Dit is vreemd. Mij is dit en past maanden terug overkomen en zij zouden contact met de bezorger opnemen. Post nl stond er verder buiten omdat de bezorgers zijn ingehuurd. Hij zou het met ons moeten oplossen en wat bleek, aan het eind van de dag kwan hij terug en had het gescand omdat wij altijd op die dag thuis zijn en voor de hele staat pakjes aan nemen. Hij wilde toen een pakje voor de buren pakken en die van ons afgeven maar ons pakket wad in de auto achter gebleven.
Ik hoop echt dat ze het morgen nog leveren! We zijn al de halve straat afgeweest, dus de buren hebben het niet. En mijn man was gewoon thuis, dus zou hij de bel gehoord hebben.
Op zich klopt dat ook wel, de verzender is de opdrachtgever en dus de klant. Die moet het afhandelen met PostNL. Met jou kunnen/mogen ze verder niet zoveel. Helaas..
Dit was me ook overkomen. Stond doodleuk op postnl dat het pakket bij mij is bezorgd maar..... ik was helemaal niet thuis. Was de hele dag aan het werk. Ik heb met de webwinkel contact gehad en een klacht ingediend bij postnl. Van de webwinkel kreeg ik mijn geld terug omdat wat ik bestelde niet meer leverbaar was, en postnl heeft de pakketbezorger hierop aangesproken. Pakket lag trouwens niet bij de buren. Kreeg excuses van de pakketbezorger, de klacht wordt dus wel doorgegeven. In jouw geval zou ik een klacht indienen zowel bij postnl en de webwinkel. Komt erop neer dat de webwinkel of de bestelling opnieuw moet versturen, of je geld als je al hebt betaald. Verder moeten ze het regelen met postnl.
heb er gewerkt maar na mijn weten de meeste worden ingehuurd maar hebben wel een personeelsnummer postnl klantenservice neem je gegevens op en stuur de klacht naar de betreffende tc en die bespreekt het met de bezorger/ster en neem contact met jullie op.. hier gaat dat iig wel zo
Ik heb het gehad met me nieuwe home cinemaset kosten 300 euro ik thuis wachten geen postbode ik kijken op internet stond dat hij geleverd was maar had niks wij alle buren af in de flat had hij hem aan iemand gegeven waar hij al een pakketje moest leveren wat hij wou ook weekend vieren vond het zo raar
In dit geval kun jij helaas niets doen. Babydump is een dienst met hun aangegaan en die zou het dus moeten oplossen voor jullie. Zij kunnen wel degelijk wat voor je doen. Als hun postnl bellen en een klacht indienen word er een case aangemaakt en gaan ze persoonlijk opzoek naar je pakketje. Wij hebben het gehad met een televisie. We hadden een televisie besteld en die hebben we retour gestuurd maar kwam daar niet aan. Wat bleek de televisie hebben ze weer proberen te bezorgen bij ons i.p.v. naar het retour adres. En hier werd ook gezegd dat hij is afgeleverd op een dag wat niet kon want wij waren toen op vakantie. En het kon eigenlijk ook niet want hij moest retour naar de winkel. Wij postnl gebeld hoe dit kon. In de eerste instantie wouden ze dus niets doen omdat wij niet de winkel waren waar zij een dienst mee aan zijn gegaan. Nog een keer uitgelegd dat wij de tv terug hadden gestuurd met verzendkosten en aangetekend dus dat wij nu een dienst met hun zijn aan gegaan. Ze heeft dus een case aangemaakt en twee dagen later was hij op plek van bestemming gelukkig maar want het ging om meer dan 1000 euro. Dus ik zou nog maar een keer Babydump bellen en nogmaals verzoeken dat ze wat voor je doen gaan. Succes en hopelijk heb je het pakketje snel.
Ik heb dit ook weleens gehad, was een pakket van bol. Zij hebben toen gratis opnieuw geleverd. Wrs heeft iemand bij de post het in eigen zak gestoken.
Ik heb het ook een keer gehad dat er stond dat het geleverd was maar ik had het niet gekregen. Bleek dat die &%$# van een postbode het pakketje voor m'n raam op het bankje had gezet. Was erg boos en heb ook opgebeld. Heb je al betaald trouwens??? zou het anders niet betalen en anders misschien aangifte doen of zeggen bij postnl dat je dat dan gaat doen??
Pasgeleden ook gedoe gehad. Was speciaal thuisgebleven, hele ochtend in voortuintje bezig NAAST de voordeur. Staat er op de website dat bezorger had aangebeld, maar ik was niet thuis! Dag later, ander pakje exact hetzelfde. Luie bezorger, scant alles als 'niet thuis' en dumpt het dan bij de C1000...
Had ik laatst ook, stond op postnl dat het pakket bezorgd was, niet dus en dat terwijl ik de hele dag thuis was. Dag later werd hij pas bezorgd Maar zou idd nog even bellen, is een best bedrag wat in de lucht hangt.
Wij hadden een paar jaar geleden al, een bezorger die er bij voorbaat al vanuit ging dat wij niet thuis zouden zijn. Zat op een pakketje te wachten, nieuwe inkt voor de printer. Dus geen groot pakketje, maar te groot voor de brievenbus. Ik was thuis. En toevallig sta ik even voor het raam naar buiten te kijken, als ik de bus van postnl zie aankomen rijden. Dus ik denk, oh mooi! Lekker optijd. Die bezorger stapt uit, met mijn pakketje, en hij loopt regelrecht naar de buren, belt niet bij ons aan, maar meteen naar de buren. Hij levert daar het pakketje af, en gaat weer weg, niks geen briefje ofzo. Ik eerst nog even afgewacht, maar een paar uur later stond er op Track en Trace dat hij was afgeleverd. Dus ik toch maar bij de buren vragen, en jahoor, dat pakketje lag idd bij hun.. Dus toen heb ik vrijwel meteen een klacht ingediend bij postnl, want dat is niet de manier van werken. Gaat twee dagen later de bel! Staat die bewuste bezorger, met een kwaaie kop aan mijn deur, waar ik het lef vandaan haalde om een klacht tegen hem in te dienen! Hij moest bij zijn leidinggevende komen, en die had hem dus aangesproken op zijn manier van bezorgen. En als ik weer een klacht zou indienen, dan zou hij wel weer even langskomen, want daar was meneer niet van gediend! Echt hoor! Werd gewoon bedreigd door die eikel. Toen was ik dus helemaal pissed off! En heb direct gebeld met PostNL en verteld wat er was gebeurd. Binnen 2 uur werd ik door de leidinggevende teruggebeld, met excuses. En de chauffeur is op staande voet ontslagen. Want het bedreigen van klanten mag natuurlijk niet. In elk geval, postnl kan wel degelijk contact zoeken met hun bezorgers. Al is het niet direct, maar ze weten wel naar welk distributiecentrum jullie pakketje is gegaan, en in dat distrubutiecentrum weten ze echt wel welke bezorger het is geweest.
Gisterenavond babydump gemaild. Nu hopen op een positief bericht of dat de postbode 'opeens' met het pakket komt.
hier wel eens pakketjes gewoon bij de voordeur neergezet. ook meerdere keren klachten over ingedient. uiteindelijk kwam doe bezorger aan de deurbom excuses te maken. zo kan het dus ook al gebeld met babydump? gaat sneller dan mailen denk ik
Ik heb gisteren 2x gebeld maar ze wist niet wat ik of zij moest doen. 2x een kwartier voor niks gebeld. Heb alleen maar gehoord hoe vervelend ze het vindt. Ik geef ze nu de tijd om wel te weten te komen wat ze moeten doen.
Ja was toen echt eng. Ik denk ook niet dat hij echt wat had gedaan. Wij hebben een klein halletje, als ik bij de voordeur sta, kan ik zonder 1 stap te verzetten de tussendeur naar de kamer opendoen. En wij hadden toen onze mechelse herder nog, die toen ook al behoorlijk tekeer ging. Dus als die eikel echt wat had geprobeerd, had ik die tussendeur opengetrokken. Maar goed, ze hoeven jou ook niet te zeggen wie de bezorger is, maar ze kunnen wel een onderzoek starten. Maar dat moet inderdaad Babydump doen, want zij zijn de verzender.. Ik hoop dat het pakketje nog terecht komt.
Ik heb hetzelfde gehad met postNL! Track en trace stond op bezorgd, hele dag thuis geweest en geen briefje in de bus. De hele straat afgeweest maar was nergens een pakketje afgegeven. Klacht ingediend bij postNL, maar die reageerde erg laconiek en gaven alleen aan de bezorger hier op aan te spreken en verder was het voor hun afgehandeld. Toch elke dag weer blijven bellen en opnieuw een klacht indienen. Anderhalve week later kwam de bezorger doodleuk met ons pakketje aanzetten!
Ik had een paar weken geleden hetzelfde! Drie pakketjes verwachtte ik, waaronder twee van dezelfde webshops. Nou, een van die twee werd de volgende dag bezorgd, de rest stond een week lang in het sorteercentrum gemeld. Na tig mailtjes gaven ze toe het pakket niet meer na te kunnen gaan, volgende dag stond er opeens op hun T&T dat de andere pakketten waren bezorgd. Geen briefje in de brievenbus, niets. Gelukkig kwam er later iemand aan de deur waarbij de (aangetekende) pakketjes blijkbaar waren bezorgd. Soms weten ze zelf niet waar ze mee bezig zijn, volgens mij.