Wantrouwen Gsmtopdeals bestelling..En nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebell, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Hallo allemaal,

    Ik heb een belangrijke vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

    Ik heb zo een twee weken terug via gsmtopdeals een nieuwe telefoon besteld. Ik kreeg een mailtje waarin de bevestiging stond welke telefoon ik had besteld en eventuele extra bundels. Binnen 2 dagen zou ik een mail ontvangen van de koerier over de levering.

    Het weekend brak aan maar na het weekend was er nog steeds geen mail te bekennen. Ik ben gaan mailen met gsmtopdeals welke onbeantwoord bleven.

    Vervolgens gaan bellen want ik wilde duidelijkheid. Kreeg ik te horen dat mijn telefoon allang bij de koerier ligt en hun met mij contact op hadden moeten nemen. Inmiddels de koerier gesproken en die zegt dat er helemaal niks op mijn naam is binnen gekomen en ook het bestelnimmer geeft niks aan. Weer naar gsmtopdeals gebeld en weer word er als eerste gezegt dat de telefoon al bij de koerier ligt. De man die ik sprak van gsmtopdeals zou nu met Tmobile gaan kijken hoe nu verder?! (Ze werken met tmobile)

    Ik heb een raar gevoel over dit alles en het liefst wil ik via gsmtopdeals mijn telefoon niet meer hebben. Misschien is dat wat overdreven maar iets knaagt er..

    Nu heb ik dus een abbonement afgesloten, deze bevestigd via internet en daardoor ben ik bang dat ik er al aan vast zit. De man die ik sprak van gsmtopdeals beaamde dit terwijl de koerier me vertelde dat ik pas echt ergens aan vastzit zodra ik mijn handtekening gezet heb.

    Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Zal dit gewoon alleen een vervelende levering zijn? Ik zet gelijk vraagtekens bij heel gsmtopdeals.. Zullen ze eerlijk zijn? Betaal je wat ze zegen of krijg je gewoon hogere facturen..? Ik merk dat ik wantrouwen voel..

    --> de reden dat ik voor gsmtopdeals koos is omdat ik daar minder betaal voor een beter abonnement. Ik krijg meer belminuten en betaal minder dan in de winkel!
     
  2. 2debaby

    2debaby Actief lid

    25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, heb al regelmatig een mobiel met abonnement via gsmtopdeals besteld en nooit problemen gehad.
    Had er ook mijn vraagtekens bij toen ik het op internet zag. Ik heb zelfs een keer geld bij een toestel gekregen bij een abonnement voor 2 jaar. Wist niet wat ik zag op internet, maar toestel was goed bezorgd, prijs voor het abonnement klopte en ik kreeg geld op m'n rekening gestort.

    Het lijkt me eerder een onbetrouwbare koerier dan topdeals die een fout maakt. Heel vervelend, ik hoop voor je dat je toestel snel komt, of dat er snel een oplossing komt!
     
  3. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    oei ik denk dat dit heel dubbel is, want je hebt een bevestiging via de mail gestuurd en die is bindend, echter de telefoon is niet geleverd dit kan nog erg lastig worden, als ik jou was zal ik de koerier nogmaals bellen en vragen of hij jou per email wilt sturen wat hij je door te telefoon heeft verteld, nu heb je namelijk niets op papier en dus géén bewijs dat je de telefoon niet heb ontvangen met die mail ga je weer naar gsmtopdeals en als hun jou niet verder helpen zou ik een muntje opgooien bij T-mobile aangezien hun de uiteindelijke aanbieder zijn maar zorg eerst dat je dat mailtje heb dan sta je sterker
     
  4. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier ook een keer via topdeals besteld en geen problemen mee gehad, dus ik denk dat het ergens mis is gegaan maar ze zijn volgens mij wel betrouwbaar.
     
  5. bouncytigger

    bouncytigger Bekend lid

    27 feb 2012
    861
    0
    0
    Eens, maar aan de andere kant hebben zij ook geen handtekening van ts dat ze de telefoon heeft ontvangen. De tegenpartij staat dus ook heel zwak in deze. Maar ben het zeker met je eens dat ts de uitspraak van de koerier via de mail moet laten bevestigen.
     
  6. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hey volgens mij is gsmtopdes wel goed hoor :)
    Ik denk echt dat het probleem bij de leverancier ligt. Je wilt niet weten hoevaak zij gsms ed stelen! Toen ik bij vodafone werkte kreeg ik vaak deze klachtten en kwam er toen achter dat veel koeriers doen stelen en dan doorverkopen :$
    Misschien is dat bij jou ook gebeurd. Hoe dan ook zolang je nog niets getekend hebt van ontvangst heb je nog altijd recht op je toestel
     
  7. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja daarom zei ik ook oei dubbel, vraag me dan alleen af of je voor de abbonementskosten wel moet opdraaien stel je hebt een gratis toestel, daar betaal je dan niet voor maar je abbo betaal je wel dus dat weet ik eigenlijk niet
     
  8. lin80

    lin80 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Als het goed is moet er voor de telefoon getekend worden anders kunnen zij niet bewijzen dat de telefoon geleverd is, dus zolang jij niet getekend hebt voor de telefoon bij de koerier is er voor jou nog geen probleem. Nou ja, die is er natuurlijk wel, want jij hebt nog geen telefoon, maar dat gaat vast goed komen. Wacht even af wat de koerier gaat doen of bel morgen nogmaals met gsmtopdeals om te vragen of er al iets bekend is over je bestelling. Dit soort fouten komen nu eenmaal voor, maar nog niet iets om je meteen zorgen over te maken zolang ze aan geven dat ze er mee bezig zijn en dingen voor je aan het uitzoeken zijn. Het is "pas" 2 weken geleden.
     
  9. singa

    singa Niet meer actief

    Bij mij ging het abbonnement pas in na levering van de telefoon. Ook ging toen pas de bedenktermijn in en kon ik binnen 7 dagen mijn abbonnement nog opzeggen.
    Ik heb verder ook geen enkel probleem gehad met gsmtopdeals.
     
  10. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Heel hartelijk bedankt allemaal! Ze zeggen idd ook dat ik nog een bedenktijd heb van 7 dagen na ontvangst van de telefoon. Overigens moet er idd getekend worden voor het toestel! En ik heb uiteraard nog nergens voor getekend want hij is nog niet bezorgd!

    Er is verder nog niks bekend maar ik hoop snel op de oplosding zodat ik via hen gewoon kan bellen/smsen.

    Wat ik wel nog even wilde zeggen is dat ik het abonnement moest bevestigen per mail, want ALLEEN DAARNA zou ik de telefoon krijgen. Ik MOEST bevestigen dat ik dus dat abonnement afsloot via hun en dat alle gegeven plus de gewenste telefoon klopte!
     
  11. star2

    star2 Fanatiek lid

    16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hier ook via gsmtopdeals besteld en heb ook geen problemen gehad. Kan natuurlijk overal een keertje fout gaan, maar goed leuk is het natuurlijk niet. Hoop dat het allemaal snel goedkomt.
     
  12. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik hoop dat ik maandag duidelijkheid heb!
    Ik wil graag dat het allemaal weer in orde is!
     

Deel Deze Pagina