Mijn slechte ervaring was toch echt wel Oxxio!! Veeeeeeeel te lange wachttijden aan de telefoon en 7 x doorverbonden worden ! En dat alleen om op te zeggen pffff! De beste ervaring was met Mattel van Fishe price, We hadden zo een kinder wctje met een muziekje, die deed het na 3 jaar niet meer. En dat terwijl we hem expres hadden bewaard zonder batterijen er in. Mocht heb kosteloos opsturen, zonder bon. En had na 2 dagen een gloednieuwe binnen!
Slechtste ervaring klantenservice: PostNL. Tig keren geen post ontvangen, zelfs een aanmaning met hogere kosten waar ik niks van af wist doordat de post niet was bezorgd (daarna direct betaald natuurlijk, no problem, maar wel zonde), kaartjes, brieven, etc. gewoon niet bezorgd en het enige wat ze doen is je opbellen en 'sorry' zeggen. Voor de rest doen ze er voor mijn gevoel veel te weinig over om het probleem ook daadwerkelijk op te lossen. Ik mis namelijk nog steeds uitnodigingen voor een bruiloft, een geboortekaartje, een doopfeest, twee verjaardagskaarten en 4 kaartjes naar aanleiding van mijn bevalling. "Sorry mevrouw, wij zullen erachter aan gaan". Nou eh, stik ! Beste ervaring: Aviko... Er zat een haar in een diepvries-aardappelschotel. Ik heb heel lang haar en let dus regelmatig op of er geen haren van mij in het eten zitten - want dan ben je wel een halve meter zoet - en vond die haar er in. Ik heb er een foto van gemaakt en toegestuurd met mijn klacht. Op een dag kreeg ik een excuusbrief met daarbij een briefje van vijf euro van de afdeling van Aviko. Ze wilden me wel een nieuwe zak aardappelschotel sturen, maar dat blijft niet gekoeld. Dat laatste was gelukkig vier jaar geleden - toen PostNL nog wel correct de post bezorgde !
Slechtste XS4ALL en Vodafone, maar met stip op één: PostNL (nadat ze onze trouw-uitnodigingen kwijt hadden gemaakt.) Beste: Lidl.
Nou slechte of beste weet ik niet echt maar wel een hele aparte! Ik belde afgelopen zaterdagavond KPN en kreeg een meid aan de lijn die op het eerste gezicht heel spontaan was.. Maar begon toen ook te praten alsof het een vriendin was ik dacht echt van halloooo?? KPN??? Op een gegeven moment zei ze dat het systeem traag was dus ik zeg: ja het is weekend he.. Dus zei zegt "voor mij niet, ik ben een jood en wil graag geld verdienen" en dacht echt van Huh?? En zo had ze nog meer van die rare dingen..
Slechtste: UWV. jeetje! Je word nooit terug gebeld, word zomaar opgehangen gatver. Beste: BCC, beltegoed van meneer was op waardoor verbinding was verbroken, ze belden direct netjes terug en hebben speciaal voor hem een televisie gereserveerd die hij meteen netjes en verpakt kon ophalen. Petje af!
Slechts: Essent! Wat een dom volk! Beste: Hasbro!!! Ik miste een onderdeel van een spelletje die ik had gekregen, mailtje gestuurd of hij nog verkrijgbaar was en wat evt de kosten waren. Kreeg hem kosteloos toegestuurd!
Slechtste: ZIGGO geld onterecht afgeschreven, na 100x bellen nog geen geld terug en teveel extra telefoon kosten. veel storingen vaak in de wacht + extra telefoon kosten ga zo maar door. Slecht behandeld aan de telefoon etc. nu na 1,5 jaar telfort nog nooit een storing gehad en ook nooit rare rekeningen en 1x gebeld met de klantenservice en super te woord gestaan (en niet in de wacht half uur) echt TOP en beste klantenservice van playgro hadden een speeltje van mijn dochter toen nog baby waar de verf vanaf liet en toen hebben ze ter compensatie 3 hele mooie speeltjes opgestuurd.
Slecht: UPC voor de zoveelste keer geen internet en kan dus geen shit doen voor mn werk en ik kan weer drie dagen wachten op een monteur. Tussen 12 en 6 en u MOET thuis zijn anders rekenen we 35 euro voorrijkosten. Asociaal Goed: KPN Had in mn vorige huis geen inet en dezelfde avond stond er iemand voor de deur en heeft het opgellst a la minute.
Nelson schoenen. Bij ons in het dorp staat mens wat verschrikkelijk uit de hoogte is. Om te kotsen bah. Dat ik met mijn man zijn schoenen terug kwam die na 3 maanden stik waren zei ze ja mvr wat verwacht u nou voor 100 wtf mens? Goede service toch echt wel specsavers! Ondanks eigen schult toch nieuw montuur gekregen. Glazen op garantiewerk. Alleen maar goede woorden!
Heb prive eigenlijk niet zoveel contact met klantenservices maar ik vind de service van Coolblue echt top! Staan ze ook wel bekend om. Ik heb vanuit mijn werk veel contact met de belastingdienst en word daar altijd heel netjes geholpen en indien nodig teruggebeld. UWV heeft echt een belabberde klantenservice... hoe vaak ik daar wel niet onjuiste info krijg van medewerkers die maar wat zeggen omdat ze eigenlijk geen idee hebben waar ze het over hebben....
Slechtste: een gedeelde eerste plaats voor Scheer & Foppen en Ziggo. Heb niet eens de energie om op te schrijven waarom, als ik er aan terugdenk word ik nog moe... Beste: Wehkamp, bestel er zeker eens in de twee maanden, over het algemeen is er nooit iets mis. Is nu denk ik drie keer gebeurd dat er iets niet goed ging en wordt altijd netjes en snel opgelost! Over het algemeen zakt de moed me al in de schoenen als ik een klantenservice moet bellen/mailen...
Goed om te weten!! wij hebben die wc ook en die doet het ook opeens niet meer en is ook nog nooit gebruikt... had je ze gebeld of gemaild?
Gattino schoenen. Binnen een week een stiksel los. Dus ik mail naar gattino. Geachte heer/ mevrouw, onlangs heb ik laarsjes gekocht voor mijn dochter bij ......winkel te.... Helaas laat nu binnen een week het stiksel van de stootrand los. Dit lijkt mij niet horen bij schoenen van deze prijs en kwaliteit. Heeft u hier misschien een oplossing voor? Antwoord: Terug gaan naar de winkel en op laten sturen. Mijn reactie; Hallo, bedankt voor u reactie. Weet u ook hoe lang het gaat duren? Mijn dochter kan echt niet lang nog op haar ballerina's in de herfst. Antw; Dan moet je vandaag nog terug gaan. Dit was deze week met schoenen van 100 euro.
Wehkamp heb ik idd ook goede ervaringen mee. Laatst waren mijn schoenen na 1,5 maand kapot gegaan, die zijn gewoon netjes retour genomen en ik heb het volledige aankoopbedrag teruggekregen
Bol en logitech hebben een goede klantenservice ! Slechte vind ik h en m Verder kom ik er even niet op
Beste: ravensburger (dacht ik) Ik had een monopoly spel besteld maar deze was verkeerd samengesteld. Gemaild wat er miste en ik kreeg netjes en zakje hotelletjes toegestuurd. Slechtst: wehkamp. Wat duurt dat lang om te vertellen dat je iets geannuleerd hebt en dat je dat desbetreffende product ook niet ontvangen hebt maar het begint bedrag wel open staat op de gegevens
Als medewerker van L.idl ben ik wel blij om te lezen dat wij een goede service bieden ondanks dat het niet van ons als personeel verwacht wordt. (Zal ongetwijfeld niet overal goed zijn) ik kreeg zelfs een keer commentaar dat ik te klantvriendelijk was.. Uhhhh oké
o hier ook hoor..1 van de weinige winkels waar men echt met je meeloopt als je iets zoekt ipv "ja daar ergens....."