Online bestelling.. Hoe Retourneren nu bon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tuttebell, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    #1 Tuttebell, 20 mei 2013
    Laatst bewerkt: 20 mei 2013
    Hoi meiden,

    Ik heb van de week een bestelling gedaan bij: Buggy | De buggy specialist van Nederland Nu is de buggy binnen alleen 2 'problemen': De verkeerde kleur is naar ons opgestuurd en er staat dat hij voor op de fiets is/kan.. Maar er zit geen haakje aan om de buggy in de klappen en dan aan elkaar vast te maken zodat hij op de fiets niet uit kan klappen.

    Nu wil ik de buggy terugsturen en stuiter ik direct op het volgende probleem.. In de doos zat verder helemaal geen aankoopbewijs en retourbon. Alleen de buggy en verder niks?!

    Heeft iemand dit eerder meegemaakt en hoe kan ik nu deze buggy terugsturen? Moet ik dat zelf betalen en kan ik nog mijn geld terug krijgen?

    --> Op de site staat ook niks over retourneren en de werking daarvan. Het gaat om de Cabino buggy Multi!

    5 pos. Buggy - Topmark

    Ik wil nu de Topmark kopen via een andere winkel. Deze kan op de fiets en heeft ook de bevestiging zodat hij op de fiets niet kan uitklappen. De Nuna Pepp leek me ook erg fijn maar de prijs ligt boven mijn budget!
     
  2. Charise

    Charise VIP lid

    9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Kan je geen contact opnemen met de website?
    Mailen of bellen o.i.d.?
    En het probleem uitleggen.
    Ik zou niet weten of je de verzendkosten dan weer vergoed krijgt.
     
  3. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Tnx meiden! Ik kan denk het beste even bellen en dan hoop ik dat de buggy terug ksn en ik mijn geld terug krijg want ik vind het gevaarlijk fietsen terwijk de buggy niet 'vast kan' en dan ook nog de verkeerde kleur?!:(
     
  4. Gizziemo

    Gizziemo Lid

    22 sep 2012
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je geen email bevestiging van de bestelling? Dat is de bon meestal. En dan in de doos een aflever bon. Maar op de email bestelling bon staat wel het bewijs dat je een andere kleur had en misschien ook retour gegevens
     
  5. lilian79

    lilian79 Bekend lid

    28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Als je iets online besteld, dan krijg je toch een bevestiging in je mail? Die even kopiëren en erbij doen....je mag altijd ruilen! En je moet je geld terug krijgen...tenzij het een uitverkoopartikel is dan kunnen ze je een tegoedbon geven....
     
  6. aklina

    aklina Fanatiek lid

    13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    via webshop zijn ze altijd verplicht om je aankoop bedrag terug te storten. De verzendkosten zijn wel voor jouw rekening.
     
  7. IngeM

    IngeM Fanatiek lid

    17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
  8. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Maar en buggy zit toch altijd op de buggydrager vast met een snelbinder? (Zo'n spin)
    Dan kan hij toch niet uitklappen?
     
  9. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Zit er aan de rechterkant geen zwarte haak/klem?
    Die hoort daar wel te zitten.
     
  10. Minerva

    Minerva Niet meer actief

    Wat zij zegt vroeg ik mij ook al af.
     
  11. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36

    Nee er zit geen haak/klem aan de buggy en daardoor vind ik het gevaarlijk 'm op een buggydrager te zetten dalijk klapt hij open en val ik met de jongens op de grond!
     
  12. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik heb gebeld en hoefde alleen een retourbon in te vullen met wat gegevens en inmiddels heb ik de buggy retour gestuurd.

    Bedankt voor jullie hulp!
     

Deel Deze Pagina