Ik lees ook alles waarvoor ik teken. En in dit geval hebben wij getekend voor Geen eredivisie. Waardoor we er nu wel voor hebben betaald, probeer ik nu uit te zoeken. Ben nu ook opzoek naar alle facturen, maar krijg ze alleen maar voor een jaar terug, dus kan verder ook niks nakijken..
Maar in je beginpost zei je toch dat er op je contract een vinkje staat bij WEL eredivisie? Dan heb je daar toch ook voor getekend? Snap het even niet meer.
Zo zijn wij al 2 jaar lid van de ANWB terwijl we alleen een lease auto hebben. ... Ook een beetje dom maar gewoon onze eigen schuld. Zonde geld
Dan heb je in dit geval niet goed gelezen denk ik. Wel vreselijk balen. De naam van je topic is financiële tegenvaller maar je was het gewend dit geld uit te geven. Ik zie het eerder als meevaller, je gaat vanaf nu minder betalen!
Ik weet (omdat ik daar werkte) dat Ziggo 3 maanden terugstort. Maar helaas weet ik niet of dat bij KPN ook zo is. Ja je moet zelf je rekeningen goed checken, dit doen echt veel te weinig mensen en fouten worden echt gemaakt. Vooral KPN Een dure wijze les dat je ook je online rekeningen moet controleren...
Haha, nee ik snap het zelf ook niet meer. Ben even helemaal in de war. Het is onze eigen domme schuld, echt balen, maargoed, we hebben ons lesje wel geleerd!
Is waar, want we hebben alles opnieuw laten betekenen en kunnen nu 55 euro per maand besparen.. (incl die 17.50) ! Dus dat is sowieso lekker!
Idd, zal ik voortaan ook doen! Zij willen natuurlijk hun geld verdienen, dus ze zullen niet zeggen wanneer wij bijv vergeten ons af te melden voor die extra dienst..
Klopt, zouden wij dus ook meer moeten doen. We kwamen er vorig jaar begin december achter en je moet dus voor november opzeggen. ... zaten we er nog een jaar aan vast. Gebeurt me nu niet nog een keer! Ik zal de rekening van KPN ook nog eens checken want is ontzettend duur elke maand (maar ben bang dat die wel klopt want heb ik 2x naar gekeken dit jaar ivm wijzigingen )
Het welbekende addertje, nu gratis 1 maand eredivisielive *maar vergeet niet om het op te zeggen want anders zit je er lekker aan vast* ???
Hier helemaal geen tv aansluiting; alles van de publieke omroep kun je terugkijken en de rest op de commercielen is echt te triest voor woorden qua programma's. Scheelt ons iig 30 euro per maand! Maar wel balen hiervan, vind het een raar verhaal. Wij hebben nooit KPN gehad, dus heb er ook geen ervaring mee. Hadden vroeger tv van UPC, daar was ik altijd wel tevreden over.
Goede tip van die mail, ga toch nog eens kijken ! Is het ook zo dat je een mail moet krijgen wanneer de gratis zendtijd stopt?
Zoiets zal het idd geweest zijn denk ik.. Maar dan nog weet ik zeker dat wij hebben.gezegd, hoeft niet.. We willen er niet eens naar kijken als we geld toe krijgen..
Dit klopt niet meer, een hoop bedrijven proberen het wel maar bij verlenging van een contract mag je daarna altijd opzeggen (meestal heb je dan wel een opzegtermijn van 2 maanden). Ookal geven ze aan dat er weer een jaar aanvast zit, dat is een nieuwe regel.
Zoiets had ik ook, maar dan bij Ziggo. We hadden eerst een uitgebreid pakket. Maar wilden op een gegeven moment bezuinigen. Dus ik heb via internet bepaalde pakketten afgezegd. Een week later belde iemand van ziggo mij persoonlijk op. Wat de reden was dat ik heb opgezegd etc. En of ze me nog konden overhalen met een extra aanbieding om te blijven. Dus ik heb nee gezegd. Dat ik bij mijn besluit blijf. Nou prima, mevrouw zou het verwerken etc. Maar de volgende maanden gewoon dezelfde rekening hoor . Ik weer ingelogd, en nee hoor. We waren nog steeds lid van alle abonnementen :x. Kon ik er weer achteraan.
dat was ook de reden dat ik vorig jaar tegen mijn moeder zei; 'neem dat kidspakket nou niet, heb je toch niks aan, je jongste kind is 20, en er zijn geen kleinkinderen, en voor die ene keer dat er een neefje binnen komt, doe het niet.' maar de verkoper in de winkel heeft t toch aan mijn moeder aangepraat terwijl ik ernaast stond.. uiteindelijk was het opzeggen toch niet zo makkelijk als meneer in de winkel vertelde/liet zien... goh.. 17 maanden is wel veel, ik vrees dat je niet alle maanden terug zal krijgen, misschien een aantal als coulance...