Wat zouden jullie doen? En eerlijk zijn he!!! Stel, je hebt iets besteld en vervolgens wordt er een duurdere variant geleverd. Meteen bellen of je mond houden in de hoop dat je er niks meer van hoort?
als je er op voor uit gaat dan wat je werkelijk zou krijgen dan zou ik eerlijk gezegd niets zeggen. zal nu wel heel zp over mij heen krijgen maar daar lig ik niet wakker van. ben er gewoon eerlijk over
Nou mij krijg je niet over je heen hoor, ik zou nl hetzelfde doen Moet het bedrijf zelf maar opletten wat ze versturen.
S ik iets duurders kreeg wat ook naar mijn zin is (duurder vind ik niet altijd praktischer/mooier/beter) dan zou ik het gewoon houden.
Ook niks zeggen natuurlijk! Nee, het ligt eraan wat het prijsverschil is en of je besteld hebt bij een grote keten of een eenmans webshop.
Dan bel ik er achteraan, want ik vind nog steeds dat het bedrijf moet opletten wat ze versturen En ik let WEL op. En of jij dat eerlijk vind is de vraag niet he? De vraag is: of je EERLIJK wilt zeggen wat je doet!
Haha, dat is een goede vraag ) Ik denk dat alle bovenstaande dit wel zouden melden. Ik trouwens ook en ik zou idd ook niks zeggen als ik iets beters geleverd kreeg. Volgens mij doet bijna iedereen dit. Wij hebben zelf een zaak en ik weet uit ervaring dat de klanten het niet melden als er iets teveel is geleverd of als iets goedkoper op de rekening staat. Maar als het te weinig is of de prijs staat te hoog op de rekening dan bellen ze diezelfde dag nog. Aard van het beestje (mensje)
Ik zou het melden. Ik ben geen heilige, maar ik vind dat iets wat niet van jou is, je ook jezelf niet moet toeëigenen. Ik zou echter geen kosten maken voor het terugsturen en weer ontvangen van het juiste artikel. Daar mag het bedrijf zelf voor opdraaien.
Als dat product voldoet aan mijn eisen en net zo bruikbaar is als het goedkopere artikel dan zou ik het ook houden. Ben in uiterst geval misschien nog wel bereid om bij te betalen. Als het iets is dat ik niet nodig heb - en niet om heb gevraagd, niet wil hebben; zou ik het terugsturen. Want ik vind dan het risico dat het bedrijf erachter komt en ik er toch voor moet betalen om het artikel te houden te groot Dan betaal ik voor iets wat nét niet 100% blijkt te voldoen ofzo. Als ik bijvoorbeeld een iphone bestel en ik krijg een blackberry (kan ook andersom zijn) zou ik er dus wel wat van zeggen - als ik een SD-kaartje heb besteld van 4 gb en ik krijg er 1tje van 8 gb, dan zou ik niks zeggen.
Bij iets duurders bel ik niet, bij iets goedkopers wel. Zij horen op te letten wat ze versturen en ik wil wel minimaal het product wat ik besteld had
Ik denk persoonlijk dat het aangekochte artikel niet geleverd kon worden, en je daarom een 'vervangend' iets geleverd heb gekregen. Heb het ook wel eens gehad, zat een heel klein getypt briefje bij met de mededeling ..