Slechte en beste klantenservice, waar heb jij die ervaren?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0

    Dit had ik kortgeleden dus ook bij hi gewoon telefoon foetsie zou eers bezorgd worden code gehad etc. en wat er kwam was geen telefoon.
     
  2. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ik heb ze gebeld toen, je moet naar Mattel bellen.
    Mijne kwam van marktplaats af toen de tijd en heb ik allemaal netjes gezegd... Wou eigenlijk alleen vragen of ik het onderdeel zelf los kon kopen haha
     
  3. heleentje80

    heleentje80 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    beste: wibra. Had shirtje waar na 1 wasbeurt de dino-print af was.
    Ik mailtje gestuurd en kreeg een persoonlijk kaartje in de bus voor 2 euro (grappigste was dat het handgeschreven was en uit nederland kwam en dat ze dus echt voor mij iets speciaals gefabriceerd hebben). Vond ik leuk.

    Slechtste: itho. Die kl*tezonneboiler werkt na 18 maanden nog niet
     
  4. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik vind die van de H&M ook wel erg beroerd hoor. Ik heb daar werkelijk nog nooit iemand aan de lijn gehad die fatsoenlijk Nederlands praat. Het komt zo onprofessioneel over. Veel straattaal en dit klinkt dan echt onbeschoft.

    Verder goeie ervaringen met de klantenservice van Vtech! Hier ging speelgoed stuk na één jaar. En zonder aankoopbon toch een nieuwe opgestuurd gekregen. Echt geweldig!
     
  5. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Oh de Blokker is trouwens ook een drama! Ooit een stofzuiger gekocht en deze deed het niet. Terug naar de winkel en zo'n zeiksnor begon dat hij gebruikt was. Want de filter was vies? Na een uur discussie begon ik mijn geduld te verliezen. Uitgelegd dat ik hem thuis toch echt eerst uit moest proberen maar dat hij niets deed. Dat was mijn eigen schuld volgens hem. Uiteindelijk kon ik het bekijken en is er nooit iets gedaan met mijn klacht. Stofzuiger van ruim €80 zo weg kunnen gooien. Woest was ik.
     
  6. MamaR

    MamaR Fanatiek lid

    4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Beste;
    V&D: 2 weken geleden iets besteld, verkeerde bestelling ontvangen van Selektvracht, gebeld en werd direct opnieuw verstuurd met een cadeaubon erbij! Terwijl zij er echt niks aan konden doen.

    Difrax: mijn flessen gingen na een half jaar lekken, heb ik nieuwe toegestuurd gekregen.

    Slechtste;

    BCC: veel gezeik gehad over een wasmachine, onbeschofte klantenservice, na 3!! aangetekende brieven nooit een reactie gekregen! Ik koop daar echt nooit meer iets.

    Orangebag: had laarzen gekocht van € 269,- kreeg ik ze thuis zat er een enorme kras/beschadiging op, ik direct gemaild met foto's erbij, zeiden ze dat het zo hoort omdat het leer "littekens" heeft. Nou ik zie echt het verschil wel tussen een echte kras en onderliggende krassen/scheuren doordat het leer is. Daarna zeiden ze dat ik het zelf wel gedaan zou hebben 'om korting te krijgen'.. Spraken ze zichzelf toch even lekker tegen.. Ik heb daar niet eens meer op gereageerd, echt kansloos.

    En het mooiste was ook nog dat ik geen enkel woord/verwijzing heb laten vallen over korting of vergoeding of iets dergelijks, ik heb die mail gestuurd en daar alleen in aangeven dat het verstandig is dat ze hun artikelen goed controleren voordat ze het verzenden..
     
  7. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Brabantia!!! Topservice!Klepje van m'n 8 jaar oude vuilnisbak ging niet meer dicht omdat ik hem liet vallen. Heb zo'n Touch ding.
    Een dag later werd er een splinternieuwe vuilnisbakdeksel door UPS bezorgd.
    Hoefde niets te betalen en dat terwijl zo'n deksel €45 kost.
    Slechtste service ooit door Bose en PostNL
     
  8. Ik ben nu stiekem wel benieuwd naar jouw verhaal :) Ze zijn bij Van Gils heel aardig zolang ze weten dat je geld komt brengen.. Daarna is alles meteen over. Tenzij ze weten dat je wellicht nóg een keer een gloednieuwe auto komt kopen, dan houden ze je ook graag te vriend..
     
  9. Sukke

    Sukke VIP lid

    14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    NUON!

    Alle mensen sta nu verdomme al fucking 38 minuten in de wacht en ben wit heet aan het worden!

    Heb al een paar keer gedacht op te hangen maar dan is het helemaal voor niks geweest. Heb vorige week namelijk ook al na 10 min opgehangen omdat ik weg moest.
     
  10. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Ja dat was hier ook zo, omdat ie gebruikt was.. Ging in ons geval om een mediabox.. Ja hoe kom ik er anders achter dat het apparaat functies mist waarvan jullie zeggen dat het die wel heeft? Ben niet helderziend :p



    Ohh ik heb ook een beste bedacht: Bol.com :D Hier ook altijd netjes dingen afgehandeld.. Miste een keer een boek in een bestelling die er volgens de site wel bij moest zitten.. Netjes opnieuw opgestuurd door Bol.com na 1 simpel telefoontje :)
     
  11. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Druk :p

    Slechts: UPC.....echt, best aardige mensen aan de telefoon, maar aan aardig heb ik niks als dat stomme kastje het niet doet!

    Best: De Friesland! Echt met stip! Kreeg tot mijn grote schrik een hoge nota en hoefde niks meer te zeggen, kon meteen in termijnen betalen. Goed advies gekregen over gespreid betalen eigen risico etc etc.
    Veel vragen gesteld en ze had overal een antwoord op!
    Geen 1x doorverbonden, heerlijk!
     
  12. jes89

    jes89 Actief lid

    2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Beste klantenservice Ikea. Had vorig jaar een naaimachine gekocht 2 keer gebruikt de 2e keer liep die vast en was er iets van binnen afgebroken. Dit weekend heen gebracht medewerker haalde em ook niet uit de doos en mocht kiezen of ik een nieuwe had gewild of mijn geld terug. Geld terug gekregen en weer lekker bij Ikea geshopt.

    Plus supermarkt. Had een kant en klaar maaltijd gekocht en daar zat een vliegje in. Foto er van gemaakt en gemaakt. Kreeg ik keurig 2 waardebonnen van 5 euro te gestuurd.

    Slechtste service UWV. Werd gebeld door het UWV maar kon die vrouw bijna niet verstaan zo slecht ze Nederlands sprak
     
  13. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vind over het algemeen dat er steeds meer mensen aan de telefoon zitten die slecht Nederlands spreken.
    Snap niet dat ze die mensen aan de telefoon zetten...
     
  14. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ook super service: knab.
     
  15. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Slechtste klantenservice: Univé!!

    Beste: Bedankjes.nl!!!
     
  16. MamaZE

    MamaZE Niet meer actief

    Ik heb goede ervaringen met interpolis en fbto.

    Slechtste, SOSinternational alarmcentrale. Man man man, mensen hebben geen idee waar ze het over hebben, maken valse beloftes en spreken elkaar tegen. Door de vele telefoongesprekken die we hebben moeten voeren, hebben we nu een telefoonrekening van 700,-!!
    Zojuist mijn 5 pagina tellende klachtenbrief verstuurd, waaruit ik een dikke vergoeding verwacht!!
     
  17. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.713
    2.517
    113
    Beste: Beter Bed
    Slechtse: weet ik ff niet.
     
  18. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.713
    2.517
    113
    Ja klopt, dat valt me ook op. Had laatst iemand die ik bijna niet verstond.
     
  19. heleentje80

    heleentje80 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    komt omdat ze die boel doorspelen naar lageloonlanden.
    Krijg je dus van die indiers/roemenen die half en half nederlands praten.
    En je hangt effectief in Roemenie ergens aan de lijn in een callcenter.

    Idem met facturatie en boekhouding (dit merk ik meer en meer), facturen worden naar roemenie gestuurd om daar ingescand en verwerkt te worden
     
  20. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.300
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Beste: mijn verzekering bij Unive (heb daar een doorlopende reis en annuleringsverzekering)

    Ben een keer in de dierentuin mijn zonnebril op sterkte verloren en heb toen via de reisverzekering een formulier ingevuld. Heb zonder bewijzen te hoeven aanleveren de waarde van bril vergoed gekregen.

    Afgelopen augustus is mijn schoonvader overleden toen wij op vakantie waren in italie. We konden na 1 nacht op de camping weer terug omdat hij plotseling op sterven lag. Nu ook weer via de annuleringsverzekering een formulier ingevuld. We dachten dat we bewijzen moesten aanleveren van de boeking van de vakantie en het overlijden van mijn schoonvader. We hebben de datum van overlijden en kosten van de vakantie ingevuld en kregen dit samen met een hele nette brief waarin ze ons sterkte wensen het volledige bedrag binnen 2 weken op onze rekening gestort.

    Wij zijn zeer tevreden.
     

Deel Deze Pagina