Ik gebruik geen HS maar mijn vader wel dus die is blij met 2 gratis shampoo's Naturella gebruik dus zelf wel altijd, geen lidl maandverband voor mij. Oral b 3 gratis dus een paar maanden gratis poetsen. Dus voor mij is het wel een goeie deal 1,80 betalen voor 2 pakjes maandverband, 2 ariel pods, 2 hs shampoo en 3 oral b (niet in 1 keer gehaald) Op de bon kan je toch ook de korting wegstrepen met een zwarte stift en ook eindbedrag. Gaat hun alleen om dat je dreft hebt gekocht.
Ik heb hier 2 Pamperbonnen (onder andere) voor de liefhebber want ik gebruik geen Pampers. Stuur me even een PB'tje want ik volg dit niet constant. Kan ik ze online sturen ofzo? = VERGEVEN ONLINE, ALLEEN NOG PER POST.
Ja oke ieder heeft zo zijn voorkeuren maar zelf maakt het mij niet uit welk maandverband heb geen voorkeur voor merk, kocht eerder ook altijd wat er in de aanbieding was, meestal ook always maar de laatste tijd met lihl naturella omdat het erg goedkoop is
renske heb idd de hele bon opgestuurd , de coupon bon staat er tussen voordat je totaalbedrag krijgt. had nog meer boodschappen gedaan trouwens, je moet dreft omcirkelen en dat opsturen, ben beneiuwd of ze verder kijken. zou zouden dan 3,00 moeten vergoeden in iedere geval want dat ding moet zowie zo gratis zijn toch, we zullen zien
ik vind het wel juist mijn berekeningen.. want.. normaal zou ik idd geen ariel kopen maar een ander merk.. want vind ariel te duur normaal... maar nu 3 ariel voor 1,50... terwijl ik voor ander merk in aanbieding 2 flessen voor 5,50 zou hebben.. dus altijd voordeel
Heeft iemand een overzicht wat er nu het beste te kopen is bij welke winkel ??? kruidvat lukt helaas niet hier dus het gaat voornamelijk om de Ah
Ze zijn alleen in te leveren bij de enkelverpakkingen van 3d white tandenborstels, expert en expert premium tandenborstels geloof ik. Dit probleem had ik namelijk ook. Er staat op het bonnetje aan de linkerkant bij de tekst welke je kunt nemen. Ik had op een gegeven moment de dubbelverpakking van 3d white en zelfs dit deed hij niet.
ik wil eigenlijk ook wel graag weten hoe het precies zit met de dreft. of je dan inderdaad het volledige bedrag terug krijgt.
Iemand onlangs nog geprobeerd om bij Wehkamp pampers te bestellen? Ik krijg bij het invoeren van de LIHL-code de melding "Er is een technische fout opgetreden. probeer het later nog een keer." Dus niet dat de code al gebruikt is of zo. Doe ik iets verkeerd?