jeetje wat een k*reclame is dat zeg. Maar ook basicfit ( kom op, kom op, kom op nououou grrrrrrr) En idd de reclame van vanish ieuw. Was me overigens ook niet opgevallen die sinaasappel....
Hier ook vaak op de tablet tegenwoordig tijdens reclame, dus krijg niet veel meer mee van de reclames. Maar Zalando blijft erg (en er toch blijven bestellen ) en Carglass ook, dat deuntje alleen al (Carglass irriteert..., Carglass bedankt! )
Ze kan iig goed acteren Maarre, beetje jammer dat mensen niet de werkelijkheid en de reclame kunnen scheiden..
Ik ben hem speciaal gaan opzoeken Ik kan mij wel voorstellen dat ze er in reallife reacties op krijgt Ik vind het ook een verschrikkelijke reclame. Echter zou ik je zus niet direct bashen ofzo en weet ik het onderscheid wel te maken tussen reclame en reallife. Maar dan nog... Ik zou eerder die kat en die chocola aannemen dan die fashioncheque. Hahahaha
basicfit die optimel met die twee dezelfde vrouwen fashioncheque zalando nutrilon soep in pak van Unox