Zoiets heb ik ook wel eens gehad en idd: dan kunnen ze er naar fluiten. Ga niet betalen en allerlei extra moeite doen voor andermans fout. Ze wisten waar het spul was, dus konden het komen halen, maar als dat teveel moeite was voor hen al, dan dus ook voor mij en dan jammer voor de winkel.
het is vaak zo dat als een goedkoper atrikel besteld hebt, maar die is niet leverbaar, dat ze je dan een duurder artikel sturen. dus mocht het niet vreselijk veel duurder zijn zou ik daarvan uit gaan
Jeetje, dat is zeker iets heel anders! Idd een meevaller, maar ik zou mij er toch druk om maken dat een ander stel die kinderwagen had (aan)betaald en nu geen kinderwagen geleverd heeft gekregen. Ik zou het niet kunnen hoor, maar goed, je hebt wel een mooie kinderwagen!
We hebben dit ook al eens met een airco gehad. Hadden een verrijdbare besteld, die vaste zijn echt duur. En wat kregen we: een vaste. Toen hebben we na twijfelen toch maar gebeld, bang dat we anders gelazer zouden krijgen...ze wisten dus helemaal van niks. Als we niet gebeld hadden waren ze er niet eensachter gekomen. Lekkere administratie denk ik dan... Ik wacht nu dus af gewoon hoor, laat hem wel in de verpakking voor de zekerheid.
slecht idee een topic hierover openen! Hier stuurt iedereen meteen het duurdere toestel meteen, gelijk, per omgaand, a la minuut terug, uiteraard samen met de 200 euro die laatst gevonden is! Makkie!
Wow, 350 euro is wel erg veel geld. Dan had ik wel gebeld, als het nou een paar euro was wat de moeite en tijd niet waard is, maar 350 euro... En dan zul je zien dat de tv het niet doet, of na een maand ermee ophoudt karma is a b*tch.
Waarschijnlijk zijn er nu andere ouders geirriteerd omdat ze i.p.v. een kinderwagen een goedkope wieg hebben gekregen. Als jij een wieg i.p.v. een kinderwagen had gekregen houd je 'm dan ook lekker?
Ik zou niet weten waarom ik 'm dan zou houden Ik kijk altijd heel goed mijn pakketjes na voordat ik wat aanneem. Heerlijk om een keertje mazzel te hebben.
Inderdaad. Ik zou het dus melden. En dan niet gaan beweren dat ik een schijnheil ben want ik zou het echt melden. Net zoals die 200,- euro die gevonden was.
Ik zou het ook niet melden Ik heb een keer wat meegemaakt! We wilden een aantal jaren geleden een bakfiets, bestelling geplaatst, kon alleen via overboeking betalen, heb me toch bedacht en de bestelling geannuleerd. Stond er 2 weken later ineens een vrachtwagen voor de deur met een grote doos. Ik maak de doos open, zit er dus een bakfiets in!!!!! Heb m mooi gehouden en nooit wat van gehoord, tja...misschien heb ik nu wel bad karma, maar heb er erg veel plezier van gehad
@dirksmama, ik ga er vanuit dat de mensen die dus de joolz niet hebben gekregen de bon hebben en er met de winkel wel uit komen?
Kijk even op je bon welk type nr daar op staat. Als die niet overeenkomt met die van de geleverde tv dan heb je een probleem met de garantie. En aangezien karma een b*tch is zul je idd net zien dat het ding na een week ontploft of zo.... Had het een paar maanden geleden. Verschrikkelijk dure tas uit de VS besteld, gewoon 1x betaald en netjes geleverd. Tot mijn grote verbazing krijg ik een week later bericht dat diezelfde tas wéér verstuurd is. Dus ik bel het bedrijf (dan maar een eerlijke moraalridder hoor) dat ze een fout hebben gemaakt. Zeggen ze dat ik de tweede tas gewoon gratis mag houden omdat ze het zo 'eerlijk' vonden dat ik had gebeld! Dus ik heb de tas kado gedaan aan een dierbare vriendin die niet zoveel te besteden heeft. Zij blij, ik blij! En hopelijk weer wat goed karma rijker!
Tja en toen liep er een wiel van je joolz of gaat er iets kapot en heeft je kindje letsel. Ja kan er niet mee terug want je hebt niet betaald voor de wagen en dus geen garantie. Nergens te verhalen want jij kan niet bewijzen. Karma