Duurder artikel geleverd

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wat zouden jullie doen? En eerlijk zijn he!!!;)
    Stel, je hebt iets besteld en vervolgens wordt er een duurdere variant geleverd.
    Meteen bellen of je mond houden in de hoop dat je er niks meer van hoort?
     
  2. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    als je er op voor uit gaat dan wat je werkelijk zou krijgen dan zou ik eerlijk gezegd niets zeggen.

    zal nu wel heel zp over mij heen krijgen maar daar lig ik niet wakker van. ben er gewoon eerlijk over :)
     
  3. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Nou mij krijg je niet over je heen hoor, ik zou nl hetzelfde doen ;)

    Moet het bedrijf zelf maar opletten wat ze versturen.
     
  4. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik zou het niet melden en lekker houden!
     
  5. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Hahah ik ben het met mijn voorgangers eens ....
     
  6. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    hihih yeeeah :D

    En ik zie dat het er nog meer met mij eens zijn, mooi.
     
  7. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En wat zou je doen als je iets goedkopers geleverd kreeg?
     
  8. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    S ik iets duurders kreeg wat ook naar mijn zin is (duurder vind ik niet altijd praktischer/mooier/beter) dan zou ik het gewoon houden.
     
  9. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ook niks zeggen natuurlijk! :D

    Nee, het ligt eraan wat het prijsverschil is en of je besteld hebt bij een grote keten of een eenmans webshop.
     
  10. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Dan bel ik er achteraan, want ik vind nog steeds dat het bedrijf moet opletten wat ze versturen :D En ik let WEL op.

    En of jij dat eerlijk vind is de vraag niet he? De vraag is: of je EERLIJK wilt zeggen wat je doet!
     
  11. kv78

    kv78 Actief lid

    19 apr 2011
    348
    0
    16
    Haha, dat is een goede vraag :))

    Ik denk dat alle bovenstaande dit wel zouden melden.
    Ik trouwens ook en ik zou idd ook niks zeggen als ik iets beters geleverd kreeg.
    Volgens mij doet bijna iedereen dit. Wij hebben zelf een zaak en ik weet uit ervaring dat de klanten het niet melden als er iets teveel is geleverd of als iets goedkoper op de rekening staat. Maar als het te weinig is of de prijs staat te hoog op de rekening dan bellen ze diezelfde dag nog.
    Aard van het beestje (mensje)
     
  12. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik zou het melden. Ik ben geen heilige, maar ik vind dat iets wat niet van jou is, je ook jezelf niet moet toeëigenen.

    Ik zou echter geen kosten maken voor het terugsturen en weer ontvangen van het juiste artikel. Daar mag het bedrijf zelf voor opdraaien.
     
  13. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan zou ik wel bellen. :D
     
  14. Ik zou er over bellen, want ik zou wel willen weten of ik ook voor de duurdere variant moet betalen.
     
  15. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief


    Ik ben echt te braaf voor deze wereld dus ik bel (maar wel maar één keer)
     
  16. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Als dat product voldoet aan mijn eisen en net zo bruikbaar is als het goedkopere artikel dan zou ik het ook houden. Ben in uiterst geval misschien nog wel bereid om bij te betalen.

    Als het iets is dat ik niet nodig heb - en niet om heb gevraagd, niet wil hebben; zou ik het terugsturen. Want ik vind dan het risico dat het bedrijf erachter komt en ik er toch voor moet betalen om het artikel te houden te groot :D Dan betaal ik voor iets wat nét niet 100% blijkt te voldoen ofzo.

    Als ik bijvoorbeeld een iphone bestel en ik krijg een blackberry (kan ook andersom zijn) zou ik er dus wel wat van zeggen - als ik een SD-kaartje heb besteld van 4 gb en ik krijg er 1tje van 8 gb, dan zou ik niks zeggen.
     
  17. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Bij iets duurders bel ik niet, bij iets goedkopers wel. Zij horen op te letten wat ze versturen en ik wil wel minimaal het product wat ik besteld had:p
     
  18. Mama Mars

    Mama Mars VIP lid

    22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik denk persoonlijk dat het aangekochte artikel niet geleverd kon worden, en je daarom een 'vervangend' iets geleverd heb gekregen.

    Heb het ook wel eens gehad, zat een heel klein getypt briefje bij met de mededeling :)..
     
  19. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bellen, en nee ik ben geen moraalridder, ik snap heel goed dat mensen niet bellen.
     
  20. Islah

    Islah Niet meer actief

    Ik zou het wel melden, want voor mij voelt zoiets als diefstal.
     

Deel Deze Pagina