Wat zijn ze bij ziggo slecht bezig zeg. Het valt waarschijnlijk op dat er zoveel mensen bellen. Ik heb net gebeld en er was echt met geen mogelijkheid een korting te krijgen. De opzegging kon hij wel regelen. En ze slaan natuurlijk op dat je hebt gebeld dus nog een keer proberen heeft waarschijnlijk geen zin.
Gewoon nog een keer bellen! Soms heb je er een slechte tussen zitten. Bedrijf waar ik voor werkt biedt een kl die aangeeft op te zeggen altijd een contract aan, daar is een speciale afdeling voor die bepaalde aanbiedingen kunnen doen.
Lovely83 dat was ik ook van plan om nog een keer te bellen. Het enige wat hij kon doen was 10 "korting" geven op het internet maar dan ging wel de snelheid omlaag. Ja daag dan is het geen korting meer
Krijg je niet op hun kosten een nieuwe? Weet niet of je een maandbedrag betaald voor de tv ontvanger, of dat deze bij het abbo in zit?
Precies dat is dan geen korting, gewoon nogmaals bellen en duidelijk aangeven dat je overweegt over te gaan naar een andere provider die je een goedkoper abbo kan bieden tegen dezelfde snelheid die je nu hebt.
Manlief heeft net ook gebeld! 6 maanden voor 30 per maand! Scheelt toch weer 6 maanden hihi! Thnx voor de tip!
Vandaag ziggo gebeld want afstandbediening hiekd ermee op. Kreeg ikmiemand aan de lijn die gaf aan je hebt geen garantie erop meer is verlopen dus je moet hem zelf bekostigen, nou meteen opnieuw gebeld gezegd ik wil opzeggen en de reden is dat ik het niet vind kloppen dat ik jaren bij jullie zit en mijn afstandbediening is kapot dat ik het zelf moet betalen en hun aanbod nieuwe ontvanger toegestuurd krijgen. Dus heb alles weer eens nieuw. Misschien een tip voor jullie
Ik krijg hem nu gratis normaal kost hij 99 euro bij ziggo. Haal ik dezelfde bij de electronica zaak hier in het dorp betaal ik 199 euro.
Ga ook m'n UPC eens nakijken! menzis hebben wij collectief, en inboedel/rechtsbijstand/auto ben ik net van overgestapt. Goed idee zeg!
Mijn man staat nu al een minuut of 10 in de wacht bij de afdeling klantbehoud het zal mij benieuwen. Edit: Hij kon kiezen, of de interactieve ontvanger gratis, of de interactieve recorder voor 50,- Dus wij krijgen binnenkort de recorder voor 50 euro, scheelt toch mooi 150 euro
Denk het wel, mijn man stond lang in de wacht, ik zei al tegen hem dat half zp hem waarschijnlijk voor is haha
Aaargh, ik heb net al mijn moed verzameld om te bellen naar Ziggo. Bel ik precies om 20:00 .... zijn ze gesloten Haha, morgen dan maar weer proberen. Ik zag trouwens op hun site staan dat 1 van de aanbiedingen die hebben voor nieuwe abonnees is dat je de eerste 6 maanden bij een alles in 1 voor 30 euro krijgt. Dus ik denk dat iedereen die dit nu voor elkaar krijgt gewoon als nieuwe abonnee wordt aangemaakt. Maar is niet erg, doe mij die korting maar
Laatst zijn wij wel helemaal overgestapt naar online. We hadden er al internet maar met de zomeractie ook tv en bellen erbij. Scheelt ook weer wat in de kosten. Helaas kreeg ik geen extra tv-ontvanger losgepeuterd voor boven.
Wat zeggen jullie dan eigenlijk aan de telefoon om korting los te peuteren ?? wil het ook eens proberen, maar weet me goed niet wat ik moet zeggen
Dat wil ik ook weten haha! Hebben jullie allemaal bij ziggo alles in 1? Wij hebben tv en Internet. We hebben wel een hd ontvanger, maar ik wil graag interactieve tv, iemand nog een tip om dat voor elkaar te krijgen?
Haha grappig. Ik heb laatst, zonder de verwachting korting te krijgen, ook gebeld naar Ziggo. Ik vind onze rekening zo duur ( alles in 1 ) en belde om te vragen of er iets om laag kon. Ik was aan het vergelijken met andere aanbieders, en dat zei ik ook. Voor ik het wist, kreeg ik een aanbieding voor het aankomende jaar. Elke maand 30 euro korting. Nah, dat is even leuk