Mening geven mag, maar het ligt aan de manier hoe je het geeft. En dit was behoorlijk respectloos naar ts toe. Dat iemand een andere mening heeft mag, maar moet dat op zo'n kinderachtige manier gemeld worden? Heeft niks te maken met het delen van dezelfde mening, ja en amen etc.
TS vraagt onze mening wat wij zouden doen als we naar de fietsenmaker zouden gaan. Ze vraagt toch niet of ze wel of niet had moeten huilen? Daarom vindt ik die opmerking over dat huilen gewoon stom! En op zo'n stom antwoord kan een stomme actie volgen. Ik zou zelf niet in een iemands geschiedenis gaan neuzen, maar jij doet nu net of die reactie over dat huilen normaal is, alsof dat gewoon een mening is die je mag uiten. Die mening voegt gewoon helemaal niets toe!
sjonge zeg... mensen lezen!!! Na haar 1ste bericht heeft ze allang gereageerd dat ze de winkel gebeld heeft en dat alles NETJES opgelost is ! Zonder MOEITE enz!
Lieve dames, Volgens mij is het helemaal helder. TS heeft haar nieuwe fiets en een schadevergoeding voor haar broek. Daarmee is het topic denk ik tot een goed einde gekomen. Alles wat daarna nog kwam lijkt me overbodig. De een reageert nu eenmaal anders dan de ander. Niks mis mee en niets menselijks is ons vreemd. Dit topic sluit ik omdat alles is opgelost. Fijn TS! Goede service van je fietsenmaker! Groetjes, Josien