Geld verdienen in tijden van crisis

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    Haaahhhaaa geweldig!!!!
     
  2. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    ik stond van de week helemaal verbaasd.....ik belde sanoma uitgevers om mn abonnement op de donald duck op te zeggen. Had nl de acceptgiro binnen gehad: 121 euro!
    Dus ik vertel dat ik het op wil zeggen, krijg ik als antwoord maar mevrouw ik mag u ook wel de actieprijs van 90 euro aanbieden!
    Kortom als ik niet had gebeld en had dan gewoon klakkeloos de 121 euro betaald terwijl 1 telefoontje me 30 euro scheelt!
    Nu heb ik het abonnement nog steeds opgezegd....:) 90 euro is toch weer 90 euro!
     
  3. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    nou ik had eerder die man een dreun verkocht hij weigert om fulltime te werken
     
  4. Ik heb het ooit eens geprobeerd bij achmea... had daar al jaren mijn zorgverzekering, maar nieuwe klanten kregen korting en ik niet. Nou, die lieten me ook gewoon zo gaan hoor... boeide ze niks :$

    Nu al 2 jaar zeer tevreden bij ditzo :D
     
  5. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.671
    1.429
    113
    Dat had ik met de veronicagids opzeggen, wat jammer mevrouw u kunt wel voor de actieprijs lid blijven scheelde 75% :$. Echt je wordt genept waar je bij staat.
     
  6. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Haha, Ziggo zal me dankbaar zijn.
    Verzekeringen had ik nog niet aan gedacht! Ook even controleren. Weet iemand daar een handige site voor? En inderdaad, even uitzoeken en bellen loont!

    Kom maar op met die tips dames.
     
  7. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    zo ook laatst de rekening van de VVE. de 36 daarvoor wordt elke maand standaard overgemaakt, is vaste overboeking. maar door de invoering van de IBAN hadden wij blijkbaar iets fout gedaan dus de betaling kwam terug. en gelijk kregen we de rekening met 11 euro boete voor te laat betalen! ok balen maar goed betaald 36+11....
    volgende maand idem dito, weer boete! Dus ik toch maar eens even bellen dat ik een boete van 11 euro op een bedrag van 36 euro toch wel erg veel vindt. O maar mevrouw, dan betaald u toch alleen die 36 euro?? die 11 euro streep ik gelijk wel weg hoor.......grrrrr ...zo makkelijke halen ze de boete eraf, waarom dan in vredesnaam een boete!!
    heb ik die eerste 11 euro voor niets betaald!
     
  8. meiss

    meiss Bekend lid

    11 nov 2012
    644
    0
    0
    bij ziggo zijn ze erg vriendelijk op de afdeling opzeggingen haha
    We hebben al eens op willen zeggen omdat we geen wifi modem kregen terwijl alle nieuwe klanten dat wel kregen
    prompt kregen wij een wifi modem :p

    En we hebben al eens op willen zeggen omdat we niet tevreden waren over het kastje wat we hadden en die erg traag was en kregen spontaan een hd kastje op gestuurd

    denk dat we ondertussen ook wel weer eens kunnen bellen voor wat korting als vaste klant ;)
     
  9. Snne

    Snne Bekend lid

    10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dit laatst bij UPC geprobeerd. We (lees: vriend) wilden graag horizonhebben. Volgens vriend kregen we de eerste zoveel maanden korting dus zouden we nu eerst goedkoper uit zijn. Je betaalde wel weer die 50 aansluitkosten opnieuw maar zelfs dan zouden we goedkoper uit zijn. Nou ja prima ik zei regel het maar dan. Nou de boel werd opgestuurd en de rekening kwam. Niks geen korting of wat dan ook.... Dus ik dat eens nakijken staat er bij de kleine lettertjes dat je als bestaande klant dus geen korting krijgt. Ik was pislink want van mij hoefde het allemaal niet zo. Betaalde nu nog steeds hetzelfde in de maand én moest 50 euro extra dokken voor die aansluitkosten!! Eerst vriend uitgefoeterd dat het bij deze dus besloten is dat ik voortaan de dingen wel afsluit als er wat afgesloten moet worden. Ik lees tenminste de kleine lettertjes wél. Daarna op de website gaan kijken hoe we dit konden oplossen. Als je er namelijk wat bij zou nemen heb je wel recht op de korting. Nou prima dan doen we de extra zenders er wel bij dat scheelde me op jaarbasis 3 euro in vergelijking met oude pakket. Maar had wel meer zenders. Dus ik bellen naar UPC. Boel uitgelegd dat ik dus dan wel graag wou omzetten naar andere pakket. Nou mevr dan geld de korting nog steeds niet want u moet er of internet of tv of bellen bijnemen. Laten we die 3 dingen dus al hebben. Er valt dus niks uit te breiden. Uiteindelijk hele discussie gehad met die man over die kortingen e.d. en of anders die aansluitkosten van 50 euro er af konden. Maar dat kon hij écht niet doen zei hij. Ook gedreigd om over te stappen maar werkte ook niet. (Overstappen was voor obs ook niet rendabel maar dat hoeft hij niet te weten) dus als iemand me nog kan vertellen hoe ik korting bij UPC kan los peuteren??

    Verder super dat iedereen er zo goed mee bezig is! Zouden meer mensen moeten doen! Wij hebben ook op de Nuon een korting omdat contract afliep en we anders ergens anders heen zouden. En op mijn autoverz. Heb ik ook dik 20 euro bespaard door dit bij alle verzekeringen samen te voegen. Hebben daardoor pakket korting en ben voor veel meer dingen verzekerd nu. ( en toch dus dik 20 euro goedkoper uit :)
     
  10. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geweldig!! Ik ga ook eens bellen!

    Weet je wat me ook zo stoort? Nieuwe klanten krijgen nu bij ziggo een Galaxy Tab (t.w.v. €199 euro). In de tijd dat wij naar Ziggo gingen, kregen we niks. Ik heb zelfs nog nooit korting gehad en ben al jaren klant. Hmmm... eens bellen dus! :D
     
  11. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Bellen en zeggen dat je over wilt stappen omdat een andere aanbieder veel beter voor je portemonnee is maar dat je Ziggo vanwege de jarenlange samenwerking ook graag de mond gunt. Laat ze maar aanbieden wat ze voor je kunnen doen. Let maar eens op wat mogelijk is;):p
     
  12. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yes!! 6 maanden lang 25% korting!! Whoehoe! Dank je wel Mol!! :D
     
  13. mamazeyad

    mamazeyad Niet meer actief

    geweldig!

    zou ik dat ook met kpn kunnen doen? weet niet of ik het durf;). betaal nu 100 per maand voor tv+sport1/internet/telefoon en vind het eigenlijk wel heel duur. mag ik vragen hoeveel jullie kwijt zijn bij ziggo?
     
  14. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb ook Ziggo alles in 1, maar durf niet te bellen :(
    Wij zijn ook al jaren lid, en het steekt mij idd ook dat nieuwe klanten nu een galaxy tab krijgen. Wij kregen helemaal niks.
     
  15. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Bellen, bellen, bellen! Echt dames, je bent een dief van je eigen portemonnee.
     
  16. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wat moet ik zeggen dan? Ja ik ben even het vergelijken en zag ergens een goedkopere aanbieder. Maar omdat ik al zolang klant ben van jullie twijfel ik? Hebben jullie een goed aanbod? Zoiets?

    Of moet ik over die galaxy tab beginnen? Die wil ik ook wel haha ^^ Of zou er een addertje onder het gras zitten, net als bij oxxio dat je er een tablet bij krijgt van apple.

    Ik ben niet zo assertief, maaaaar het zou voor ons wel echt super zijn! Alle beetjes helpen!
     
  17. mol81

    mol81 Niet meer actief

    En weer €40 verdiend! Lidmaatschap ANWB + wegenwacht opgezegd en nu autohulppakket via onze eigen autoverzekering geregeld met dezelfde voorwaarden. Weer €40 op jaarbasis verdiend!
     
  18. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    Yup hier gratis een Samsung tab 2 als we klant zouden blijven. Het is echt een sport, bellen en bluffen :D
     
  19. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Ik heb gezegd dat ik overweeg Ziggo op te zeggen vanwege een betere aanbieding bij KPN (was bluf). Toen zei ik dat ik tevreden ben over Ziggo maar voor mijn eigen geld kies. ' Wel wil ik jullie nog de kans geven om een aanbod te doen voordat ik een keuze maak. Wat kunnen jullie me bieden zodat ik maandelijks minder geld betaal?'
    Die tablet hoefde ik niet, heb ik al. Als je die liever wilt dan geld in de maand, moet je dat gewoon zeggen. Ik wil jullie klant blijven als ik een tablet krijg.
     
  20. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    53, 95 alles in 1 plus.
     

Deel Deze Pagina