Hoi dames, Vorig jaar November heeft mijn vriend een wollen vest gekocht. Deze heb ik afgelopen week voor de 2e keer gewassen Normaal lucht ik hem buiten met verfrissingspray. Hij is nog nooit gekrompen, nooit wat mis gegaan. Nu heb ik hem toch maar een keer de wasmachine in gedaan met alle andere wollen truien van mij, dochter. En is dit vest van maat L naar een maat S gekrompen!! Ik heb niks verkeerd gedaan, gewoon gewassen volgens wasvoorschriften. Nu heb ik gebeld naar de winkel en ik dacht dat ie van Januari was (bleek uit afschriften november te zijn) en waarschijnlijk is het gewoon dikke pech. Erg leuk dus, want dat ding kostte 120 euro! Heb ik nog ergens recht op? Zijn ze verplicht om mij een Vast bedankt
Hij mocht wel in de wasmachine? Ik heb ook zo'n trui van mn man, 1 keer op de hand gewassen en enorm aan het pluizen, notabene nog een Burberry trui.. heb hem maar ergens in een zak gegooid.
een trui van vorig jaar november ken je echt niet meer over bellen hoor, dan zou ik wel voor al me kleding kennen bellen die vervaagd of gekrompen zijn door t wassen ofso
nee zou ook denken dikke pech dan...al is het wel balen natuurlijk maar bewijs maar in de winkel dat je hem nog nooit eerder gewassen hebt enzo. nee ging er persoonlik niet meer mee terug maar je kunt het altijd proberen natuurlijk
Nee mocht gewoon in de wasmachine. Normaal boeit t me niet maar hij was a. Duur, b zijn lievelingsvest. Winkel zegt dat ik maandag moet langskomen..
dan is het nog een nette winkel dat ze dat doen.. Ik zou me eigenlijk schamen om er mee terug te gaan van vorig jaar november!! Als het nou de 1e x is oke maar je man zal hem wel vaak gedragen hebben omdat het zijn lievelingsvest is...
Nou nou, schamen is ook weer niet nodig. Een vest (van dat bedrag en dan blijkbaar van betere kwaliteit) mag toch langer meegaan dan 2 wasbeurten. Hoef je je toch niet voor te schamen. Ik zou er mee teruggaan. En de winkel zegt niet voor niets dat je langs kan komen, dus blijkbaar vinden zij ook dat het vest een langere levensduur zou moeten hebben. Het is niet kapot gegaan door het vele dragen, maar door het een 2e keer te wassen. Dat is heel iets anders.
Kun jij wel lezen? Het gaat hier niet over gedragen, het gaat om de tweede keer wassen en krimpen. Dat hoort inderdaad niet TS, hoop dat ze nog iets voor je kunnen doen, is het proberen waard!
Na twee keer wassen mag dat niet gebeuren. De verkoper MOET jou een degelijk product verkopen, dus je kunt proberen je gelijk te halen. Ik ben alleen bang dat jij niet kunt bewijzen dat je hem maar twee keer gewassen hebt, want (even eerlijk) als je dat 20x gedaan had, had je dat natuurlijk niet gezegt. Bij ons in de winkel kwamen zoveel mensen, waarvan 9 van de 10 de waarheid en die ene het dus verpestte...
Nee daarom. Ik durf wol al nooit zo goed te wassen (vandaar 2x in 7 maand) en dat blijkt wel Is niet de eerste keer dat er bij hun wat mis ging. Zijn schoenen en broek waren binnen 1 maand al stuk bij die winkel terwijl het artikelen zijn van mee dan 100 euro p.st. Dan verwacht je goede kwaliteit. Hoop maar dat ze er wat aan willen doen
Gewoon proberen! Ik heb eens onwijs dure schoenen gekocht, na 11 maanden brak de hak eraf. Ik had geen eens een bon meer. Ben terug gegaan naar de winkel en ze waren heel vriendelijk. Op kosten van de winkel zijn ze gemaakt en excuses voor het ongemak kreeg ik voor mijn volgende aankoop 30% korting.
Als de winkel niks voor je kan betekenen, kan je altijd nog een mailtje sturen naar het hoofdkantoor. Vaak zijn zij wat coulanter dan mensen in de winkel (die in principe ook alleen maar de regeltjes volgen) Als het hoofdkantoor hier iets mee kan, dan koppelen ze dat weer terug naar de winkel. Het lijkt me idd niet de bedoeling dat een vest na 2 keer wassen zo krimpt, maar wat al eerder gezegd is: het zal jouw woord zijn tegen die van hen (om het even lullig te zeggen: bewijs het maar). Maar ja, niet geschoten is altijd mis!
Mijn motto is altijd: Niet geschoten is altijd mis. ... Ik zou ook not amuse zijn als een vest van 120 naar de knoppen is.. Een ik zou ook bellen!!
Is zo'n reactie nou nodig? Ts, balen van Zijn vest. Zelf zou ik met een trui van november niet teruggaan, maar meer omdat ik zou denken dat het aan mijn waskunst ligt. Netjes van de winkel dat je langs mag komen, hopelijk kunnen ze je ergens tegemoet komen.
Ik zou echt terug gaan.. In principe bij normaal gebruik heb je 2 jaar garantie.. Het is gewoon een product.. Ik zou dat op het internet goed nakijken en daarmee naar de winkel taan..
Is de toon die de muziek maakt. In meerdere topics worden reacties neer'gekwakt' waarvan ik me inderdaad afvraag of ze wel leest. Nodig? Ja en nee.
Volgens mij heb je gewoon recht op een gedeelte van het aankoopbedrag. Als de winkel een erg goede service heeft, zouden ze je het volledige bedrag moeten retourneren. Een product heeft een bepaalde levensduur en als daar niet aan wordt voldaan is dat een productiefout oid. Bij Tommy Hilfiger heb ik het volledige aankoopbedrag ontvangen omdat er na een half jaar een gat in zat. Ik had geen bon meer maar aan de hand van het type konden ze de prijs achterhalen. Super service!
ik had een trui van h&m die was na 1x wassen al helemaal aan het pillen, heb het terugeven en geld terug op tegoedkaart
Ze zeggen dat je maandag even terug moet komen met het vest, dus je hebt een kans. Mijn mening: lievelingsvest, 2 keer gewassen, van november 2012..... Tja, laat ik het zo zeggen, mijn lievelingsvest wordt vaker gewassen. Het zou op mij dus ook vreemd overkomen als iemand hiermee aankomt. En je, je gebruikt verfrissingsspray en hangt hem uit, maar dan nog. Ik werk zelf in een winkel met schoenen en kleding, en ik zou je ter compensatie korting geven of een deel van het aankoopbedrag retourneren. Mits je nog kunt aantonen van wanneer hij is (dmv bon of afschrift) Ondanks bovenstaande vind ik wel dat je service mag verwachten, zeker voor bepaalde bedragen en kwaliteit (die dus niet altijd samengaat met de prijs) Het hoofdkantoor bellen werkt ook vaak, al heb ik er een hekel aan. Waarom? Omdat wij in de winkel hun regels opvolgen en vaak nog veel soepelere en klantvriendelijker ermee omgaan. Als een klant het dan nog niet met ons eens is en mailt/belt, dan krijgen ze het alsnog compleet naar wens. Geen probleem, maar ik voel me altijd voor lul gezet, omdat ik dat ook gelijk had kunnen doen. Succes, ik hoop voor jullie dat ze er een redelijk oplossing voor kunnen bieden.
Ik zou er wel mee terug gaan. Ik heb ooit in een ver verleden in een boetiek gewerkt en als mensen dan terugkwamen met dingen die niet mochten, zoals krimpen en vervilten bij juist gebruik dan werd daar coulant mee omgegaan en het product zelf werd opgestuurd, het kan namelijk ook een fabrieksfout zijn of iets anders dan kunnen ze nagaan of we meerdere klachten over zijn. Dan kunnen Ze er actie op ondernemen eventueel. Zo is bijvoorbeeld ooit een serie rokjes van een merk volledig teruggenomen omdat er een nieuwe techniek was toegepast op het naaien van de kontzakken, ik geloof dat 75% van de klanten er mee was terug gekomen omdat die krengen na 2 keer wassen scheurtjeskregen bij de naden en/of loslieten.