Hoi dames! Ondanks ik aanstaande donderdag een sollicitatiegesprek heb, en mogelijk komende week nog één, blijf ik solliciteren tot ik zekerheid heb. Nu heb ik heel Indeed al afgezocht, en is nu werk.nl weer aan de beurt. En nu raad je het al, er komt een maar... Die site werkt gewoon totaal niet zoals het moet. Ik ben nu al 20 minuten bezig om een vacature te openen, en constant de melding "webpagina kan niet worden weergegeven". Ze hebben wel een melding op hun site, maar goed, dit gaat al een behoorlijk tijdje zo.. Meer dames die zich daaraan ook zo kunnen ergeren, vooral als je sollicitatieplichten hebt (ik niet meer trouwens) en je kan je sollicitaties ook niet doorgeven! Sorry, moest even mijn ei kwijt hoor, haha! Groetjes
Vorige week lag de site er uit en kon ik niks. Zaterdag kreeg ik melding dat ik er weer op kon. Maar tot nu toe kan ik alleen inloggen en verder kom ik niet...
Site werkt nog steeds niet.... Moet voor deze maand solliciteren en aangezien ik per 16 augustus met verlof ga, hoef ik maar 2 sollicitaties te versturen...... Tja Hoe...pffff Heb maar gesolliciteerd en als de site het doet, geef ik ze wel door.... Krijg nu alleen maar fout op fout meldingen.......
Net appte mijn beste vriendin me. Ze is per volgende maand werkeloos en probeert een ww-uitkering aan te vragen maar dat lukt haar niet. Wil ze een klacht indienen maar ook dat werkt niet... Vreselijk frustrerend lijkt me dat (en aan haar apps te lezen is ze dat ook haha)
Hier is vorige week ook al een topic over geopend. Ik werk bij het uwv als klantadviseur, dus heb het een en ander uitgelegd. Maar even in het kort, Voor diegene die een uitkering willen aanvragen waarbij het niet lukt, je mag bellen naar 0900 9294 en vragen om een papieren versie voor de aanvraag, of je mag langsgaan bij het werkbedrijf. Je mag ook wachten totdat de site beter werkt, en als je aanvraag dan te laat binnen komt dan zal hier rekening mee gehouden worden i.v.m. de storing op de site. Dit zal dus geen nadelige gevolgen voor je hebben. Wat betreft de sollicitaiteactiviteiten doorgeven, de taken worden steeds verlengd i.v.m. de storing, en wederom, ben je te laat met het doorgeven, dan heeft dit geen nadelige gevolgen voor je, we weten dat het aan de storing ligt. Moet je je activiteiten eerder doorgeven i.v.m. vakantie, bel dan naar ons en wij geven wel een berichtje door aan de werkcoach. Ja, de storing is heel vervelend, maar voor alles is wel een oplossing
Echt irritant he! Ben ook 7 maanden met werk.nl bezig geweest en vond het een groot drama.. Gelukkig ben ik dr weer vanaf
Mijn man kreeg een mail dat hij door een storing zijn taken niet kon doen en zijn taken dus met 8 dagen verlengd waren en het te laat door geven geen consequenties had........ Maar hij werkt sinds februari alweer volledig, dus ik vraag me dan af welke openstaande taken er zouden moeten zijn
Dat topic had ik vorige week geopend inderdaad. Het is een dag goed gegaan en nu kan ik er weer niet op. Ik kijk nu twee keer per dag en als dat niet lukt, houdt het op. Ik kan niet de hele dag controleren of het NU kan. Ik hoop dus ook niet dat dit van mij verwacht wordt. Al word ik daar wel weer nerveus van, dat je dan op een bepaald moment naar je toe geworpen krijgt dat het uitstel voor jou niet geldend is, want om 12.33 deed de site het wel en toen had je kunnen reageren. Zoiets...
Ik moet nu 2 x solliciteren voor de maand augustus... Ga nml per 16 aug. Met verlof..... Heb dit maar ff via het formulier mijn sollicitaties gedaan, en wanneer de site goed werkt, mail ik die....... Heb niks aan die verlenging... Is voor mij niet eens gunstig, wordt er nerveus van... Hahaha
Maar het is toch werkelijk belachelijk dat dit storingsverhaal al zo lang duurt... en dan ook nog zoveel geld erin steken om het goed te krijgen Dit verhaal speelt nu zeker al sinds 2011 Misschien moeten ze maar werklozen aan de site laten werken, 2 vliegen in 1 klap