Zojuist een goede ervaring met de Babydump. Had in april een veel te dure knuffel met muziek gekocht. Maar goed, hartstikke leuk en ik dacht 'doe es gek'. Vanaf 26 augustus dus in gebruik genomen, alleen 's avonds voor het naar bed gaan een muziekje. Gisteravond begaf dat ding het helaas al... Vanmorgen gemaild, vanmiddag antwoord dat ik een nieuwe toegestuurd krijg. Top!
Slechte ervaring: media markt. Wij mlesten gewoon de reparatie kosten betalen die hun kapot hadden gemaakt onderweg naar de service van de pc. Zeeman: ik mocht iets niet terugbrengen omdat ie van een ander filiaal was. Normaal mag dat wel. Goede ervaring: electrabel en belgacom altijd bereikbaar en behulpzaam.
slecht Uwv niet verstaanbaar , NUON lange wachttijden, Onna-Onna zit een vreselijke stem , Belastingdienst die lang durende keuze menus word er gek van! FITFORFREE met stipt op nummer 1 wat een afschuwelijk bedrijf ! Goed Ohra ze leggen me alles met geduld uit (snap het nog steeds niet maar goed ) Menzis via de mail reageert binnen 24 uur echt super idem dito met Telfort!
Beste: happy horse. Die verdienen wat mij betreft echt een warme douche. Een muziekknuffel van mijn dochter ging tot 2 maal toe kapot. 1 keer verdween het hele draadje in het doosje en 1 keer ging die uit het staartje waardoor ik de knuffel open moest knippen. Ik heb tot 2 maal toe een nieuwe gekregen en met dikke excuses. Slechtste: op dit moment Hi die mijn vragen over nummerbehoud gewoon niet konden beantwoorden en zelf de hoorn op de haak gooiden. Gelukkig in de KPN winkel helemaal goed geholpen. Het UWV spant ook wel de kroon hoor, 30 minuten wachten voordat je überhaupt geholpen wordt.
Slechtste: Ziggo. Zo erg zelfs dat het uiteindelijk tot een rechtszaak is gekomen die wij hebben gewonnen. Ging om meer dan 2000 euro door HUN fout... Beste: prenatal. We hadden een kinderstoel gekocht waar een klein scheurtje in het blad zat. Gevraagd om een nieuw blad. Kregen een hele nieuwe stoel en die andere mochten we houden! Mijn vader heeft het scheurtje gerepareerd en toen hadden we 2 stoelen. Eentje weggegeven
Slechtste ervaring: Online we hadden een week geen internet en telefoon (zwaar offline dus) en ze hadden telkens een ander excuus wat er volgens hun aan de hand was. Dit grapje duurde 2 weken, ondertussen hadden we elke medewerker gevoelsmatig al gesproken en elk excuus aangehoord. Gelukkig na twee weken wel weer internet en telefoon. Weten jullie wel dat als je in de wacht wordt gezet, de medewerker alles wat jij zegt kan horen? In mijn omgeving wisten maar weinig mensen dat. En die gingen vaak in de wacht tijdens een muziekje lekker klagen en ff spuien. Niet doen dus!
Dat verschilt dan per bedrijf denk ik want heb jaren bij Nuon gewerkt (telefonische klantenservice) en wij konden de klant niet horen als wij ze in de wacht zetten.
Da's toevallig, postte hier vanmiddag zelf iets over. Had het gekocht bij de Babydump en die sturen me een nieuwe op. Maar kan er dus wel vanuit gaan dat de volgende weer sneuvelt?
Ik heb de afgelopen dagen heel veel gedonder met PostNL. Ik had een pakketje bij bol.com besteld en zou gisteren bezorgd worden. Ik tegen mijn man gezegd dat hij dat pakketje kon verwachten en thuis moest blijven. Dat heeft ie ook keurig gedaan. Toen er om 20.00 nog niks was de verzendstatus gecheckt en wat blijkt: het is bezorgd! Maar niet bij ons en ook geen briefje in de bus! Naar de beide buren gelopen en die hebben ook niks. Bol.com gebeld die mijn pakket als vermist opzetten en het naar PostNL terug gaan koppelen. Vandaag zit ik op m'n werk, belt mijn man. Het pakket is terecht. Het was zeker een paar honderd meter verderop in de straat. Die vrouw vertelde dat ze het pakket in de handen geduwd kreeg en het mocht uitzoeken. Gelukkig was ze zo netjes om het terug te brengen. Alleen was mijn pakket niet meer compleet. PostNL via fb een klacht gestuurd (waar ze niet op reageren) en via de mail. Via de mail krijg ik flut excuses. Als de bezorger ballen heeft staat ie hier volgende week met een boeket bloemen aan de deur!
Ligt ook aan de manier van in de wacht zetten. Bij het MDC waar ik een tijd gewerkt heb duwde ik mijn microfoon uit en ik kon de ander dan gewoon horen. Overigens zal ik ook nooit spuien terwijl ik in de wacht hang! Krijg je niks mee geregeld als ze je horen.
De Belastingdienst is inderdaad heeeeel erg! ik ken de hele riedel zo ondertussen. Wazige ouwe mannenstem; U belt met de BelastingTelefoon, toets 1 voor kinderopvangtoeslag. Toets twee voor Zorgtoeslag. Toets drie voor huurtoeslag. Toetst 1. De wachttijd is tussen de 3-7 minuten. "een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft" -Belastingdienst, met Annette waarmee kan ik u van dienst zijn? -Ja hallo u sreekt met die en die, ik had een vraagje over mijn kinderopvangtoeslag -Wat is uw Burgerservicenummer mevrouw? -Dat is ********* -Mag ik ter cotrole ook even uw naam en geboortedatum? -Ja hoor, dat is **** en ***** -Mevrouw ****? -ja dat klopt. -Wat is uw vraag? -ja blabalablablabla -Als u een momentje heeft verbind ik uw even door met een collega -ja hoor -Dankuwel "een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft""een ogenblik geduld alstublieft" -Belastingdienst, met Jose waarmee kan ik u van dienst zijn? -Ja hallo u spreekt met die en die, ik had een vraagje over mijn kinderopvangtoeslag -Ja dat had ik gehoord van mijn collega (??!) , wat is uw BSN? -Dat is ********* nogmaals -Mag ik ter controle ook even uw naam en geboortedatum? -(Alweer??!. nja ok) Ja hoor, dat is **** en ***** -Mevrouw ****? - Euh ja... -Wat is uw vraag? -Ja blabalablablabla -Ja dat moet u via internet doen via uw DigiD - Ja maar dat werkt dus niet dus vandaar mijn vraag - Dan moet u het morgen nogmaals proberen mevrouw - Ja maar... - Heeft u verder nog vragen? - Euh nee maar - Dan wens ik u nog een fijne dag mevrouw ** TUUT TUUT TUUT*** AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Slechtste: De Belastingdienst! Met stip op nummer 1. Het achterlijke keuze menu, het wachten, doorverbinden, opnieuw verhaal vertellen, wachten, weer doorverbinden, opnieuw verhaal vertellen, weer in de wacht, nog een keer doorverbinden, wachten, wachten.... Laat ik maar even achterwege Maar de eerste de beste die daar nog een keer durft te zeggen dat ze mij binnen 3 dagen terugbellen met een oplossing, die scheld ik gratis en voor niets helemaal verrot! :x Ze bellen NIET terug, NOOIT!:x Een oplossing? Neuh.... Sorry, ik snap er niets van, er zit blijkbaar een error in het systeem... Ach dat geeft helemaal niets hoor, u doet ook uw best mevrouw van de belastingdienst. Ik heb gelukkig een geldboom in de tuin, dus die 400,- in de maand die mis ik niet zo, en ik krijg het tenslotte weer heel snel van u terug. Belt u mij binnen 3 dagen even terug met een oplossing? Mooi! Vriendelijk bedankt! (4 mnd later... En nog geen stap verder :x)
Dat hangt er vanaf.....als je in de wacht staat, inc muziekje, kan diegene jou niet horen. Sta je in de wacht en hoor je niks, sta je in "mute" en kan jij niks horen, maar de andere dus wel.