Maar uhm.... bij de meeste buitenlandse sites kan je niet via Ideal betalen hoor.... is nl een NLe vinding. Meestal betaal je dan via creditcard of paypal. En om nu maar meteen te zeggen dat je niet meer via buitenlandse sites moet bestellen....da's bull**** Er zitten overal rotte appels tussen en niet per definitie alleen maar in het buitenland hoor.
Een setje met een roze tutu, en een maillotje met op de voetjes ballerina's bedrukt, zo snoezig!die heb ik gehouden. De rest teruggestuurd en vervolgens weer een hoop besteld...ehm... Een gebreid jurkje met maillotje, een zwarte overgooier met wit shirtje ( leek me wel leuk na al dat roze haha). Een tuniekje met een legginkje. Een jeans tuinpakje met shirtje en een los spijkerbroekje en wat shirtjes. Haarbandjes en schoentjes, die allemaal in de kleinste maat nog te klein zijn, maar ze is ook klein voor haar leeftijd. He bah, ik baal hiervan zeg!! Mijn vriendin bestelt hier al jaren en dat gaat ook altijd goed. Geloof dus echt niet dat ze nu opeens de boel zouden flessen. Ik wacht gewoon af en blijf positief!
Okay, nee prima dan inderdaad. Ik woon in Duitsland en wanneer ik dan mijn Duitse adres opgeef, is er geen mogelijkheid voor Ideal... geef ik mijn NLe postadres op... dan kan ik ineens wel gewoon per ideal betalen
vind ik ook hoor, overigens heb ik de stof voor de gordijnen van de kinderkamer in Duitsland online besteld (omdat dat de helft goedkoper was en mijn moeder de gordijnen maakt en die in Duitsland woont, dus het was wat makkelijker) en daar kon ik tot mijn grote verbazing met een vorm van Ideal betalen! Ideaal (ghegheghe - leuke woordspeling). Hopelijk dat straks met de invoering van IBAN dit vaker gaat gebeuren. Zoveel makkelijker.
Oh, ja, die met de tutu ... heeft in mijn winkelmandje gestaan ook. Ook zo schattig... Overigens heb ik bij NextDirect ook met Ideal betaald ... volgens mij hebben zij aparte sites in de landen, met dito lokale betalingsmogelijkheden.
Hi Zara, Fijn dat het geld is teruggestort! Ik heb zelf een webshop en bij mij is het ook mogelijk om via iDeal te betalen. Wat echt héél vaak voorkomt, is dat mensen het inderdaad wel betalen, maar vanuit het betaalscherm niet terugkeren naar de webshop. Dus vroegtijdig op het kruisje klikken... Leuk........... De betaling is wel verricht, maar de order is niet bevestigd waardoor beide partijen (de klant, en ik als bedrijf) geen order binnenkrijgen. Vervolgens wordt de klant ongeduldig, vaak geïrriteerd en hangen boos aan de telefoon als ze de producten binnen twee dagen niet binnen hebben......... Het is voor mij niet meer mogelijk om iedere keer in te loggen bij iDeal om naar mijn bestelstatussen te kijken (daarvoor heb ik teveel bestellingen per dag). Als ze me mailen/ bellen leg ik dan ook altijd zo vriendelijk mogelijk uit waardoor het komt dat de order niet binnen is gekomen, en daardoor krijg ik wel altijd "respect" terug en zijn ze niet meer boos op me.. Ik als bedrijf kan daar niets aan doen helaas... Misschien is het daar fout gegaan bij jou? Ik weet het niet.... Maar in ieder geval fijn dat het bedrag teruggestort is!
Gelukkig dat je het geld terug hebt, zeker iets mis gegaan bij het bestelproces. Nu de spulletjes nog Ik heb eens eerder bij ze besteld en dat was snel binnen, en wacht nu weer op een bestelling ook. Vind dat het verder heel netjes geregeld wordt, je kunt je pakketje tot aan de deur volgen en het gaat vrij snel. Ik betaal eigenlijk altijd met mn creditcard omdat andere betaalmethoden (voor fr.) nog weleens mis willen gaan. Nooit problemen gehad! Ideal geen ervaring mee.
Je krijgt een 2e mail waarin een track and trace nr staat, zodat je dus precies kunt zien waar je pakketje is! "BellaLuna, wat verkoop jij zoal? Mag ook in een pb hoor, misschien dat het anders als reclame maken wordt gezien?? (Alhoewel, dat gebeurt nu toch ook met Next) Heb net opnieuw een bestelling gedaan en gelukkig een bestelbevestiging ontvangen!