Schriftelijk contact opnemen lijkt me sowieso goed. Je zegt al dat je pislink bent, en terecht. Op papier kun je je woorden iets beter afwegen, het hele verhaal vertellen zonder onderbroken te worden. Ook kunnen zij het doorsturen naar de juiste persoon. Dan voorkom je tig keer doorverbonden te worden om vervolgens te horen dat de persoon die er over gaat net met pauze is of een vrije dag heeft. Ik hoop dat jullie eruit komen. Eerlijk? Ik denk van wel! Succes!
Er zijn trouwens wel degelijk hele dure aanrechtbladen die inderdaad niet tegen water kunnen hoor! Dus dat dat niet zou bestaan of belachelijk zou zijn klopt niet. Kennissen van ons hadden zo'n blad. We hebben eens op hun huis gepast... wat een ramp. Maar oké, wel mooi
toen ik bij ikea was om een keuken samen te stellen en ik begon over een stenen werkblad toen zei die man mij gewoon:"dat zou ik elders bestellen want die kwaliteit laat hier te wensen over"heel eerlijk dus. wij hebben bij een grafzerkenkapper ons werkblad in blauwe steen laten maken op maat voor 750 euro(geplaatst)een stuk in L-vorm van 2,5 meter met een hoekstuk van 1 meter tip komt te laat voor jou helaas maar voor andere keukenplanners is het zeker het overwegen waard
Op ikea facebook je verhaal doen. Zal je zien hoe snel ze reageren. of twitter. plaats het raport er bij. Dan maar even een harde actie.
Wij hebben ook geen leuke ervaring met Ikea( ook het keukenblad en extern instalatiebedrijf) maar voet bij stuk gehouden en nu echt onze droomkeuken ...! Maar eerlijk...ik ga er nooit meer een keuken kopen . Ik hoop dat het goed komt bij je !
Nou wij hadden een klacht over verf en werden slecht geholpen. Ik heb de klacht op de facebookpagina van het verfmerk gezet en binnen een week hadden we 40 liter nieuwe verf, alle benodigdheden om opnieuw te verven én een grote bos bloemen in huis. Heb uiteraard ook een berichtje geplaatst dat ze het keurig opgelost hebben. Dus als je echt slechte service ervaart vind ik facebook/social media een prima medium om van je te laten horen.
Dat kan dan toch altijd alsnog? Maar goed, het is maar een mening. Als TS dit wil doen kan ze dat natuurlijk altijd doen
Welk stenen aanrechtblad heb je van Ikea? Wij krijgen binnenkort een keuken en hebben dat zwarte aanrechtblad met een soort spikkels/glimstukjes er in besteld. Ze hadden ook wel andere soorten, gewoon antracietkleur, lichtgrijs, zandkleur etc. Zou dat nog wat uitmaken welke soort je kiest? Ik vrees straks anders ook met zo'n shitkwaliteit aanrechtblad te zitten.
Deze soms? Deze foto is incl. glas afdruk en de 2e met een afdruk van een pan (kwam uit de vaatwasser, niet warm ofzo). Een prachtig blad zolang hij goed is. Misschien is hij bij jullie straks wel gewoon goed hoor. Ik heb het idee dat de afwerking (dat is een bepaalde laag) gewoon niet goed is.
Mijn moeder heeft een dure siematic keuken met een pikzwart granietenblad en die poetst zich suf. Ieder vochtig glas geeft een kring. Dus dat ligt niet alleen aan Ikea. Met een dure keuken heb je precies hetzelfde. Ik heb ook een Ikea keuken met een kunststof blad. Ook bij mij kringen. Nu heb ik een nieuw doekje van Sorbo en daar krijg ik ze mee weg. Ik heb niks te klagen over de Ikea keuken en al helemaal niet over hun service!
Eerder voor mensen die nooit afwassen... die zullen ook vast een boel plastic afval hebben Of misschien voor vampiers...die koken ook niet...
Mijn moeder heeft ook een of andere dure keuken met stenen aanrechtblad en die wordt ook gek van de vlekken. Heb trouwens alsnog een offerte voor een ander aanrechtblad aangevraagd bij de lokale keukenboer, misschien dat ik het nog om laat zetten.
Verschillende offertes opgevraagd en vandaag de order voor het aanrechtblad van Ikea gecanceld. Ik leg liever iets meer bij voor een aanrechtblad wat minder problemen geeft. Heb nog wat gezocht en gegoogled over Ikea aanrechtbladen, die van composiet, maar ik las meer van dat soort dingen. We gaan nu weer gewoon voor graniet, had ik in het vorige huis ook en dat beviel me super.
Ik geef je groot gelijk! Ik ga morgen maar eens even aan een dikke brief met foto´s e.d. en eis dat ze met een oplossing komen.